کربنات کلسیم, فروش سیلیس, لعاب کاشی سرامیک, مقالات, مقالات سیلیسی

کربنات کلسیم در چسب سازی

کربنات کلسیم در چسب سازی

کربنات کلسیم در چسب سازی

کربنات کلسیم در چسب سازی – کربنات کلسیم یکی از ماده های اصلی در تولید انواع چسب های کاشی و خمیری و چسب های صنعتی می باشد که بیشتر در این صنایع به صورت پودری و دانه شکری استفاده می شود که کربنات کلسیم به عنوان پر کننده نقش ایفا می کند و استفاده از کربنات باعث کاهش هزینه ها و ارزان قیمت شدن کمک می کند.پرکننده های مختلفی می تواند برای استفاده در چسب های صنعتی بهره برد ولی کربنات کلسیم بسیار ارزان قیمت و در دسترس می باشد.کربنات کلسیم در اندازه های کمتر از ۱ میلیمتر و به صورت مش های ۲۰۰-مش۴۰۰-مش۸۰۰-مش۱۵۰۰ برای چسب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کربنات کلسیم در چسب سازی

کربنات کلسیم در چسب سازی

 

 

کربنات کلسیم چسب کاشی

کربنات کلسیم یک ماده معدنی نسبتا نرم و نامحلول در آب ولی محلول در اسید است که به صورت گسترده در کاهش هزینه و برای کنترل انقباض در فرمولاسیون چسب مورد استفاده قرار می گیرد.کربنات معدن سیلیس همدان کلیه دانه بندی ها و پودرهایی که در چسب های صنعتی استفاده می شود را تولید و تامین می کند.

 

 

 

 

کربنات کلسیم در چسب سازی

 

11

مزیت کربنات در چسب سازی

در فول ساخت چسب ها می تواند جایگزین سایر مواد گران قیمت شود و باعث بهبود خواص پر شدن شکاف و اصلاح ویسکزیته شود.در برخی اوقات تا ۸۰ درصد مواد اولیه تولید چسب را می توان از کربنات با دانه بندی های مختلف استفاده کرد.ولی میزان کربنات باید به نحوی باشد که سطح نهایی چسب کاملا صاف و حرفه ای باشد.

 

کربنات کلسیم در چسب سازی

تولید کربنات کلسیم

شرکت معدن سیلیس همدان با دارا بودن بهترین معادن و ماشین آلات استخراج و دانه بندی توانسته بهترین دانه بندی ها را در انواع سایزهای شکری-۱ تا ۲-۲تا۴ میلیمتر و سایزها خواص را تولید کند و همچنین با پیشرفته ترین بالمیرها و سپراتورها توانسته ایم کربنات میکرونیزه را در انواع مش های مختلف ۲۰۰-۴۰۰-۸۰۰-۱۵۰۰-۲۵۰۰ را تولید و در بسته بندی های کیسه های جامبو و کیسه های کوچک ۲۵ کیلویی همراه با پالت به مشتری ها عرضه کنیم.

 

 

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۴.۹/۵ - (۲۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *