آنتراسیت, خرید سیلیس, سیلیس تصفیه آب, فروش سیلیس, مقالات سیلیسی

خرید آنتراسیت تصفیه آب

خرید آنتراسیت تصفیه آب

خرید آنتراسیت تصفیه آب

خرید انتراسیت تصفیه اب-از آنجا که وزن مخصوص آن از سیلیس سبک تر است ، این ترکیب در ترکیب با Filter Sand در فیلتراسیون دو رسانه ای استفاده می شود ، تا لایه های دانه معکوس پس از شستشوی مجدد تشکیل شود. علاوه بر این ، به دلیل محتوای بالای کربن این محصول ، از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی مختلف و قدرت فیزیکی بالایی برخوردار است ، به طوری که برای تصفیه آب شهری و صنعتی کاربرد زیادی دارد.

 

ویژگی های فیلتر آنتراسیت

درصد خلأ بالا و ظرفیت حذف بسیار کدورت ودر فیلتراسیون تک و متوسط فقط با فیلتر شن و ماسه تحت درمان قرار می گیرد ، ذرات کوچک در قسمت بالای لایه قرار می گیرند ، به عنوان فیلتراسیون سطح کدورت وعمدتاً در قسمت لایه سطحی گرفتار می شوند ، و این باعث کاهش ظرفیت کدورت می شود.

 

 

ویژگی های منحصربفرد آنتراسیت

با استفاده از فیلتر آنتراسیت که وزن مخصوص آن سبک تر از فیلتر شن و ماسه است و حتی ذرات بزرگتری را می توان بر روی شن فیلتر قرار داد ، می توان ظرفیت حذف کدورت و SS را به عنوان ایده آل افزایش داد؟ فیلتراسیون دو رسانه؟ در ترکیب با فیلتر شن و ماسه و به طور گسترده ای در بسیاری از کارهای آب در ژاپن استفاده می شود. از آنجا که فیلتر آنتراسیت ، از نظر فرم زاویه ای و پیچیده ، دارای درصد خلأ زیاد و سطح خاص زیادی است ، فیلتراسیون بستر عمیق که نه تنها در سطح بلکه به عمق نیز قابل درک است و همچنین با یک لایه عمیق و یکپارچه استفاده می شود.

 

 

فرایند میکرولخته ای

جلوگیری از تشکیل توپ دیوانه در سطح ل میکرو لخته ها به راحتی رشد می کنند. از آنجا که دانه فرم پیچیده و زاویه ای دارد ، مواد جامد معلق در فضاهای بین دانه ای در بیشتر قسمت عمق لایه حفظ می شوند. پس از افزودن ماده منعقد کننده ، آبی که تصفیه می شود و فیلتر بدون تحریک از آن خارج شده است ، همزده شده و در حالی که از فضای بین دانه ای عبور می کند ، میکرو لخته ایجاد می کند. این منجر به بهبود کیفیت آب تصفیه شده می شود.

 

 

فیلتراسیون تک محیط یا دو رسانه ای

تغییر آسان از فیلتراسیون تک محیط (با استفاده از Filter Sand) به فیلتراسیون دو رسانه ای. ؟ روش شستشوی فیلتر انتراسیت همان روش فیلتر شن و ماسه است. در صورت تغییر فیلتر موجود از فیلتراسیون یک واسطه فقط با استفاده از فیلتر شن و ماسه به فیلتراسیون دو رسانه با استفاده از فیلتر فیلتر آنتراسیت نیازی به نصب تجهیزات شستشوی جدید نیست. می توان با از بین بردن بخشی از فیلتر شن ، اثر فیلتراسیون را بهبود بخشید و در آنجا با فیلتر فیلتر آنتراسیت پر کرد.

 

 

میزان مقاومت فیلتر آنتراسیت

 مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی از آنجایی که فیلتر آنتراسیت با کیفیت خوب حاوی ناخالصی کم و کربن زیادی است و در آب اسیدی و قلیایی حل نمی شود ، به عنوان محیط فیلتر مناسب است و همچنین در صنایع شیمیایی برای تصفیه آب نمک در تولید کنندگان سودا استفاده می شود.

 

 

حامل برای درمان فیلم زیستی

استفاده به عنوان حامل برای درمان فیلم زیستی. از آنجا که فیلترهای آنتراسیت دارای درصد خلأ زیاد و سطح ویژه زیادی هستند ، فیلم بیو به راحتی روی آنها تشکیل می شود. این محیط نه تنها برای تصفیه فیزیکی بلکه به عنوان حامل برای درمان بیو فیلم مناسب ترین است. * اثر زیاد به عنوان یک حامل برای درمان فیلم های زیستی.

 

جهت دریافت مشاوره و سفارش با شرکت در ارتباط باشید.

۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

                       میکروسیلیس و دوده سیلیس    محصولات   پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *