تماس با ما :

اطلاعات تماس:
تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
ایمیل : sales@hamedanmine.com

آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

فرم تماس با ما

    سوالات متداول

    مدیا فیلتر آنتراسیت چیست؟ آنتراسیت یک فیلتر با کیفیت بالا است که برای شفاف سازی آب هنگام ترکیب با سایر ماسه های فیلتر کننده استفاده می شود. شکل آنتراسیت اجازه می دهد تا ذرات معلق در عمیق ترین قسمت بستر فیلتر قرار گیرند.

    الزامات رسانه فیلتر چیست؟ محیط فیلتر مورد استفاده در صنعت و در عمل آزمایشگاهی باید دارای ویژگی های زیر باشد: (۱) تخلخل مناسب (یعنی منافذ باید به اندازه ای باشند که ذرات کیک فیلتر در محیط فیلتر به دام افتاده باشند). (۲) مقاومت شیمیایی در برابر فیلتر. (۳) استحکام مکانیکی کافی .

     

    آیا آنتراسیت همان کربن فعال است؟ آنتراسیت شکلی از زغال سنگ و کربن فعال زغال چوبی فرآوری شده از منابع مختلف است. اینکه چه خطراتی را در نظر می گیرید بستگی به این دارد که از چه چیزی برای فیلتر کردن استفاده می کنید، اگر بعداً در مرحله پردازش وجود داشته باشد، و از چه درجه/نوع مواد فیلتراسیونی استفاده می کنید.

    آیا آنتراسیت آب را جذب می کند؟ سیستم های تصفیه آب آنتراسیت بیشتر این زغال‌سنگ با عیار بالا که استخراج می‌شود، اغلب کمترین رطوبت را دارد، به این معنی که وقتی برای فیلتر کردن آب استفاده می‌شود، این توانایی را دارد که جذب آب را منحرف کند و نانو فیلتراسیون را تسهیل کند.

    سیلیس سفید چیست؟ سیلیس (کوارتز) سیلیس، SiO2، یک ترکیب کریستالی سفید یا بی رنگ است که عمدتاً به صورت کوارتز، ماسه، سنگ چخماق و بسیاری از کانی های دیگر یافت می شود. سیلیس یک عنصر مهم برای تولید انواع وسیعی از مواد است. کوارتز؛ کوارتز فراوان ترین کانی سیلیس است. کوارتز خالص بی رنگ و شفاف است.

    رنگ سیلیس چیست؟ دو نوع ژل سیلیکا نشان دهنده این سیلیکا ژل پس از اشباع شدن ماده خشک کن با رطوبت تا حدود ۱۵ درصد وزنی، هنگامی که خشک و سبز می شود، به رنگ نارنجی/زرد به نظر می رسد. علاوه بر این، ژل سیلیکا نارنجی یک ماده خشک کن غیر سمی و بدون آلودگی است که نیازهای شرکت های آگاه به محیط زیست را برآورده می کند.

     

    کدام کشورها سیلیکون صادر می کنند؟

    در سال ۲۰۲۲، بزرگترین صادرکنندگان سیلیکون با خالص بیش از ۹۹.۹۹% آلمان (۲.۱۲ میلیارد دلار)، ایالات متحده (۱.۶۷ میلیارد دلار)، مالزی (۷۵۸ میلیون دلار)، ژاپن (۵۷۰ میلیون دلار) و چین تایپه (۳۱۸ میلیون دلار) بودند. در سال ۲۰۲۲، چین (۲.۶۶ میلیارد دلار)، ژاپن (۷۵۸ میلیون دلار)، ویتنام (۷۰۶ میلیون دلار)، چین تایپه (۴۹۸ میلیون دلار)، و کره جنوبی (۳۱۳ میلیون دلار)، بزرگترین واردکنندگان سیلیکون با خالص بیش از ۹۹.۹۹ درصد، خالص بیش از ۹۹.۹۹ درصد بودند.

     

     

    چه صنایعی از سیلیس استفاده می کنند؟

    شن و ماسه صنعتی که اغلب «سیلیکا»، «شن سیلیس» و «شن کوارتز» نامیده می‌شود، شامل ماسه‌ها و شن‌هایی با محتوای دی اکسید سیلیکون بالا (SiO2) است. از این ماسه ها در شیشه سازی استفاده می شود. برای کاربردهای ریخته گری، ساینده و شکست هیدرولیکی (frac)؛ و برای بسیاری از مصارف صنعتی دیگر.

     

     

    سیلیس چگونه فرآوری می شود؟

    فرآیند تولید شن و ماسه سیلیسی شامل خرد کردن، آسیاب کردن، اندازه گیری، تصفیه، آبگیری و خشک کردن است. متسو می تواند فلو شیت های کامل را با استفاده از تجهیزات خود و شرکا عرضه کند.

     

    آیا سیلیس برای زندگی مهم است؟

    همچنین مزایای کلی ویتامین D، گلوکزامین و کلسیم را افزایش می دهد. در گذشته اعتقاد بر این بود که سیلیس فقط یک ماده معدنی کمیاب است و ما فقط به مقدار بسیار کمی از آن برای حفظ سلامتی نیاز داریم. با این حال، با تحقیقات بیشتر، سیلیس در حال حاضر یکی از ۱۲ عنصر ضروری برای زندگی در نظر گرفته می شود.

