محصولات ویژه, خرید سیلیس, فروش سیلیس, قیمت سیلیس

سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک

سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک
سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک
سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک
سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک
سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک
سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک

سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک

سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک – لعاب ها طیف گسترده ای از ترکیبات آلی و معدنی را در بر می گیرند . لعاب مربوط به سرامیک معمولا مخلوط شیشه  مانندی متشکل از کورتز و فلدسپات است. این اجزاء را پس از آسیاب شدن و نرم کردن به صورت خمیری رقیق درمی آورند .آنگاه شی سرامیکی مورد نظر را در این خمیر غوطه ور کرده و آن را پس از خشک شدن در کوره تا دمای معین حرارت می دهند.پس از لعاب دادن روی چینی ، روی آن ها مطالب مورد نظر را می نویسند . یا اینکه طراح هایی نقاشی می کنند و دوباره روی آن لعاب داده بار دیگر حرارت می دهند.

سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک

لعاب بی رنگ

این نوع لعاب که برای پوشش سطح چینی های برای ظریف به کار می رود، بی رنگ و شفاف است و از مخلوط کربنات کلر و سیلیس و خاک چینی  سفید تهیه می شود.

سیلیس لعاب و کاشی وسرامیک

کاربرد سیلیس در لعاب سازی

سیلیس یک شبکه ساز است.سیلیس مصرفی در صنعت سرامیک و لعاب سازی باید خلوص بالا داشته باشد و دارای ناخالصی آهن نباشد زیرا وجود آهن وضعیت رنگ لعاب  را تحت تاثیر قرار می دهد.سیلیس میکرونیزه جهت مصرف کاشی و سرامیک  و لعاب سازی مورد استفاده قرار می گیرد و سیلیس مصرفی در صنایع لعاب سازی بیشتر به صورت مش های ۱۸۰-۲۲۰و۳۲۰ مورد استفاده قرار می گیرد.


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

کاشی و سرامیک و گرد و غبار سیلیس

بر خلاف بسیاری از محصولات مهندسی شده دیگر، کاشی‌های سرامیکی از ترکیبی از خاک رس، فلدسپات و سایر مواد معدنی طبیعی ساخته می‌شوند که در آب مخلوط و آسیاب می‌شوند و در کوره‌ای با دمای بالا پخته می‌شوند. به عنوان یک محصول خنثی نهایی، آنها فقط حاوی کسری از سیلیس کریستالی متخلخل هستند

تفاوت کاشی و سرامیک با لعاب چیست؟

لعاب تنها تفاوت واقعی بین کاشی های لعاب دار و بدون لعاب است. پس از پخته شدن کاشی های سرامیکی، یک لایه نازک از شیشه مایع روی سطح بالایی اعمال می شود. شیشه چیزی است که کاشی‌های لعاب‌دار را در برابر رطوبت و لکه بسیار مقاوم می‌کند و به آن‌ها رنگ می‌دهد.

سیلیس چگونه در سرامیک استفاده می شود؟

برای سیلیس لعابدار و کاشی و سرامیک کانی های سیلیس خالص (مانند کوارتز) نقطه ذوب بالایی دارند. در بدنه‌ها و لعاب‌های سرامیکی اکسیدهای دیگری برای تکمیل آن اضافه می‌شود، با آن سیلیکات می‌سازند یا شبکه بین ذرات کوارتز را اشغال می‌کنند. در مورد دوم، سیلیس یک “پرکننده” در نظر گرفته می شود (به عنوان مثال بدنه های سفالی چینی).

آیا گرد و غبار کاشی و سرامیک مضر است؟

سیلیس کریستالی یک سرطان‌زای ریه است، به این معنی که قرار گرفتن مداوم در معرض این گرد و غبار کاشی باعث مشکلات جدی ریوی می‌شود. … این ذرات گرد و غبار قابل تنفس می توانند به اعماق ریه ها نفوذ کرده و باعث بیماری های ریه ناتوان کننده و گاه کشنده از جمله سیلیکوزیس و سرطان ریه و همچنین بیماری های کلیوی شوند.

۴.۸/۵ - (۲۲۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *