سیلیس درجه دو2
سیلیس درجه دو2
سیلیس درجه دو2
سیلیس درجه دو2
سیلیس درجه دو2

سیلیس درجه دو۲

سیلیس درجه دو۲  : نام سیلیس silicon  از واژه لاتین (silics) به معنی سنگ سخت،سنگ آتش زنه یا سنگ چخماق گرفته شده است.سیلیس به عنوان دومین عنصر فرآوان در پوسته زمین با فرآوانی ۲۵ % می باشد.سیلیس درجه ۲ شامل کیفیتی پایین در مقایسه با نوع درجه ۱ میباشد و عیار آن ۹۷ درصد به بالا می باشد و به صورت پودری و دانه بندی می باشد.

سیلیس درجه ۲ -sio2

درباره سیلیس درجه۲

سیلیس غیر فلزی است سخت به رنگ بی رنگ تا سفید رنگ و یا خاکستری تیره با نماد si  ،عدد اتمی۱۴،وزن اتمی ۲۸/۰۸۵ ،وزن مخصوص ۲/۳۳ گرم بر سانتی مترمکعب،سختی ۷ در مقیاس موس،رنگ خاکه سفید،نقطه جوش ۲۳۵۵ درجه سانتی گراد و نقطه ذوب ۱۴۱۰ درجه سانتی گراد و سیلیس تولید شرکت معدن سیلیس همدان از استانداردهای لازم برای تامین سیلیس صنایع را برخوردار می باشد وبا استفاده از بهترین تکنولوژی تولیدی سیلیس در ایران استفاده کرده و قادر به تامین سیلیس در انواع سایزها و مش های مورد نظر مشتری می باشد.

سیلیس درجه ۲ -sio2

سیلیس درجه ۲فیلتر شنی

سیلیس درجه ۲ در صنعت آب و فاضلاب بسیار کاربرد دارد و سیلیس درجه ۲ به دلیل سختی بالایی که دارد در فیلترشنی به مدت بسیار بالایی کارایی دارد.سنگ سیلیس درجه ۲  از معادن استخراج شده و توسط پیشرفته ترین دستگاه ها خردایش و دانه بندی می شود.سیلیس درجه ۲ تولید ی در انواع سایزهای ریز.متوسط درشت تولید می شود ودر بسته بندی های ۴۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی  جهت مصرف در صنایع تصفیه آب استخر و فیلترشنی های صنعتی و آب و فاضلاب کاربرد دارد.

 

کلمات کلیدی :سیلیس ممتسیلیس درجه ۲ -sio2از/سیلیس ممتاز همدان/معدن سیلیس/کلوخه سیلیس/سیلیس سفید/سیلیس استخر/سیلیس شفاف/سیلیس پودری/سیلیس کریستالی/سیلیس ملایر/سیلیس ایران/سیلیس تصفیه آب/بسته بندی سیلیس ممتاز/سیلیس شیشه و بلور/سیلیس کاشی/سیلیس کوارتز

کاربرد سیلیس درجه ۲ :
  • تصفیه آب
  • سیلیکا سند
  • سیلیس Sand
  • سند بلاست
  • ریخته گری
  • بتن سازی
  • کفپوش بتنی
  • چمن مصنوعی و غیره میباشد .

 

 سیلیس سندبلاست

فرایندی که در ان ذرات ساینده مانند سیلیس دانه بندی و مسباره تحت فشار هوا روی سطح قطعات فولادی پاشیده می شود تا برای رنگ امیزی اماده شود را ساب پاشی میگویند. نوعی از ساپ پاشی که برای تمیز کاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریانی پرسرعت از سیلیس یا ماده ساینده صورت میگیرد را سندبلاست می گویند. سندبلاست به این صورت است که سیلیس دانه بندی و مسباره که در اندازه های مختلف هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می شوند. با استفاده از سندبلاست می توان عملیات زنگ زدای، ماسه زدای و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات را صیقل داد.

موارد استفاده سیلیس سندبلاست:

با استفاده از سندبلاست می توان زنگ زدایی، ماسه زدایی و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات، تمیز کاری انواع قالبهای صنعتی، زبر کردن سطوح قطعات جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب کاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت بهتر، اماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع ابکاری صنعتی، تزینی یا رنگ، حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گودبرداری و یا برجسته کاری انها بر روی سطوح شیشه ای، چوب، mdf، کاشی و سرامیک، طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزینات دکور استفاده می باشد، از موارد استفاده سندبلاست است. از سیلیس جهت سندبلاست شیشه، چوب، سنگ و رنگ بری و زنگ زدایی از سازه ها ی فلزی الوده به چربی استفاده میشود.

