آنتراسیت, خرید سیلیس, فروش سیلیس, قیمت سیلیس

ویژگی های آکواسیلیکا AquaSilica

ویژگی های آکواسیلیکا AquaSilica

ویژگی های آکواسیلیکا AquaSilica

آکواسیلیکا ماسه سیلیسی است که در شرکت ما تولید می شود. استانداردهای رایج مربوط به محصولات فیلتراسیون گرانولی شامل: BS EN 12904، AWWA-B100 و … رعایت شده و کلیه مشخصات شیمیایی و فیزیکی بر اساس استانداردها می باشد. تمامی نتایج آزمایشات علمی ارائه شده در استانداردها در دسترس بوده و در صورت تقاضا به مشتریان ما تحویل داده می شود.

csm Produktkuchen 7fc0ae1166

کاربرد و موارد استفاده آکواسیلیکا

استفاده از سیلیس کلوئیدی آکواسیلیکا باعث ایجاد دوغاب سیمانی بسیار پایدار و بدون خونریزی و بدون آب آزاد می شود.

  • شن و ماسه سیلیس و مصرف کنندگان آکواسیلیکا
  • پالایشگاه های آب آشامیدنی
  • دستگاه های نمک زدایی آب دریا
  • تصفیه خانه های آب در استخرهای عمومی و خصوصی
  • همچنین آکواسیلیکا به طور گسترده در برج های خنک کننده پتروشیمی، سیستم های پالایشگاهی و غیره استفاده می شود.

 

 

بسته بندی آکواسیلیکا

بسته های آکواسیلیکا ماسه سیلیس تولید شده در این شرکت بر اساس نیاز مشتریان ما در کیسه های بزرگ – جامبو بگ – به وزن تقریبی یک تن یا بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود. بر روی جامبو بگ ها ۴ دسته برای سهولت در حمل و نقل تعبیه شده است.

 

ویژگی های آکواسیلیکا AquaSilicaنوع سفارش آکواسیلیکا

شن و ماسه سیلیس بنا به درخواست شما محتوای Si02 96، ۹۸ و ۹۹ درصد تعیین می شود. انواع سایز و کیفیت در ایران و شهر ملایر و مقصد ازندریان موجود است. ما با بالاترین مشخصات کیفیت تولید می کنیم و رسانه های تصفیه آب شما را در سراسر دنیا با قیمت رقابتی عرضه می کنیم.سیلیس کلوئیدی Aquasilica بر اساس مشخصات مشتری و سطوح مختلف pH موجود است.

 

 

تعریف علمی آکوا سیلیسیا

آکوا سیلیسیا سیلیکون کلوئیدی در آب شناور است. کلوئیدی به این معنی است که سیلیکون بسیار ریز در آب احیا شده (شناور) توزیع می شود. این باعث می شود که آن به ویژه برای بدن انسان مفید باشد. به راحتی توسط روده و خون جذب شده و به مقصد منتقل می شود.

 

آیا ماسه سیلیس برای تصفیه آب خوب است؟

نتیجه تصویر برای Aqua Silica ۲۰ ماسه فیلتر سیلیس به دلیل توانایی آن در جلوگیری از رسوبات حاوی ناخالصی در فیلترهای شنی چاه های آب صنعتی، یک محیط فیلتر بسیار مؤثر است.

 

سیلیس در ماسه چه می کند؟

به دلیل انواع گرد و زاویه دار آن، معمولاً به عنوان ساینده معدنی برای بلاست صنعتی استفاده می شود. ماسه سیلیس به صاف کردن سطوح گرد کمک می کند و در سندبلاست با استفاده از برخی رزین ها استفاده می شود که از خطرات سلامتی ناشی از گرد و غبار سیلیس جلوگیری می کند.

 

آیا ماسه سیلیس حاوی سیلیس است؟ 

Aqua Silica شن و ماسه سیلیس که با نام‌های شن کوارتز، ماسه سفید یا ماسه صنعتی نیز شناخته می‌شود، از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: سیلیس و اکسیژن. به طور خاص، ماسه سیلیس از دی اکسید سیلیکون (SiO2) تشکیل شده است.

 

چه ماسه ای برای فیلتر آب بهتر است؟

سنگ خرد شده بهترین نوع ماسه فیلتراسیون است زیرا احتمال کمتری برای آلوده شدن به پاتوژن ها یا مواد آلی دارد. دانه های ماسه ای که توسط آب شکل گرفته اند (مانند ماسه رودخانه و ماسه ساحل) گرد و یکنواخت هستند.

 

چه نوع ماسه ای برای تصفیه آب استفاده می شود؟

ماسه سیلیسی که برای تصفیه آب استفاده می شود، شکلی زیر گرد تا گرد دارد که آن را به محیط فیلتراسیون عالی برای جذب مواد جامد معلق در آب تبدیل می کند. به دلیل سیلیس بالا در ماسه، بسیار بادوام و سخت است. این اجازه می دهد تا به طور دقیق برای فیلتر کردن کارآمد درجه بندی شود.

 

آیا ماسه ساحلی ماسه سیلیسی است؟

سیلیس یکی از رایج ترین مواد معدنی در پوسته زمین است. شیشه، ماسه ساحلی، سیلیکون و گرانیت همگی مواد سیلیکا هستند. … رایج ترین شکل سیلیس کریستالی کوارتز است که در ماسه، شن، خاک رس، گرانیت، خاک دیاتومه و بسیاری از اشکال دیگر سنگ یافت می شود.

