کارخانه سیلیس همدان, آنتراسیت, خرید سیلیس, مقالات, مقالات سیلیسی

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیس _ معدن سیلیس همدان یکی از تولید کننده های برتر و قدیمی در زمینه تولید انواع سیلیس دانه بندی و میکرونیزه و پودری در کل کشور می باشد و این شرکت با تولید ۴۰ نوع محصول دانه بندی و پودری توانسته گامی بلند در توسعه کشور بردارد و برخی از مهمترین تولیدات ما از چمله سیلیس-کربنات کلسیم-دولومیت-فلدسپات-جرم نسوز سیلیس-آنتراسیت-کربن اکتیو-میکروسیلیس –دولومیت کلسینه و آهک کلسینه و….که برخی از محصولات می باشد که کلیه محصولات در واحد های مستقل تولید و عرضه می شود.

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیستولید سیلیس دانه بندی

سیلیس دانه بندی توسط بهترین دستگاه ها و توری های استاندارد امریکا تولید و با کمترین خطا به مشتری ها عرضه می شود  و تولید به این شکل است که نسبت به تقاضای مشتری ها و صنایعی که دایما بارهای تولید را خرید می کنند تولید می شود و دانه بندی ها در سوله ها و انبارهای مخصوص نگهداری می شود و طبق درخواست مشتری بسته بندی و عرضه میگردد.

 

استاندارد سیلیس دانه بندی

تولید سیلیس در کارخانه ها و معادن متفاوت می باشد و بسته به نوع سیلیس که درجه یک یا درجه دو باشد متفاوت می باشد و این شرکت با رعایت استانداردهای تولید و مواردی که باید در دانه بندی کردن لحاظ کرد تولید خود را در کارخانه در داخل سوله های بزرگ و سالن های انبار انجام می دهد و این استانداردها باعث افزایش مشتری ها و قدرت تولید شده که ما با رعایت این موارد توانسته ایم رضایت مشتری را جلب کنیم.

 

کارخانه تولید سیلیس

 

محصولات تولیدی کارخانه سیلیس

این مجموعه یکی از برترین واحد تولید سیلیس در کشور ایران و همدان می باشد که بیش از ۴۰ نوع محصول را تولید و فر آوری می کند و این محصولات در سایزها و مش های استاندارد تولید و عرضه می شود که برخی از محصولات شامل سیلیس شکری-عدسی-نخودی-بادامی-گردویی و …. و پودرهای سیلیس مش ۵۰/۸۰//۱۲۰/۲۲۰/۳۲۰/۴۰۰/۱۰۰۰/۱۵۰۰ با بالاترین کیفیت و استاندارد در داخل محیط بسته داخل سوله تولید و عرضه می شود.

 

کارخانه تولید سیلیس

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۷۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *