سیلیس سندبلاست, خرید سیلیس, فروش سیلیس, محصولات ویژه

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی
سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی
سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی
سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی
سیلیس سندبلاست
سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی
سیلیس سندبلاست
سیلیس سندبلاست
سیلیس سندبلاست
سیلیس سندبلاست

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

تولید سیلیس دانه بندی در سه سایز : ریز و متوسط و درشت مخصوص سند پلاست  که برای از بین بردن زنگ ، رسوبات و آماده سازی سطوح برای رنگ آمیزی است که در صنایع کشتی سازی ، ساخت پل ، رسوب گیری مخازن ، صنعت فولاد سازی و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها ، صنایع دریایی و کشتی سازی ، خطوط لوله و نیرو گاه ها ، صنایع سیمان و قطعه سازی به کار می رود . از سیلیس جهت سند پلاست شیشه ، چوب ، سنگ و رنگ بری و زنگ زدایی از سازه های فلزی آلوده به چربی استفاده می شود. در صنعت سایش انواع بتن و فلزات هر چه سختی سیلیس بالاتر باشد بهتر است.

 

 

کاربرد سیلیس در سند بلاست:

  1. زنگ زدایی ، ماسه زدایی و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات
  2. زبر کردن سطوح قطعات جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب کاری
  3. آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری های صنعتی و تزئینی یا رنگ
  4. مات کاری و تمیز کاری قطعات
  5. رسوب زدایی فلزات و سوله های مدرن
  6. رسوب زدایی و برداشتن زنگ زدگی  از سطح  کشتی ها
  7. تمیز کاری رسوب گیری از دیگ های قدیمی

 

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

سیلیس سندبلاست:

فرایندی که در ان ذرات ساینده مانند سیلیس دانه بندی و مسباره تحت فشار هوا روی سطح قطعات فولادی پاشیده می شود تا برای رنگ امیزی اماده شود را ساب پاشی میگویند. نوعی از ساپ پاشی که برای تمیز کاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریانی پرسرعت از سیلیس یا ماده ساینده صورت میگیرد را سندبلاست می گویند. سندبلاست به این صورت است که سیلیس دانه بندی و مسباره که در اندازه های مختلف هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می شوند. با استفاده از سندبلاست می توان عملیات زنگ زدای، ماسه زدای و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات را صیقل داد.

 

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی
موارد استفاده سیلیس سندبلاست:

با استفاده از سندبلاست می توان زنگ زدایی، ماسه زدایی و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات، تمیز کاری انواع قالبهای صنعتی، زبر کردن سطوح قطعات جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب کاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت بهتر، اماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع ابکاری صنعتی، تزینی یا رنگ، حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گودبرداری و یا برجسته کاری انها بر روی سطوح شیشه ای، چوب، mdf، کاشی و سرامیک، طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزینات دکور استفاده می باشد، از موارد استفاده سندبلاست است. از سیلیس جهت سندبلاست شیشه، چوب، سنگ و رنگ بری و زنگ زدایی از سازه ها ی فلزی الوده به چربی استفاده میشود.

 

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

دیگرموارد استفاده :

در صنعت سایش انواع فلزات و سنگ چوب و کاشی و سرامیک هر چه دانه بندی سیلیس بزرگتر باشد ایجاد خش و اصطحکاک بر روی سطح مورد نظر بیشتر است. بنابر این با در نظر گرفتن قطعه مورد نظر و جنس ان که می تواند چوب، فلز، اجر، نمای ساختمان، سازه فلزی، کشتی های بزرگ و…. باشد و همچنین با در نظر گرفتن دستگاه سندبلاست و قطر نازل می توان از انواع سیلیس دانه بندی ریز متوسط یا درشت استفاده کنید و سیلیس معدن سیلیس همدان دارای خلوص سیلیس بالاتر و سختی بیشتر است که سرعت خاک شدن ان در برخورد به قطعات کمتر است. این شرکت قادر است بهترین سیلیس را جهت سندبلاست عرضه کند که این سیلیس تولید شرکت در انواع سایز های شکری، ۱/۵ میلیمتر، ۲ میلیمتر، ۳ میلیمتر و…. را در بسته بندی های کیسه های جامبو و کیسه های کوچک ۴٠ کیلویی عرضه کند و این سیلیس با سختی بالا و خلوص بالا و با دانه بندی دقیق عرضه می گردد.

 

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

سیلیکا سند:(Silica Sand )

سیلیکا به طور معمول به حالت بلوری و به ندرت به حالت بدون شکل یافت میشود. این ماده شامل یک اتم سیلیکون و دو اتم اکسیژن و فرمول مولکولی sio2 است. ماسه یا sand شامل دانه های کوچک یا تکه هایی از مواد معدنی و قطعات سنگ است. اگرچه این دانه ها ممکن است شامل هر ترکیب معدنی باشد، ترکیب غالب ماسه، کوارتز معدنی است.
ماسه ای که سطح بالایی از سیلیکا را داشته باشد به عنوان ماسه سیلیکا یا ماسه تجاری نامیده میشود. ماسه ای که مناسب ساخت شیشه باشد نه تنها باید حاوی مقادیر بالای از سیلیکا باشد بلکه باید عناصر اهن و مواد ناخالص ان هم بسیار کم باشد که مناسب ساخت شیشه و بلور باشد. علاوه بر این ماسه سیلیکا باید حاوی دانه هایی به اندازه یکنواخت باشد و چون اکثر منابع ماسه ای در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد این یکنواخت بودن را ندارد برای ساخت شیشه مورد استفاده قرار نمیگیرد.

 

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

ماسه سیلیکا

ماسه سیلیکا به ماسه سیلیکاهایی با درصد خلوص بالا اطلاق میشود که در سایزهای نزدیک به هم تولید میشوند. این محصول نسبت به گرانولهای بتن با دقت تولید میشوند. ماسه سیلیکا که برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد حداقل باید شامل ۹۵ درصد sio2 باشد. سیلیکا بسیار سخت و از نظر شیمیایی بی اثر است و نقطه ذوب بالایی دارد و به علت پیوند محکم اتم ها یش مصارف مختلفی دارد و این ماسه دارای سختی ۷ در مقیاس موس که واحد سختی سنجش می باشد را دارا می باشد.

سندبلاست چوب و شیشه

برای سندبلاست کردن چوب و شیشه از سیلیس های سایز ریز و به صورت پودری استفاده می شود به دلیل اینکه سطح شیشه و چوب بسیار ظریف و نازک می باشد باید از سیلیس های قطر کم و نرم استفاده شود و این سیلیس ها را با دستکاه های خاص سندبلاست می کنند و باید افراد خیلی دقت لازم را بکنند.شرکت معدن سیلیس همدان با تولید سیلیس مخصوص سندبلاست چوب و شیشه توانسته سیلیس مشترهای این صنف را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه کند.

سیلیکای ساینده

سیلیکای ساینده در تمام کاربردهایی که نیازمند کیفیت بالایی از تمیز شدن و پاکیزگی دارند مورد استفاده قرار میگیرد که دارای بهترین کیفیت برای لایه برداری می باشد.که شامل: قالب های ریخته گری، سازه های فلزی، تانکرهای اب، سندبلاست بتن و چوب، اسکله ها، کشتی هایی که زنگ زده اند و…..

 

فرآیند  sandblasting

sandblasting فرایندی است که به کمک ماسه، طی جریانی، مواد ساینده در مقابل یک سطح تحت فشار رو به بالا، به جلو رانده میشود. این عملیات برای صاف کردن یک سطح زبر، زدودن الودگی از یک سطح، شکل دادن به سطح عموما مورد استفاده قرار میگیرد. برای به جلو راندن ماده مورد نظر که واسطه نامیده میشود از یک مایع تحت فشار یا هوا استفاده قرار میگیرد. مواد مورد نیاز برای انجام این فرایند شامل ماسه، فلز مس، فولاد ماسه سنگ، مواد ساینده، پودر ساینده، سیلیس و… است. دستگاه خاصی برای انجام این عملیات مورد نظر است و فردی که از این دستگاه استفاده میکند باید دستکش، عینک ایمنی و ماسک به همراه داشته باشد. وقتی دستگاه اماده فعالیت باشد دریچه هوا و دریچه ماسه هر دو باید باز باشند و فرد با یک ماشه نازل ها را کنترل کند.

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۴.۸/۵ - (۲۹۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *