میکروسیلیس, خرید سیلیس, فروش سیلیس, مقالات, مقالات سیلیسی

میکروسیلیس و دوده سیلیس

میکروسیلیس و دوده سیلیس
پودرمیکروسیلیس یا دوده سیلیسی
پودرمیکروسیلیس یا دوده سیلیسی
پودرمیکروسیلیس یا دوده سیلیسی
پودرمیکروسیلیس یا دوده سیلیسی
پودرمیکروسیلیس یا دوده سیلیسی
پودرمیکروسیلیس یا دوده سیلیسی

میکروسیلیس و دوده سیلیس

میکروسیلیس و دوده سیلیس محصولی پودری به رنگ خاکستری است که محصول فرعی کوره های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسیلیس می باشد. میکروسیلیکا یا دوده سیلیس حاوی ۹۴تا ۹۶ درصد دی اکسید سیلیسیوم می باشد. دانه بندی پودر میکروسیلیس در محدوده ۵ الی ۱۵ میکرون است و در مقایسه با ذرات سیمان صد برابر ریزتر و نرم تر است. میکروسیلیس با توجه به ریز دانه بودن دارای سطح واکنشی بسیار بالایی می باشد. پودر میکروسیلیس یا دوده سیلیسی برای افزایش برخی خواص و ویژگی های بتن افزوده می شود.

 

میکروسیلیس و دوده سیلیس

میکروسیلیس بهترین افزونه باری بتن

افزودن میکروسیلیس به مخلوط بتنی باعث ترکیب دی اکسید سیلیسیوم با محلول هیدروکسید کلسیم ازاد موجود در منافذ موینه بتن شود و به این ترتیب کریستال سیلیکات کلسیم نامحلول تولید نماید و در نهایت باعث تراکم ساختار خمیر سیمان و در نهایت افزایش مقاومت فشاری بتن شود. پودر میکروسیلیس موجب افزایش دانسیته بتن خواهد شد و همچنین کیفیت چسبندگی اجزای بتن را بالاتر خواهد برد. پودر میکروسیلیس موجب افزایش دانسیته بتن خواهد شد و همچنین کیفیت چسبندگی اجزای بتن را بالاتر خواهد برد.

 

میکروسیلیس و دوده سیلیس

خواص مقاومتی بتن

پودر میکروسیلیس یا دوده سیلیسی عموما برای تولید بتن های با مقاومت فشاری بالا به کار می رود.افزودن ۵تا۱٠ درصد وزن سیمان مصرفی از محصول پودر میکروسیلیکا به طرح اختلاط بتن می تواند مقاومت فشاری بتن را بالا ببرد. بتن با پودر میکروسیلیس در برابر سایش و ضربه مقاومت بالاتری خواهد داشت و همچنین در برابر تغییرات دما و سیکلهای ذوب و یخبندان مقاومت بالاتری از خود نشان خواهد داد. پس از افزودن میکروسیلیس به بتن به دلیل سطح بسیار آزاد ذرات دوده سیلیسی، موجب کاهش اب بتن در محدوده ۱٠الی۱۵ درصد خواهد شد.

فروش میکروسیلیس:

پودر میکروسیلیکا جهت تقویت خواص اب بندی و دوام سازه های بتنی، سازه های ساحلی، سازه های ابی، سدهای بزرگ، پل ها با مقاومت بالا که در معرض حمله ی شدید سولفات ها و خورندگی قرار دارند.که با افزایش میکروسیلیس باعث می شود که کاملا از عوامل بیرون مقاوم مانده و مقامت بتن بالا رود.

 

مزایای مصرف میکروسیلیس:

افزودن دوده سیلیس به مخلوط بتن باعث می گردد sio2 فعال ان با محلول هیدوکسید کلسیم ازاد موجود در منافذ مویین بتن ترکیب گردد و در نهایت باعث تراکم ساختار خمیر سیمان و کاهش نفوذ پذیری و افزایش مقاومت فشاری، الکتریکی، خمشی و کششی بتن، افزایش مقاومت بتن، کاهش نفوذ پذیری، جلوگیری از نفوذ یون و کلر و سایر مواد شیمیایی به داخل بتن گردد.

 

کاربرد میکروسیلیس:

  • ساخت بتن های در معرض خوردگی
  • کف سازی و نماسازی از جمله کف های سالن های بزرگ و کف سوله های بزرگ
  • ساخت بتن سدهای بزرگ و سدهای کوچک
  • ساخت کانال ها و تونل های بتنی
  • ساخت مخازن و منبع های بتنی اب
  • ساخت بتن در سواحل اب دریا
  • ساخت بتن در اجرای اسکله ها و پل ها

 

قیمت میکروسیلیس

میکروسیلیس یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین محصولات در ساخت بتن و مقاومت بتنی می باشد و یک نقش اساسی را در بتن سازی ایفا می کند.دوده سیلیس با درصد بالای ۹۲ درصد در این شرکت تولید میشود.قیمت میکروسیلیس در این شرکت بستگی به تناژ خریداری توسط مشتری دارد که در صورت خرید میکروسیلیکا با تناژ بالا قیمت ها از تخفیف بالایی برخوردار خواهد شد.

برای استعلام قیمت و خرید محصول با شرکت در ارتباط باشید ۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

 

خرید میکروسیلیس

میکروسیلیس شرکت معدن سیلیس همدان مطابق استانداردهای کیفی بین اللمللی می باشد و از لحاظ کیفیت و خواص مورد تایید می باشد. و کلیه محصولات در کیسه های جامبو بگ بزرگ و کوچک و کیسه های ۴٠ کیلیویی قابل عرضه می باشد.این شرکت با توجه به تولید بالای میکروسیلیس قادر به تامین تولید کننده های داخل و صادرات به کشور های عربی و همکاری با تجار در راستای تحقق توسعه کشور می باشد.

ت

گ ها: قیمت میکروسیلیس, کارخانه میکروسیلیس, میکروسیلیکا, دوده سیلیس, دوده سیلیسی, میکروسیلیس بتن, فروش میکروسیلیکا, خرید میکروسیلیکا,قیمت میکروسیلیس,میکروسیلیس همدان, میکروسیلیس ملایر,تولید میکروسیلیس, پودر میکروسیلیس, میکرو,المیکروسیلیس,تولید میکروسیلیس,پودر میکروسیلیس, میکرو,المیکروسیلیس,میکروسیلیس بتن,کاربرد میکروسیلیس,فروسیلیس غرب,فروسیلیس آذرخشمیکروسیلیس و دوده سیلیس


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۳۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *