میکروسیلیس, خرید سیلیس, سیلیس, سیلیس بتن سازی

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن خریدو فروش ومشاوره

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن خریدو فروش ومشاوره

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن خریدو فروش ومشاوره – میکروسیلیس یا میکروسیلیکا (دوده سیلیس) محصول جانبی صنایع فلز سیلیکون یا فروسیلیکون و بتن سازی  است، یک دی اکسید سیلیکون آمورف – SiO2 است که به صورت گاز در کوره های قوس الکتریکی غوطه ور در طی احیای کوارتز بسیار خالص تولید می شود.میکروسیلیس کاربردهای فراوانی دارد که در ایران و خارج از کشور متفاوت است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

خاصیت تقویت کنندگی و افزودنی بتن

افزودن دوده سیلیس همچنین نفوذپذیری بتن به یون های کلرید را کاهش می دهد که از فولاد تقویت کننده بتن در برابر خوردگی محافظت می کند، به ویژه در محیط های غنی از کلرید مانند مناطق ساحلی و جاده ها و باندهای قاره ای مرطوب (به دلیل استفاده از نمک های یخ زدا). ) و پل های آب شور. علاوه بر این، سیلیس دود کاربردهای مهمی در عملیات نفت و گاز دارد. دود سیلیس را می توان برای قرار دادن اولیه دوغاب به عنوان آب بند هیدرولیک در سوراخ چاه یا کاربردهای ثانویه مانند عملیات اصلاحی از جمله تعمیر نشتی، شکافتن و بستن مناطق تخلیه شده استفاده کرد. 

 

 

تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

 

کاربردهای پودر سیلیس فوم و میکروسیلیس

کاربرد پودر میکرو سیلیکون در دیرگدازها به عنوان یک ماده جدید، پودر میکروسیلیس به طور گسترده در صنعت دیرگدازه ها استفاده می شود. تأثیر مهمی در بهبود دیرگداز آمورف دارد. کاربرد عملی در جنبه های زیر است:به زبانی یساده تر پر استفاده ترین افزودنی در میان فراورده های معدنی بشمار می رود.

 

 

کاربردهای ویژه میکروسیلیس:
  1.  به جای اکسید آلومینیوم خالص نسوزبکار می رود.
  2.  تولید محصولات دیرگداز آمورف و شکل به عنوان مواد افزودنی باعث می شود استحکام و عملکرد دمای بالا تا حد زیادی بهبود یابد.
  3. منعقد کننده ملاقه ریخته گری کلی و به طور کلی در صنایع ریخته گری
  4.  سایر عوامل منسجم، چسباننده، منعقد کننده ها و افزودنی ها برای سایر محصولات نسوز
  5. ازکاربردهای آن می توان به دوده میکروسیلیس در بتن برای تقویت استحکام آن بکار می رود
  6. پودر میکرو سیلیس می تواند به خوبی در فضای ذرات سیمان پر شود و دوغاب را متراکم تر کند، عمدتاً در موارد زیر:
  7.  افزایش مقاومت: باعث می شود مقاومت فشاری و مقاومت خمشی بتن به شدت افزایش یابد، با اضافه کردن ۵-۱۰٪ میکرو سیلیس، مقاومت فشاری را می توان ۱۰-۳۰٪ افزایش داد و مقاومت خمشی بیش از ۱۰٪ افزایش می یابد.
  8.  افزایش چگالی: نفوذ ناپذیری ۵-۱۸ برابر افزایش می یابد و توانایی ضد شیمیایی بیش از ۴ برابر افزایش می یابد.
  9.  مقاومت در برابر یخ زدگی: پس از ۳۰۰-۵۰۰ چرخه یخ زدگی و ذوب سریع، مدول الاستیک نسبی پودر میکرو سیلیس ۱۰-۲۰٪ کاهش یافت، در حالی که بتن معمولی در ۲۵-۵۰ چرخه به ۳۰-۷۳٪ کاهش یافت.
  10.  مقاومت اولیه: بتن میکرو سیلیسی باعث کوتاه شدن دوره القاء می شود و ویژگی های مقاومت اولیه را دارد.
  11.  مقاومت در برابر سایش و ضد حفره: مقاومت پانچ بتن میکرو سیلیکونی دود ۰.۵-۲.۵ برابر نسبت به بتن معمولی بهبود می یابد و توانایی ضد کاویتاسیون ۳-۱۶ بار بهبود می یابد.
  12. کاربرد دیگر:
  13. الاستومرها / پلیمرها – به عنوان پرکننده در لاستیک یا پلاستیک استفاده می شود.
  14. کود – در فرآیند فلوئوراسیون در طی تولید دی کلسیم فسفات (خوراک دام) استفاده می شود.
  15. OIL & GAS WELL – در عملیات تزریق حفره ای استفاده می شود، جریان را بهبود می بخشد (سبک وزن) و نفوذپذیری را کاهش می دهد.
  16. FIBER CEMENT – برای بهبود مقاومت و نفوذپذیری پانل های سقف راه راه استفاده می شود.
  17. SHOTCRETE – بتن پاشیده شده است، دود سیلیس باعث کاهش برگشت و افزایش استحکام اتصال، بهره وری و صرفه جویی در هزینه مواد می شود.
  18. تخته دیواری – در محصولات تجاری گچ و تخته دیواری بتنی برای افزایش عملکرد استفاده می شود.

 

 

میکروسیلیس برای چه مواردی استفاده می شود؟

میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد. بتن دوده سیلیسی دارای تعدادی کاربرد ساختمانی است.

 

 

سیلیکون برای چه مواردی استفاده می شود؟

سیلیکون یکی از مفیدترین عناصر برای بشر است. بیشتر برای ساخت آلیاژهایی از جمله آلومینیوم-سیلیکون و فرو-سیلیکون (آهن-سیلیکون) استفاده می شود. از اینها برای ساخت صفحات دینام و ترانسفورماتور، بلوک موتور، سرسیلندر و ماشین ابزار و اکسید زدایی فولاد استفاده می شود. از سیلیکون برای ساختن سیلیکون نیز استفاده می شود.

 

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

میکرو سیلیس چگونه تولید می شود؟

میکروسیلیس چیست؟ – فروش فیوم سیلیس میکروسیلیس با تولید فلز مذاب، گازی بر پایه سیلیس منتشر می شود. این دود گازی، با بالا آمدن، به سرعت سرد می شود و ذرات بسیار ریز و بی شکل و کروی شکل می دهد. میکروسیلیس در یک کیسه خانه جمع آوری می شود، سیستمی برای فیلتر هوای گرم و گازهای خارج شده از کوره.

 

 

تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

 

میکروسیلیس چیست؟ 

فروش فیوم سیلیس میکروسیلیس با تولید فلز مذاب، گازی بر پایه سیلیس منتشر می شود. این دود گازی، با بالا آمدن، به سرعت سرد می شود و ذرات بسیار ریز و بی شکل و کروی شکل می دهد. میکروسیلیس در یک کیسه خانه جمع آوری می شود، سیستمی برای فیلتر هوای گرم و گازهای خارج شده از کوره.

 

 

قیمت میکروسیلیس چقدر است؟

قیمت میکروسیلیس در شرکت معدن سیلیس بروزترین قیمت می باشد و این مهم با توجه به تولید روز از معادن اختصاصی شرکت قابل استعلام است . شرکت معدن سیلیس همدان بهترین قیمت و با کیفیت ترین میکروسیلیس را تولید و روانه بازار می کند.

  • به ازای هر تن میکروسیلیس ۷۹ دلار ۲۰۲۲
  • به ازای هر تن میکروسیلیس ۹۰ دلار ۲۰۲۳
  • به ازای هر تن میکروسیلیس ۹۱ دلار ۲۰۲۴
تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

سیمان میکروسیلیس چیست؟

این محصول فرعی تولید صنعتی فروسیلیکون و سیلیکون فلزی در کوره های قوس الکتریکی با دمای بالا است. ذرات بخار سیلیس دارای قطر کمتر از ۱μm هستند. حدود ۱۰۰ برابر کوچکتر از متوسط ذرات سیمان است.

 

 

فرمول میکرو سیلیس چیست؟

میکروسیلیکا (خاکستری) یک ماده افزودنی معدنی است که از کره های شیشه ای جامد بسیار ریز از اکسید سیلیسیم d i (SiO2) تشکیل شده است. قطر هر ذره کمتر از ۱ میکرون است که معمولاً ۵۰ تا ۱۰۰ برابر ریزتر از متوسط ​​ذرات سیمان یا خاکستر بادی است.

 

تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

پودر میکروسیلیس چیست؟

میکرو سیلیس که به نام دوده نیز شناخته می شود، یک چند شکلی آمورف (غیر کریستالی) از دی اکسید سیلیکون، سیلیس است. این یک پودر بسیار ریز است که به عنوان محصول جانبی تولید سیلیکون و آلیاژ فروسیلیکون جمع آوری می شود و از ذرات کروی با قطر ذرات متوسط ۱۵۰ میلی متر تشکیل شده است.

 

 

آیا سیلیس ضد آب است؟

سیلیس آبگریز به دلیل نانوساختار و خواص شیمیایی، خواص مقاوم در برابر آب را نشان می دهد. زمانی که نانوذرات روی سطح یک ماده اعمال می‌شوند، به ماده میزبان می‌چسبند و از نفوذ مایعات به بافت خشن جلوگیری می‌کنند.

 

 

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

تفاوت بین دود سیلیس و میکروسیلیس چیست؟

تفاوت بین دود سیلیس و میکروسیلیس چیست … تنها تفاوت بین دوده سیلیس و میکروسیلیس در نام آن است. هر دو اصطلاح به یک چیز اشاره دارد. دوده سیلیس با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود و یک چند شکل بی شکل از دی اکسید سیلیکون است. به غیر از میکروسیلیس، دوده سیلیس را میکرو سیلیس، دوده سیلیس متراکم و گرد و غبار سیلیس نیز می نامند.

 

تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

سیلیس خالص از چه چیزی ساخته شده است؟

کانی سیلیس | کاربردها، خواص و ساختار | بریتانیکا سیلیس آزاد در بسیاری از اشکال کریستالی با ترکیبی بسیار نزدیک به دی اکسید سیلیکون وجود دارد، ۴۶.۷۵ درصد وزنی آن سیلیکون و ۵۳.۲۵ درصد اکسیژن است. کوارتز بسیار رایج ترین شکل است.

 

 

تفاوت بین نانو سیلیس و میکرو سیلیس چیست؟

نانو سیلیس (NS) نسبت به میکرو سیلیس (MS) تقاضای فوق روان کننده (SP) و راندمان سیمانی بسیار بالاتری دارد. در عین قدرت، تقاضای SP برای (MS + NS) بیشتر از سیمان خالص نیست.

 

 

تفاوت بین سیلیکون و سیلیکاژل چیست؟

سیلیس یک ترکیب مشتق شده از سیلیکون است که معمولاً در طبیعت یافت می شود و در کاربردهای مختلف صنعتی و مصرفی از جمله تولید شیشه و به عنوان پرکننده در رنگ ها، پلاستیک ها و لاستیک استفاده می شود. سیلیکون، از سوی دیگر، یک پلیمر مصنوعی است که از سیلوکسان به دست می‌آید.

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

دوغاب میکروسیلیس چیست؟

میکروسیلیکا (MS) محصول مشترک سیلیکون و آلیاژهای فروسیلیکون است. دوغاب میکروسیلیس به عنوان یک پراکندگی آبی ۵۰ درصد ذرات میکروسیلیس در آب به طور گسترده در کاربردهایی مانند سیمان الیافی، بتن و در سیمان کاری چاه نفت استفاده می شود.

 

 

درجات میکروسیلیس چیست؟

دوده سیلیس متراکم (میکروسیلیکا) | ACC میکروسیلیس مورد استفاده در ساخت و ساز ACC محصول جانبی تولید فلز سیلیکون یا آلیاژهای فروسیلیکون است، با محتوای SiO2 در محدوده ۸۵٪ تا ۹۷٪، چگالی ظاهری ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب. آنها به عنوان درجه ۸۵D، درجه ۹۰D، درجه ۹۲D و درجه ۹۵D طبقه بندی می شوند.

 

 

میکروسیلیس وکاربرد آن در بتن

نقطه ذوب میکروسیلیس چیست؟

شکل: پودر آمورف بسیار ریز (گرد و غبار قابل تنفس)، گرد و غبار به شکل آگلومره رنگ: خاکستری بو: نقطه ذوب بی بو (درجه سانتیگراد): ۱۵۵۰-۱۵۷۰ حلالیت (آب): نامحلول/کمی محلول حلالیت (حلالهای آلی): نامحلول/غیر قابل حل (آب = ۱): ۲.۲-۲.۳ چگالی ظاهری (kg/m3) تقریبا: ۱۵۰-۷۰۰ …

 

 

تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

 

آیا سیلیس دود منقضی می شود؟

سیلیس دود با گذشت زمان تجزیه نمی شود. البته باید توجه داشت که گریدهای خاصی آبدوست هستند و رطوبت و سایر بخارات را جذب می کنند. به همین دلیل، توصیه می شود که سیلیس دود شده در یک منطقه تمیز و خشک به دور از بخارات شیمیایی در دمای محیط نگهداری شود.

 

 

چرا از میکروسیلیس استفاده کنیم؟

میکرو سیلیس در بتن از دو طریق به استحکام و دوام کمک می کند: میکرو سیلیس به عنوان یک ماده پوزولانی توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند. میکرو سیلیس به عنوان پرکننده، اندازه متوسط منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

 

دوده سیلیس چگونه تولید می شود؟

سیلیس فوم – یک مرور کلی –  دوده سیلیس یک محصول جانبی حاصل از تولید سیلیکون عنصری یا آلیاژهای حاوی سیلیکون در کوره های قوس الکتریکی است. در دمای تقریباً ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد، کاهش کوارتز با خلوص بالا به سیلیکون، بخار دی اکسید سیلیکون تولید می کند که در دماهای پایین اکسید شده و متراکم می شود و دوده سیلیس تولید می کند.

 

 

چرا از میکروسیلیس در بتن استفاده می کنیم؟

میکرو سیلیس در بتن از دو طریق به استحکام و دوام کمک می کند: میکرو سیلیس به عنوان یک ماده پوزولانی توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند. میکرو سیلیس به عنوان پرکننده، اندازه متوسط منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

 

تلفن استعلام قیمت و سفارش:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

 

سیلیکون چگونه به صورت صنعتی تولید می شود؟

فرآیند اصلی برای تولید سیلیکون برای چندین دهه بدون تغییر باقی مانده است: کوارتز یا شن (SiO2) با یک منبع کربن مخلوط شده و در یک کوره قوس غوطه ور فوق گرم می شود. همانطور که مخلوط گرم می شود، کربن با اکسیژن موجود در کوارتز واکنش می دهد و گاز CO را تشکیل می دهد و در نتیجه کوارتز را به ۹۹٪ سیلیکون به شکل مذاب کاهش می دهد.

 

 

 

میکرو سیلیس از چه چیزی ساخته شده است؟

میکروسیلیکا یک ماده افزودنی معدنی است که از کره های شیشه ای جامد بسیار ریز دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است. بیشتر ذرات میکروسیلیس کمتر از ۱ میکرون (۰.۰۰۰۰۴ اینچ) قطر دارند که معمولاً ۵۰ تا ۱۰۰ برابر ریزتر از متوسط ​​ذرات سیمان یا خاکستر بادی هستند.

 

 

آیا میکرو سیلیس همان دوده سیلیس است؟

تنها تفاوت بین دوده سیلیس و میکروسیلیس در نام آن است. هر دو اصطلاح به یک چیز اشاره دارد. دوده سیلیس با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود و یک چند شکل بی شکل از دی اکسید سیلیکون است. به غیر از میکروسیلیس، دوده سیلیس را میکرو سیلیس، دوده سیلیس متراکم و گرد و غبار سیلیس نیز می نامند.

 

 

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

 

لینک های مرتبط:

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)