فروشگاه فروش سیلیس فروش آنتراسیت

آنتراسیت فراوان ترین شکل زغال سنگ است. که در ایران بیشتر در شهرهای متعددی چون همدان یافت می شود و بیشتر از ۴۳ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این شهر را تشکیل می دهد.و مقادیر کمتری از آنتراسیت در سایر شهرها یافت می شود.

به ما تکیه کنید تا محصولی برتر در کنترین زمان برای شما ارسال کنیم

رسانه فیلتر آنتراسیت ما از رگه های منتخب زغال سنگ تهیه شده است که قبل از پردازش استانداردهای کیفی سختگیرانه را برآورده می کند. در اینجا، در امکانات پیشرفته خود، ما هر سفارش را به صورت سفارشی و جداگانه بسته بندی می کنیم تا نیازهای منحصر به فرد و خاص هر مشتری را برآورده کنیم.

ما محصولات متنوعی از آنتراسیت ارائه می دهیم

ما در حال حاضر بیش از ۳۰۰ مشخصات رسانه فیلتر آنتراسیت را ارائه می دهیم و می توانیم محصول را به صورت سفارشی برای رفع نیازهای فردی  و سازمانی شما ترکیب کنیم. همانطور که اندازه های استاندارد بیشتری را اضافه می کنیم، در مورد آنها در اینجا توضیح خواهیم داد. اگر نوع بسته بندی یا حمل و نقل و یا قیمتها تغییر کرد، شما اولین کسی هستید که در مورد آن با خبر می شوید.

آنتراسیت شرکت معدن سیلیس همدان

ما در ازندریان، قلب شهر سنگ آنتراسیت در همدان، در این زمینه متخصص هستیم. در واقع ANTHRAFILT تنها محصولی است که ما به صورت تخصصی تولید می کنیم. و بیش از ۲۱ سال، معدن سیلیس همدان محصولی با کیفیت بالا برای طیف گسترده ای از مشتریان با نیازهای بسیار متفاوت تولید می کند. آیا نیاز به تحلیل در رابطه با در دسترس بودن اندازه های خاص برای نیازهای آینده دارید؟ با تیم فروش ما تماس بگیرید و یک پیش بینی سریع و دقیق دریافت کنید. تلفن تماس: ۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

فروشگاه فروش سیلیس فروش آنتراسیت
فروشگاه فروش سیلیس فروش آنتراسیت
کیفیت ثابت ANTHRAFILT باعث ایجاد تقاضا در طیف گسترده می شود

ANTHRAFILT را می توان در فیلترهای تصفیه های شهری یا صنعتی و برخی از مترقی ترین شهرهای کشورمان از جمله تهران، اصفهان، و .. همچنین در مراکز خارج از کشور مانند کشورهای حوزه خلیج فارس یافت. ما مفتخریم که به نیازهای بسیاری از سازمان‌های صنعتی پیشرو از جمله پالایشگاه‌های بزرگ نفت، تولیدکنندگان خمیر و کاغذ و ژنراتورهای برق پاسخ می‌دهیم.

شبکه توزیع و حمل و نقل آنتراسیت

ما هر سال بیش از ۳۰۰ مشخصات فیلتر آنتراسیت را تولید می کنیم که اکثر آنها بین ۶۰/۰ و ۸۰/۱ میلی متر با مش بندی های مختلف است. آنتراسیت مستقیماً برای کاربران نهایی سفارش دهنده عرضه می شود، و همچنین از طریق شبکه ترجیحی ما از قبیل پیمانکاران، شرکت های مهندسی و توزیع کنندگان تجهیزات تصفیه آب در دسترس است.شما هم می توانید یک نماینده و پیمانکار محصولات ما باشید.

آیا آنتراسیت بهترین زغال سنگ است؟

آنتراسیت: بالاترین رتبه زغال سنگ. این زغال سنگ سخت، شکننده و براق سیاه است که اغلب به عنوان زغال سنگ سخت شناخته می شود و حاوی درصد بالایی کربن ثابت و درصد کمی از مواد فرار است. قیری: زغال سنگ قیری یک زغال رده متوسط بین ساب قیری و آنتراسیت است.

فروشگاه فروش سیلیس فروش آنتراسیت
سوپر کیسه ها: ظروف پلی پروپیلن بافته شده نیمه حجیم
  • کشتی ها در ایالات متحده یا متریک تن
  • تسمه های بالابر بالا و خود تخلیه
  • دهانه های پایین
  • به راحتی با لیفتراک یا جرثقیل جابه جا می شود
  • به اندازه کافی محکم برای دوتایی
  • حمل استاندارد بدون پالت
  • امکان ارسال فله در صورت درخواست
  • (پالت در صورت درخواست موجود است)
  • (با پوشش کششی سفارشی)
فروشگاه فروش سیلیس فروش آنتراسیت
فروشگاه فروش سیلیس فروش آنتراسیت
مشخصلات بسته های سفارشی آنتراسیت
  • مقاومت ضربه بالا،تا ۵۲ کیلو. کیسه های پولیستر
  • سطح مقاوم در برابر سوراخ شدن و بدون لغزش
  • کد رنگی برای تمایزبه سفارش
  • ۱ فوت مکعب (۲۳.۶ کیلوگرم)
  • انباشته ۵۰ کیسه در هر پالت با
  • بسته بندی کششی
  • اندازه پالت: ۴۲ x 48 x 54 اینچ
  • وزن خالص: ۲۶۰۰ پوند (۱۱۷۹ کیلوگرم)
  • وزن ناخالص: ۲۶۵۰ پوند. (۱۲۰۲ کیلوگرم)

سوالات متداول آنتراسیت

 زغال سنگ کک، همچنین به عنوان زغال سنگ متالورژیک شناخته می شود، برای تولید کک، یکی از ورودی های کلیدی غیر قابل تعویض برای تولید فولاد استفاده می شود. انواع مختلفی از زغال سنگ در جهان وجود دارد که از زغال سنگ قهوه ای یا لیگنیت تا آنتراسیت را شامل می شود. … کک از حرارت دادن ذغال کک در کوره کک در یک جو احیا کننده تولید می شود.

آیا می توانم آنتراسیت را در شومینه باز بسوزانم؟ سوخت های سخت مانند آنتراسیت به سادگی در آتش های باز معمولی یا در بسیاری از انواع اجاق های بسته نمی سوزند. سوخت‌های معدنی در اجاق‌های هیزمی تخت تخت و بدون رنده یا هوای پایین به هیچ وجه نمی‌سوزند، چنین وسایلی چوب را بسیار مؤثر می‌سوزاند، اما حتی زغال‌سنگ سوخته را خاموش می‌کنند.

چگونه آنتراسیت تا این حد تمیز می شود؟ زغال سنگ آنتراسیت یک سوخت فسیلی بسیار کربناته است که بالاترین گرما را در بین تمام سوخت‌های فسیلی موجود ایجاد می‌کند و محتوای گوگرد کم در آنتراسیت آن را به سوختی بسیار تمیز تبدیل می‌کند.

آیا زغال سنگ آنتراسیت برای محیط زیست مضر است؟ زغال سنگ آنتراسیت سازگار با محیط زیست است و در زمینی استخراج می شود که پس از استخراج به طور کامل بازیابی و بازسازی می شود. جنگل‌ها دوباره پر می‌شوند و کنترل‌های فرسایش و رسوب‌گذاری را دوباره برقرار می‌کنند که به جریان مناسب و طبیعی باران به جویبارها و رودخانه‌ها اجازه می‌دهد.

هنگامی که آتش زغال سنگ آنتراسیت به خوبی برقرار شد، کل منطقه رنده باید پوشیده شود، در غیر این صورت زغال سنگ نمی سوزد. کنترل‌های پیش‌نویس را باز نگه دارید. روش دیگر برای شروع آتش سوزی زغال سنگ استفاده از بریکت زغال است. ابتدا با ساختن یک تپه قابل توجهی از بریکت ها در مرکز رنده ها شروع کنید.

