خرید سیلیس, دسته‌بندی نشده, فروش سیلیس, محصولات ویژه, مقالات, مقالات سیلیسی

خاک نسوز فولاد و چدن

خاک نسوز فولاد و چدن
خاک نسوز فولاد و چدن
خاک نسوز فولاد و چدن
خاک نسوز فولاد و چدن

خاک نسوز فولاد و چدن

خاک نسوز فولاد و چدن  – جرم نسوز سیلیس بر پایه اسید بوریک -جرم نسوز اسیدی سیلیس بر پایه اکسید بور خاک نسوز سیلیس بهترین دیر گداز جهت ذوب در :چدن ، فولاد های ساده کربنی  و کم آلیاژ و …. می باشد. از لحاظ دانه بندی خاک نسوز سیلیس بایستی به گونه هایی باشد که حداکثر تراکم پذیری را ایجاد نماید بطوری که حداقل دانسیته ی خاک نسوز بعد از کوبیدن به ۲/۲ کیلو گرم کیلو گرم به دسی متر مکعب برسد.

 

خاک نسوز فولاد و چدن

 

ماهیت جرم نسوز:

جرم نسوز با توجه به درجه خلوص سیلیس (SIO2) مصرفی ، سختی یکنواخت و مقاومت به خوردگی بالا و سرعت کم کریسیتالیزاسیون مورد توجه است .این جرم ها عموما مقاومت مطلوبی در برابر سرباره های حاوی اکسیدهای آهن سیلیسم ،آلومینیوم و کروم داشته و از دیگر ویژگی های مهم آن هدایت حرارتی پایین این جرم ها می باشد.

 

خاک نسوز فولاد و چدن

جرم نسوز سیلیسی:

جهت ایجاد سطح یکنواخت در سطوح کوره نیاز به کمک زینتر می باشد ، اغلب اسید پوریک به عنوان کمک زینتر استفاده می گردد ، که خاصیت اسیدی دارد و جهت ذوب فلزات با سرباره اسیدی بسیار مناسب می باشد.همچنین این شرکت قادر به تولید جرم های سیلیس با زینتر کوتاه مدت و مقاومت قلیایی بالا بر پایه اکسید بور می باشد که بسیار مورد توجه صنایع تولید فولاد بوده.

خاک نسوز فولاد و چدن

 

مفاهیم علمی پوشش نسوزدر صنعت

STEULER-KCH در بحث مفاهیم نوآورانه پوشش نسوز در صنعت آهن و فولاد متخصص است. ما راه حل های سفارشی را برای انواع واحدهایی که با استفاده از فرایند کاهش مستقیم Midrex ، Energiron/HYL و Corex کار می کنند در دست داریم. مواد و سیستمهای نسوز ما چه در بخاری های گازی هوا و چه در فرآیند ، چه در اصلاح کننده ها و چه در قلب کارخانه (خود کوره شفت) مورد استفاده قرار می گیرند ، دقیقاً مطابق با نیازهای مشتریان ما در صنعت آهن و فولاد طراحی شده است.

ماتریس مولیت

درجه حرارت بالا با درجه حرارت بالا KE 92 UG/UGT ، با ماتریس مولیت پیوند خورده و محتوای SiO2 رایگان کمتر از ۰.۵، ، برای تولید فولادهای با کیفیت بالا و زمان ریخته گری طولانی در تولید اندازه های شمش بزرگ مناسب است. این مواد نسوز بسیار تخصصی از گسترش کانال ریخته گری و اجزای آلومین جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که مشتریان باهوش ما به کیفیت مورد نیاز تولید دست می یابند.

ماتریس مولیت

تجربه چندین ساله ما و بهبود مستمر محصولات و خدمات ثابت ما گویای همه چیز است-STEULER-KCH راه حل های نسوز را به صورت جداگانه برای کاربردهای سخت در صنعت آهن و فولاد ارائه می دهد. همیشه در خط مقدم ذهن ما است: تمایل مشتریان ما برای بهینه سازی در دسترس بودن و بهره وری بلند مدت گیاهان و سیستم های اجزای آنها.

تاریف مراجع:

STEULER-KCH is the specialist when it comes to innovative refractory lining concepts in the iron and steel industry. We have customised solutions on hand for all types of units that operate using the Midrex, Energiron/HYL and Corex direct reduction process. Whether they are being used in air and process gas heaters, in reformers, or in the heart of the plant (the shaft furnace itself), our materials and refractory systems are precisely tailored to the requirements of our customers in the iron and steel industry.

۵/۵ - (۱۵۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *