آنتراسیت

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد – آنتراسیت یک زغال سنگ با رتبه بالا است که نشان دهنده زغالی است که در معرض بالاترین درجه دگرگونی قرار گرفته است. آنتراسیت سیاه براق، سخت و شکننده است (شکل ۲.۸ را ببینید) و دارای بالاترین محتوای کربن ثابت (تقریباً ۸۶-۹۸٪) است. به دلیل مواد فرار کم (۲ تا ۱۲%)، فرآیند احتراق آنتراسیت کند است.

آنتراسیت برای چه مواردی استفاده می شود؟

امروزه استفاده اصلی از آنتراسیت برای سوخت خانگی در اجاق های دستی یا کوره های استوکر اتوماتیک است. به ازای وزن خود انرژی بالایی تولید می کند و با دوده کمی به طور تمیز می سوزد و برای این منظور ایده آل است. ارزش بالای آن باعث می شود که برای استفاده از نیروگاه بسیار گران باشد.

 

anthracite coal for sale 1

چرا آنتراسیت اینقدر ارزشمند است؟

هزینه هر میلیون BTU آن به طور قابل توجهی کمتر از هزینه هر میلیون BTU گاز، نفت، برق، چوب طناب یا گلوله‌های چوب است، که آن را به یک منبع سوخت بسیار مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. سوخت آنتراسیت عملاً هیچ دود یا انتشار ذرات تولید نمی کند، که یک مشکل عمده در اجاق های چوب بند ناف و گلوله های چوبی است.

 

 

 

آیا آنتراسیت هنوز در بریتانیا موجود است؟

اگر به دنبال زغال سنگ آنتراسیت ممتاز در هر کجای بریتانیا هستید، ما اینجا در A.W. بازرگانان زغال سنگ پارکر می توانند زغال سنگ آنتراسیت با بالاترین کیفیت را که مستقیماً از چاله های ولش گرفته شده است، به شما عرضه کنند.

 

 

 

آنتراسیت در کجای جهان یافت می شود؟

آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از ۲ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد. مقادیر کمتری از آنتراسیت در آفریقای جنوبی، استرالیا، شرق اوکراین، غرب کانادا، چین و سایر کشورها وجود دارد.

 

 

 

بزرگترین تولید کننده آنتراسیت در جهان کیست؟

آنتراسیت دگرگون ترین نوع زغال سنگ است. آنتراسیت دارای محتوای کربن بالای ۹۰ درصد است و به آن زغال سنگ کیلکنی یا زغال سنگ نیز می گویند. ایالات متحده آمریکا برترین کشور از نظر ذخایر آنتراسیت و زغال سنگ قیر در جهان است.

 

 

معایب زغال سنگ آنتراسیت چیست؟

آیا باید از زغال سنگ قیری یا زغال سنگ آنتراسیت برای باز کردن من استفاده کنم … هر دو زغال سنگ سوخت های فسیلی هستند. با این حال، آنتراسیت دارای ناخالصی های بسیار کمتری در مقایسه با زغال سنگ قیری است – که باعث می شود احتمال آلودگی هوا بیشتر شود زیرا به مراتب تمیزتر می سوزد.

 

 

آینده زغال سنگ آنتراسیت چیست؟

طبق آخرین تحقیقات ما، بازار جهانی زغال سنگ آنتراسیت در ۵ سال آینده امیدوار کننده به نظر می رسد. تا سال ۲۰۲۲، بازار جهانی زغال سنگ آنتراسیت ۵۷۲۴۵.۲۲ میلیون دلار برآورد شد و پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۸ به ۶۶۷۷۴.۵ میلیون دلار برسد، با CAGR 2.6٪ در طول سال های پیش بینی شده.

 

 

آیا آنتراسیت سمی است؟

سوزاندن پاک – همانطور که گفته شد، زغال سنگ آنتراسیت به دلیل ترکیب غنی از کربن، مقدار کمی مواد سمی منتشر می کند. محتوای خاکستر و دوده کم – زغال سنگ آنتراسیت در لمس تمیز است و می سوزد تا محتوای خاکستر باقی مانده محکمی داشته باشد که به راحتی از رنده وسایل در بسته تمیز می شود.

 

 

آیا آنتراسیت ممنوع است؟

آنتراسیت به غبار ریز تجزیه می شود، سپس گرد و غبار با استفاده از مواد اتصال دهنده بدون دود به قالب های بریکت در می آید. آیا آنتراسیت ممنوع است؟ نه. آنتراسیت ممنوع نیست، فقط دستیابی به آن بسیار دشوار است.

 

 

 

چرا آنتراسیت اینقدر تمیز است؟

زغال سنگ آنتراسیت کربن زیادی دارد (۹۸-۸۶%) که نسبت به زغال سنگ معمولی گرمای بیشتری در واحد وزن تولید می کند. در حال حاضر کارآمدتر است که آن را برای گرمایش و صنعت بهتر می کند. آنتراسیت به دلیل محتوای کربن بالا و ناخالصی کم، سوخت پاک تری است.

 

 

چرا از زغال سنگ آنتراسیت استفاده نمی کنیم؟

زغال سنگ آنتراسیت به دلیل محتوای فرار کم و دمای اشتعال نسبتاً بالا در استوکرهای پخش کننده استفاده نمی شود. این سوخت همچنین ممکن است در واحدهای زغال سنگ پودر شده (با سوخت PC) سوزانده شود، اما به دلیل مشکلات اشتعال، این عمل تنها به چند کارخانه در شرق پنسیلوانیا محدود می شود.

 

آیا آنتراسیت گرانتر از زغال سنگ است؟

آیا باید از زغال سنگ قیری یا زغال سنگ آنتراسیت برای فضای باز استفاده کنم؟ در مقایسه، آنتراسیت سوخت جامد گران‌تری است، اما زمانی که به عنوان سوخت خانگی استفاده می‌شود، عملکرد قابل توجهی افزایش می‌یابد. آنتراسیت گرمتر و طولانی تر از زغال سنگ قیری می سوزد، به این معنی که در دراز مدت، مسلماً راه حل مقرون به صرفه تری است.

 

 

ماندگاری آنتراسیت چقدر است؟

نتایج ممکن است متفاوت باشد، اما میانگین زمان سوختن بین بارها از ۸ تا ۲۴ ساعت متغیر است. این زمان‌های سوختگی ممکن است از میانگین‌ها فراتر رود، بسته به موقعیت، زیرا هر موقعیتی متفاوت است. چند BTU در زغال سنگ آنتراسیت وجود دارد؟ در هر پوند زغال سنگ آنتراسیت حدود ۱۳۵۰۰ BTU وجود دارد.

 

 

 

آیا زغال سنگ آنتراسیت ایمن است؟

زغال سنگ آنتراسیت هرگز دود، سوئت یا کرئوزوت تولید نمی کند، حتی اگر برای مدت طولانی در آتش کم باشد. بنابراین، پایدار، برای محیط زیست خوب و برای سلامتی و رفاه شما بی خطر است. بدون کرئوزوت به این معنی است که خطر آتش سوزی دودکش به طور چشمگیری کاهش می یابد و فاصله تمیز کردن دودکش کاهش می یابد.

 

 

آنتراسیت در کجا یافت می شود؟

آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از ۲ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد. مقادیر کمتری از آنتراسیت در آفریقای جنوبی، استرالیا، شرق اوکراین، غرب کانادا، چین و سایر کشورها وجود دارد.

 

 

سختی آنتراسیت چیست؟

سختی انتراسیت به ویژگی فیزیکی زغال‌سنگ اشاره دارد که مربوط به میزان مقاومت آن در برابر فشار و سایش است. عواملی نظیر مقدار کربن، ساختار داخلی، و حتی میزان رطوبت می‌توانند بر سختی زغال‌سنگ تأثیر بگذارند.

 

 

 زغال سنگ سخت چیست؟

زغال‌سنگ سخت با ساختاری متراکم‌تر و مقاوم به فشار و سایش است که این مقاومت بیشتر معمولاً به مقدار کربن بالا و ساختار چگال آن برمی‌گردد. این انواع زغال‌سنگ معمولاً برای تولید انرژی، تولید فولاد، و دیگر فعالیت‌های صنعتی با نیاز به سوخت با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

 

زغال سنگ نرم

در مقابل، زغال‌سنگ نرم دارای ساختار متخلخل‌تری است که به دلیل حضور مقادیر کمتری از کربن و سایر عناصر، سختی کمتری دارد. این نوع زغال‌سنگ عمدتا برای تولید کک، گاز سوختی، و سایر مصارفی استفاده می‌شود که نیاز به کیفیت بالای سوخت ندارند.سختی زغال‌سنگ به میزان مقاومت آن در برابر فشار و سایش اشاره دارد. این ویژگی به طور مستقیم با میزان کربن و ساختار داخلی زغال‌سنگ مرتبط است.

 

 

 

مقدار زغال کربن در زغال سنگها

زغال‌سنگهایی با ساختار متراکم‌تر و مقاوم به فشار و سایش، به عنوان زغال‌سنگهای سخت شناخته می‌شوند. این نوع زغال‌سنگها معمولاً دارای مقادیر بالایی از کربن هستند که باعث ایجاد ساختار چگالی در زغال‌سنگ می‌شود. به عبارت دیگر، ذرات کربنی درون زغال‌سنگ با یکدیگر پیوندهای محکمی دارند که باعث مقاومت بیشتر در برابر فشار و سایش می‌شود. آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

 

ساختار زغال سنگ نرم

در مقابل، زغال‌سنگهای نرم دارای ساختار متخلخل‌تر و کمتر مقاوم به فشار و سایش هستند. این انواع زغال‌سنگها معمولاً دارای کمترین مقادیر کربن بوده و ذرات زغال‌سنگ درون آن‌ها با یکدیگر پیوندهای ضعیف‌تری دارند. بنابراین، زغال‌سنگ نرم عمدتا برای مصارفی مانند تولید کک، گاز سوختی و مواد شیمیایی استفاده می‌شود که نیاز به کیفیت بالای سوخت ندارند. آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

 

 

چرا آنتراسیت اینقدر ارزشمند است؟

هزینه هر میلیون BTU آن به طور قابل توجهی کمتر از هزینه هر میلیون BTU گاز، نفت، برق، چوب طناب یا گلوله‌های چوب است، که آن را به یک منبع سوخت بسیار مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. سوخت آنتراسیت عملاً هیچ دود یا انتشار ذرات تولید نمی کند، که یک مشکل عمده در چوب طناب و اجاق گازهای سوزاننده گلوله های چوبی است.

 

 

بزرگترین تولید کننده آنتراسیت در جهان کیست؟

در سال ۲۰۲۲، ایالات متحده دارای حدود ۲۱۸ میلیارد تن ذخایر ذغال سنگ سخت (همچنین به عنوان آنتراسیت) بود که این کشور را به کشوری با بزرگترین ذخایر زغال سنگ در سراسر جهان تبدیل کرد. پس از آمریکا، چین در رتبه دوم قرار دارد که بزرگترین تولید کننده زغال سنگ در جهان است. آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

کدام کشور زغال سنگ آنتراسیت دارد؟

تا سال ۲۰۱۹، ذخایر آنتراسیت و زغال سنگ قیر در ایالات متحده آمریکا ۲۱۹۵۳۴ میلیون تن بود که ۲۹.۷۵ درصد از ذخایر آنتراسیت و زغال سنگ قیر جهان را تشکیل می دهد. ۵ کشور برتر (دیگر چین، هند، استرالیا و فدراسیون روسیه) ۸۱.۰۷ درصد از آن را تشکیل می دهند.

 

 

آنتراسیت چه کیفیتی دارد؟

آنتراسیت حاوی ۸۶٪ تا ۹۷٪ کربن است و به طور کلی دارای بالاترین ارزش حرارتی در بین تمام رتبه های زغال سنگ است. آنتراسیت کمتر از ۱٪ از زغال سنگ استخراج شده در ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ را تشکیل می داد. تمام معادن آنتراسیت در ایالات متحده در شمال شرقی پنسیلوانیا هستند.

 

 

آیا آنتراسیت الماس است؟

الماس از اتم های کربن به شکلی از شبکه مکعبی در مرکز صورت ساخته شده است. این دارای پیوند کووالانسی بسیار بالایی است که الماس را به سخت ترین ماده فله طبیعی تبدیل می کند. آنتراسیت گونه ای سخت و درخشان از زغال سنگ با محتوای کربن بسیار بالا است که در هنگام سوختن، بخارات قیری یا دیگر هیدروکربن های بسیار کمی آزاد می کند.

 

 

لینک های سریع:

 

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

خرید آنتراسیت

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

آنتراسیت چیست و چه کاربردی دارد

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)