تفاوت بین کک و آنتراسیت چیست؟ آنتراسیت مانند کک متخلخل نیست و به سختی سوزانده می شود. رسیدن به دمای مناسب فورج بسیار بیشتر طول می کشد، اما اگر تمام چیزی باشد که می توانید در منطقه خود پیدا کنید، کار خواهد کرد. در حالت ایده آل، شما زغال سنگ قیر را برای فورج خود می خواهید.

 فروش زغال سنگ خانه سنتی کیسه ای و چوب مرطوب در واحدهای زیر ۲ مترمکعب اکنون غیرقانونی است. چوب مرطوب در حجم بیشتر باید با مشاوره در مورد نحوه خشک کردن آن قبل از سوزاندن فروخته شود. همه سوخت‌های جامد تولیدی اکنون باید دارای محتوای گوگرد کم بوده و تنها مقدار کمی دود از خود ساطع کنند

 سوزاندن زغال سنگ و کنده ها با هم می توانند آتشی باشکوه با عطر و شعله های بلند آتش چوب، همراه با بازده حرارتی بالا و طول عمر سوخت جامد ایجاد کنند. … همچنین در صورت نیاز به نگه داشتن آتش برای مدت طولانی می توانید زغال سنگ را به آتش چوب اضافه کنید.

نتیجه تصویر اورد می‌گوید هیچ بویی در آن نیست. اما به گفته اداره اطلاعات انرژی، سوزاندن زغال‌سنگ آنتراسیت در هر واحد گرما بیش از هر سوخت دیگری دی‌اکسید کربن ساطع می‌کند.

آیا آنتراسیت داغتر از زغال سنگ می سوزد؟ آنتراسیت یک سوخت طبیعی بدون دود است. … آنتراسیت گرمتر و طولانی تر از زغال سنگ قیری می سوزد، به این معنی که در دراز مدت، مسلماً راه حل مقرون به صرفه تری است.

آیا آنتراسیت دود تولید می کند؟ سوخت‌های بدون دود معمولاً سوخت‌های فسیلی جامد هستند، مانند: آنتراسیت، کک و زغال‌سنگ. برخلاف زغال‌های قیری، ناخالصی‌های کمی دارند و بنابراین هنگام سوختن دود تولید نمی‌کنند. چوب سوخت بدون دود نیست. آنتراسیت بیشترین میزان کربن و کمترین میزان ناخالصی را در بین تمام زغال‌های داخلی دارد.

آیا آنتراسیت تمیزتر از گاز طبیعی است؟ از نظر زیست محیطی پاک تر از سایر سوخت های فسیلی است. آنتراسیت تمیزتر از سایر زغال‌سنگ‌ها می‌سوزد، اما دی اکسید کربن بسیار بیشتری تولید می‌کند، به خصوص در مقایسه با گاز طبیعی.

چرا آنتراسیت ترقه می زند؟ زغال سنگ مقداری رطوبت دارد، ممکن است فقط به بخار تبدیل شود و مانند یک دانه ذرت خشک شود. من فکر می کنم کربن، گرما را سریع مانند سرامیک ها منتقل می کند، اما سخت بودن آن باعث ترک خوردن می شود.

آیا آنتراسیت به راحتی روشن می شود؟ مراحل ساده در مورد نحوه روشن کردن آنتراسیت نور آن می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. … ارزش یادگیری نحوه استفاده از آنتراسیت را دارد – نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه گفته می شود به دلیل محتوای گوگرد کم، پاک ترین سوخت فسیلی است. همچنین نسبت به چوب طولانی تر و داغ تر می سوزد و کارایی آن را بیشتر می کند.

تمیزترین سوخت برای سوزاندن چیست؟ گاز طبیعی هنگامی که گاز طبیعی سوزانده می شود، عمدتا دی اکسید کربن و بخار آب تولید می کند – همان موادی که هنگام بازدم انسان منتشر می شود. در مقایسه با برخی دیگر از سوخت‌های فسیلی، گاز طبیعی هنگام احتراق کمترین دی اکسید کربن را در هوا منتشر می‌کند و گاز طبیعی را به پاک‌ترین سوخت فسیلی در حال سوختن تبدیل می‌کند.

اطلاعات تماس جهت استعلام آنتراسیت

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

 

اطلاعات تماس:

  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

 

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۳۹ امتیاز)