     

    آیا به سیلیس نیاز داریم؟

    سیلیس برای رشد و تراکم استخوان حیاتی است و با کلسیم و منیزیم کار می کند تا به استخوان ها سختی و انعطاف پذیری بدهد. سیلیس جذب کلسیم استخوان را حتی در افرادی که به دلیل افزایش سن دچار پوکی استخوان هستند، افزایش می دهد.

     

     

    اهمیت اقتصادی سیلیس چیست؟

    این لایه ها که به ماسه های شیشه ای معروف هستند، منابع اقتصادی مهم سیلیس برای صنایع شیشه و شیمیایی هستند. لایه های کوارتز دار در زمین های دگرگونی فراوان هستند. ترکیب مجدد سیلیس آزاد به سیلیکات های پیچیده و محلول و رسوب مجدد سیلیس در رگه ها از ویژگی های چنین زمین هایی است.

     

    بهترین راه برای مصرف سیلیس چیست؟

    مناسب ترین زمان در روز برای مصرف سیلیس، صبح با معده خالی و قبل از غذا، به ویژه ۱۵ دقیقه قبل از غذا است. علاوه بر این، دوز باید در طول روز برای حداکثر جذب تقسیم شود. توصیه می شود محصول را حداقل یک دقیقه قبل از قورت دادن در دهان نگه دارید.

     

    سیلیس به چه دلیل معروف است؟

    دی اکسید سیلیکون که به عنوان سیلیس نیز شناخته می شود، اکسیدی از سیلیکون با فرمول شیمیایی SiO 2 است که معمولاً در طبیعت به عنوان کوارتز یافت می شود. در بسیاری از نقاط جهان، سیلیس جزء اصلی ماسه است. سیلیس فراوان است زیرا شامل چندین ماده معدنی و محصولات مصنوعی است.

     

    سیلیس چه کاربردهایی دارد؟

    سیلیکا کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد از جمله استفاده به عنوان یک افزودنی غذایی، به عنوان مثال، عامل ضد تشکیل، به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها، کنترل ویسکوزیته، به عنوان یک عامل ضد کف، اصلاح کننده خمیر، و به عنوان یک ماده کمکی در داروها و ویتامین ها.

    چه کسانی از سیلیس استفاده می کنند؟

    کاربرد اصلی ماسه سیلیس در ویکتوریا در صنعت ساختمان به عنوان مواد ساینده، سرامیک، توپ های سیلکس، مواد افزودنی رنگ و سنگ های زینتی است. در حال حاضر چند ذخایر شن سیلیس با عیار بالا برای اهداف تخصصی تر مانند شیشه سازی و تهیه شن و ماسه ریخته گری استفاده می شود.

     

    تقاضای جهانی برای سیلیس چقدر است؟

    با توجه به همه‌گیری کووید-۱۹، اندازه بازار جهانی سیلیس در سال ۲۰۲۲ به ارزش ۵۲۲۲.۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۸ به اندازه ۸۰۵۹.۵ میلیون دلار آمریکا با CAGR 7.5 درصد در طول دوره بررسی برسد.

     

     

    ماندگاری آنتراسیت چقدر است؟

    دیگ بخار، کوره یا اجاق گاز آنتراسیت معمولاً حداقل برای یک روز بدون نیاز به توجه می سوزد. این زمان بسته به دمای بیرون می تواند چندین روز باشد، که اغلب منجر به زمان سوختگی بیش از ۳۲ ساعت در بهار و پاییز می شود.

     

     

     

    کدام کشور زغال سنگ آنتراسیت دارد؟

    آنتراسیت | تعریف، آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از ۲ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد. مقادیر کمتری از آنتراسیت در آفریقای جنوبی، استرالیا، شرق اوکراین، غرب کانادا، چین و سایر کشورها وجود دارد.

     

     

    آنتراسیت از کجا استخراج می شود؟

    استخراج آنتراسیت در شش شهرستان در پنسیلوانیا گسترده شده است. اکثر معادن در بخش شمال شرقی ایالت، به ویژه شهرستان های Schuylkill، Northumberland و Luzerne قرار دارند.

     

     

     

    ۲ کاربرد زغال سنگ آنتراسیت چیست؟

    آنتراسیت را می توان در مصارف خانگی، عمدتاً به عنوان جزئی از بریکت های زغال چوب استفاده کرد. علاوه بر این، آنتراسیت برای گرمایش فضا استفاده می شود، زیرا یکی از تمیزترین انواع زغال سنگ برای سوزاندن است و دود کمتری نسبت به انواع دیگر تولید می کند.

     

     

    چرا زغال آنتراسیت من به طور کامل نمی سوزد؟

    هنگامی که آتش زغال سنگ آنتراسیت به خوبی برقرار شد، کل منطقه رنده باید پوشیده شود، در غیر این صورت زغال سنگ نمی سوزد. کنترل‌های پیش‌نویس را باز نگه دارید. روش دیگر برای شروع آتش سوزی زغال سنگ استفاده از بریکت زغال است.

     

     

    لینک های مرتبط: تماس با ما

     

    برای خرید چه اقدامی کنیم؟

    پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

    تماس با ما
    • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
    • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
    • ایمیل : sales@hamedanmine.com
    • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

    دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد

    ۴.۷/۵ - (۱۸۸ امتیاز)