دیگرموارد استفاده :

در صنعت سایش انواع فلزات و سنگ چوب و کاشی و سرامیک هر چه دانه بندی سیلیس بزرگتر باشد ایجاد خش و اصطحکاک بر روی سطح مورد نظر بیشتر است. بنابر این با در نظر گرفتن قطعه مورد نظر و جنس ان که می تواند چوب، فلز، اجر، نمای ساختمان، سازه فلزی، کشتی های بزرگ و…. باشد و همچنین با در نظر گرفتن دستگاه سندبلاست و قطر نازل می توان از انواع سیلیس دانه بندی ریز متوسط یا درشت استفاده کنید و سیلیس معدن سیلیس همدان دارای خلوص سیلیس بالاتر و سختی بیشتر است که سرعت خاک شدن ان در برخورد به قطعات کمتر است. این شرکت قادر است بهترین سیلیس را جهت سندبلاست عرضه کند که این سیلیس تولید شرکت در انواع سایز های شکری، ۱/۵ میلیمتر، ۲ میلیمتر، ۳ میلیمتر و…. را در بسته بندی های کیسه های جامبو و کیسه های کوچک ۴٠ کیلویی عرضه کند و این سیلیس با سختی بالا و خلوص بالا و با دانه بندی دقیق عرضه می گردد.

جهت خرید سیلیس درجه ۲ دانه بندی و پودر شده در انواع سایزها و مش ها با شرکت تماس بگیرید.


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

ماسه سیلیس شماره ۱ چیست؟

نتیجه تصویر شن و ماسه سیلیس که با نام‌های شن کوارتز، ماسه سفید یا ماسه صنعتی نیز شناخته می‌شود، از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: سیلیس و اکسیژن. به طور خاص، ماسه سیلیس از دی اکسید سیلیکون (SiO2) تشکیل شده است. رایج ترین شکل SiO2 کوارتز است – یک کانی شیمیایی بی اثر و نسبتاً سخت.

ماسه سیلیس شماره ۲۰ به چه معناست؟

شن و ماسه سیلیس درجه ۲۰ قادر است طیف گسترده ای از زباله های استخر مانند خاک، روغن، مو و جلبک ها را که ۲۰ میکرون یا بزرگتر هستند را فیلتر کند. این ماسه ۱۰۰ درصد طبیعی سیلیس است که به جای تولید استخراج شده است تا کاربران نگران مواد شیمیایی موجود در ماسه نباشند.

آیا می توانید شن و ماسه زیادی را در فیلتر استخر قرار دهید؟

قبل از شروع، شایان ذکر است که باید از مقدار صحیح شن و ماسه مورد نیاز فیلتر خود استفاده کنید. ماسه بیش از حد زیاد و فیلتر شما احتمالاً به درستی کار نمی کند یا ممکن است در هنگام مونتاژ مجدد بشکند. ماسه خیلی کم است و مهم نیست که فیلتر شما چقدر کار کند، آب کدر خواهید داشت

آیا به مواد شیمیایی با فیلتر شنی نیاز دارید؟

شما به مواد شیمیایی با فیلتر شنی نیاز دارید زیرا نیاز به ضدعفونی کردن، حذف فسفات، تنظیم pH و تغییرات قلیایی دارند. برخی از این مواد شیمیایی عبارتند از اسید موریاتیک، خاکستر سودا، افزایش دهنده و کاهش دهنده قلیائیت و کلر.

سیلیس درجه بالا چیست؟

شن و ماسه سیلیسی با کیفیت بالا ماسه کوارتز تمیز و مرتب شده ای است که از میلیون ها سال هوازدگی گرانیتی ایجاد شده است. برای برآوردن نیازهای صنعت مدرن، ماسه سیلیسی با عیار بالا باید حاوی غلظت سیلیس بیش از ۹۹.۵٪ SiO2 باشد.

 

 

بهترین نوع سیلیس برای مصرف چیست؟

سیلیس بامبو به دلیل غلظت بالای سیلیس منبع محبوب سیلیس است. همچنین منبع طبیعی و ارگانیک سیلیس است که آن را جایگزینی عالی برای مکمل های سیلیس مصنوعی می کند. نشان داده شده است که سیلیس بامبو از پوست، مو و ناخن های سالم و همچنین سلامت استخوان ها حمایت می کند.

 

 

ماسه سیلیس درجه ۲۰ چیست؟

Splash Sand خشن، بادوام است و سرعت تجزیه کندی دارد که به شما امکان می دهد ناخالصی های آب را بهتر و طولانی تر بین تعویض فیلتر الک کنید. شن سیلیکا #۲۰ می‌تواند بسیاری از انواع مختلف زباله‌ها مانند کثیفی، برگ‌ها، جلبک‌ها و سایر آلاینده‌ها مانند لوسیون ضد آفتاب، لوازم آرایشی و روغن‌ها را فیلتر کند.

 

 

سیلیس را چگونه طبقه بندی می کنید؟

ترکیبات سیلیس را می توان به دو گروه کریستالی (یا سی سیلیس) و سیلیس آمورف (سیلیکا a-سیلیکا یا سیلیس غیر کریستالی) تقسیم کرد. c-ترکیبات سیلیس دارای ساختارهایی با الگوهای تکرارشونده سیلیکون و اکسیژن هستند. a-ساختارهای شیمیایی سیلیس در مقایسه با سی سیلیس به طور تصادفی تر به هم مرتبط هستند.

۴.۸/۵ - (۴۷۴ امتیاز)