 

آیا سیلیس برای انسان مضر است؟

سیلیس کریستالی به عنوان سرطان‌زای ریه انسان طبقه‌بندی شده است و می‌تواند باعث بیماری‌های جدی ریه و سرطان ریه شود. فقط مقدار بسیار کمی از گرد و غبار سیلیس قابل تنفس برای ایجاد یک خطر برای سلامتی لازم است.

 

بهترین کارخانه سیلیس در ایران کدام است؟

با اطمینان شهر ازندریان ملایر بهترین و شاخص ترین کارخانجات سیلیس دارا است . اما اینکه کدام شرکت یا کارخانه بهترین سیلیس را ارائه می دهد . بهتر است این موضوع مهم را از مشتریان جویا شوید . ما با افتخار بیش از ۱۰ سال است که در این زمینه فعالیت داریم و بدون تردید در این رسته خدماتی و تولیدی بهترینهای خود هستیم و با افتخار بهترین محصولات را ارائه می دهیم.

 

آیا ماسه سیلیس ایمن است؟

استنشاق سیلیس کریستالی می تواند منجر به بیماری های جدی و گاهی کشنده از جمله سیلیکوزیس، سرطان ریه، سل (در مبتلایان به سیلیکوزیس) و بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD) شود. علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض سیلیس با سایر بیماری ها از جمله بیماری کلیوی و سایر سرطان ها مرتبط است.

 

آیا می توان از ساحل سیلیکوزیس گرفت؟

قرار گرفتن بیش از حد در معرض گرد و غبار حاوی ذرات میکروسکوپی سیلیس کریستالی می تواند باعث ایجاد بافت اسکار در ریه ها شود که توانایی ریه ها را برای استخراج اکسیژن از هوایی که تنفس می کنیم کاهش می دهد. ماسه های معمولی که در ساحل یافت می شوند، خطر سیلیکوزیس را ایجاد نمی کنند.

 

آب سیلیس چیست؟

سیلیس یک ماده معدنی سخت و شیشه مانند است که در اثر سنگ بستری که از آن عبور می کند مانند ماسه سنگ و گرانیت به صورت محلول در آب یافت می شود. در چاه ها و آب های سطحی، می تواند از ۱ تا ۱۰۰ قسمت در میلیون به عنوان سیلیس محلول (واکنش) یا حل نشده (کلوئیدی) متغیر باشد.

 

گرد و غبار سیلیس چه رنگی است؟

سیلیس، SiO2، یک ترکیب کریستالی سفید یا بی رنگ است که عمدتاً به صورت کوارتز، ماسه، سنگ چخماق و بسیاری کانی های دیگر یافت می شود. سیلیس یک عنصر مهم برای تولید انواع مختلفی از مواد است. کوارتز؛ کوارتز فراوان ترین کانی سیلیس است. کوارتز خالص بی رنگ و شفاف است.

 

آیا سنگ ها می توانند به فیلتر کردن آب کمک کنند؟

ماسه سنگ: سنگ های ریزدانه مانند ماسه سنگ سفره های خوبی را ایجاد می کنند. آنها می توانند مانند یک اسفنج آب را نگه دارند و با منافذ ریز خود در فیلتر کردن آلاینده های سطحی خوب عمل می کنند.

 

آیا می توانم از شن و ماسه رودخانه برای فیلتر استفاده کنم؟

ماده ای که بیشتر در فیلترهای سریع متوسط تک استفاده می شود، ماسه طبیعی رودخانه (NRS) (شن سیلیس) است (Soyer et al. 2010) که معمولاً از بستر رودخانه استخراج می شود و با توجه به شرایط محیطی فیلتراسیون سریع برای توزیع اندازه الک می شود.

 

آیا می توانید از ماسه سیلیس برای سندبلاست استفاده کنید؟

خطر سیلیکوزیس در کارگرانی که در معرض انفجار ساینده با سیلیس هستند زیاد است و کنترل این خطر دشوار است. بنابراین NIOSH از سال ۱۹۷۴ توصیه کرده است که ماسه سیلیس (یا سایر مواد حاوی بیش از ۱٪ سیلیس کریستالی) به عنوان مواد انفجار ساینده ممنوع شود [NIOSH 1974b، NIOSH 1990a].

 

چه بیماری از گرد و غبار سیلیس ایجاد می شود؟

سیلیکوزیس یک بیماری ریوی درازمدت است که در اثر استنشاق مقادیر زیادی گرد و غبار کریستالی سیلیس، معمولاً طی سالیان متمادی ایجاد می شود. سیلیس ماده ای است که به طور طبیعی در انواع خاصی از سنگ، سنگ، ماسه و خاک رس یافت می شود. کار با این مواد می تواند گرد و غبار بسیار ریز ایجاد کند که به راحتی قابل استنشاق است.

 

عوارض جانبی سیلیس چیست؟

استنشاق سیلیس کریستالی می تواند منجر به بیماری های جدی و گاهی کشنده از جمله سیلیکوزیس، سرطان ریه، سل (در مبتلایان به سیلیکوزیس) و بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD) شود. علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض سیلیس با سایر بیماری ها از جمله بیماری کلیوی و سایر سرطان ها مرتبط است.

 

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

 

لینکهای سریع:

۵/۵ - (۲۴ امتیاز)