آنتراسیت, سیلیس استخر, سیلیس تصفیه آب, سیلیس صادراتی, فروش سیلیس, قیمت سیلیس, میکروسیلیس

مواد تصفیه آب استخر

مواد تصفیه آب استخر

مواد تصفیه آب استخر

مواد تصفیه آب استخر – چه مواد شیمیایی آب استخر را تمیز نگه می دارد؟  برای مواد تصفیه آب استخر کلر طبق گفته شورای شیمی آمریکا، کلر “به عنوان یک ضد عفونی کننده سریع و پایدار، یک جلبک کش موثر و یک اکسید کننده قوی آلاینده های نامطلوب عمل می کند.” به عبارت دیگر، کلر همه این کارها را انجام می دهد تا استخر شما را تمیز، شفاف و ایمن برای شنا نگه دارد.

مواد تصفیه آب استخرچرا از آنتراسیت در تصفیه آب استفاده می شود؟

آنتراسیت یک فیلتر با کیفیت بالا است که برای شفاف سازی آب هنگام ترکیب با سایر ماسه های فیلتر کننده استفاده می شود. شکل آنتراسیت اجازه می دهد تا ذرات معلق در عمیق ترین قسمت بستر فیلتر قرار گیرند.

 

اسید موریاتیک با استخر چه می کند؟ 

همراه با متعادل کردن سطح pH آب استخر، اسید موریاتیک به اندازه کافی قوی است که کپک ها را از بین می برد، لکه های زنگ زدگی را از بین می برد، رسوبات کلسیم را از بین می برد و سطوح استخر را تمیز می کند.

 

app swimming public pool treatment of backflushing water TeaserImageBigآیا ماده شیمیایی برای نشان دادن ادرار در استخر وجود دارد؟

آیا شایعه حقیقت دارد؟ خیر. هیچ ماده شیمیایی وجود ندارد که با ادرار کردن فردی در استخر تغییر رنگ دهد. رنگ‌هایی وجود دارند که می‌توانند در پاسخ به ادرار کدر، تغییر رنگ یا ایجاد رنگ کنند، اما این مواد شیمیایی توسط ترکیبات دیگر نیز فعال می‌شوند و مثبت‌های کاذب شرم‌آور ایجاد می‌کنند.

 

تثبیت کننده برای استخر چیست؟ 

تثبیت کننده استخر گاهی اوقات حالت دهنده استخر، تثبیت کننده کلر یا اسید سیانوریک (CYA) نیز نامیده می شود. هدف آن تثبیت کلر موجود در آب استخر شما است، بنابراین ضدعفونی کننده ماندگاری بیشتری دارد. این در نهایت به تمیز نگه داشتن آب برای مدت طولانی تری کمک می کند.

 

آیا ابتدا pH یا قلیائیت را تنظیم می کنید؟

ابتدا قلیایی کل (TA) را بررسی کنید، سپس محدوده pH مناسب را تنظیم کنید. TA مناسب pH را بافر می کند، یعنی به جلوگیری از نوسانات pH کمک می کند. از نوارهای تست تازه و با کیفیت استفاده کنید. سطوح بیش از حد برم یا کلر می تواند منجر به خوانش pH و TA کاذب شود.

 

آیا می توانم شوک و قلیائیت را همزمان اضافه کنم؟

هرگز مواد شیمیایی را همزمان اضافه نکنید، خواه در حال متعادل کردن آب، شوک زدن به استخر یا افزودن یک ماده شیمیایی خاص هستید. برای اکثر تغییرات تعادل آب، پمپ باید حداقل چهار ساعت در حالت بالا کار کند تا بتوانید یک ماده شیمیایی دیگر اضافه کنید یا آب را دوباره آزمایش کنید.

 

هدف از بکارگیری از آنتراسیت چیست؟

آنتراسیت یک فیلتر عالی برای شفاف سازی آب در مصارف آشامیدنی یا صنعتی است، زمانی که در ترکیب با ماسه های فیلتر کننده استفاده می شود. این یکی از پرکاربردترین رسانه های فیلتر است. مکمل خوبی برای فیلترهای مخلوط، همراه با ماسه یا ماسه منگنز سبز است.

 

آیا آنتراسیت همان کربن فعال است؟

آنتراسیت شکلی از زغال سنگ و کربن فعال زغال چوبی فرآوری شده از منابع مختلف است. اینکه چه خطراتی را در نظر می گیرید بستگی به این دارد که از چه چیزی برای فیلتر کردن استفاده می کنید، اگر بعداً در مرحله پردازش وجود داشته باشد، و از چه درجه/نوع مواد فیلتراسیونی استفاده می کنید.

 

چرا شن و ماسه و آنتراسیت فیلتراسیون مؤثرتری نسبت به مستقل ارائه می دهند؟

آنتراسیت با ظرفیت ذخیره سازی بیشتر، فیلتراسیون عمیقی را فراهم می کند و در نتیجه کارایی را به دلیل ماهیت کربن بالای محیط حفظ می کند که آن را بادوام می کند و می تواند در برابر فرسایش مقاومت کند.

 

چرا آنتراسیت بهترین نوع زغال سنگ است؟ 

آنتراسیت که با نام‌های زغال سنگ سخت و زغال سنگ سیاه نیز شناخته می‌شود، گونه‌ای سخت و فشرده از زغال‌سنگ است که درخشندگی زیرفلزی دارد. دارای بالاترین میزان کربن، کمترین ناخالصی و بالاترین چگالی انرژی در بین انواع زغال سنگ است و بالاترین رتبه زغال سنگ را دارد.

 

آنتراسیت از چه چیزی ساخته می شود؟

چهار رتبه عبارتند از: آنتراسیت: بالاترین رتبه زغال سنگ. این زغال سنگ سخت، شکننده و براق سیاه است که اغلب به عنوان زغال سنگ سخت شناخته می شود و حاوی درصد بالایی کربن ثابت و درصد کمی از مواد فرار است.

 

آنتراسیت در کجا یافت می شود؟ 

آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از ۲ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد. مقادیر کمتری از آنتراسیت در آفریقای جنوبی، استرالیا، شرق اوکراین، غرب کانادا، چین و سایر کشورها وجود دارد.

 

تفاوت بین زغال سنگ و آنتراسیت چیست؟

نتیجه تصویر تفاوت اصلی بین آنتراسیت و زغال سنگ این است که آنتراسیت در مقایسه با زغال سنگ معمولی کیفیت بالاتری دارد. علاوه بر این، در مقایسه با سایر زغال‌سنگ‌های معمولی، آنتراسیت سخت‌تر است، هنگام سوختن انرژی بیشتری تولید می‌کند، به راحتی مشتعل نمی‌شود، ناخالصی‌ها کمتر است و درصد کربن بیشتری دارد.

 

مزیت عمده GAC نسبت به آنتراسیت چیست؟

در طول مطالعه کارخانه آزمایشی، فیلترهای GAC با کاهش بهتر مواد آلی، تقاضای کلر کمتر و TTHMFP کمتر، با زمان‌های اجرا مشابه و کدورت‌های آب فیلتر شده با فیلترهای آنتراسیت، از فیلترهای آنتراسیت بهتر عمل کردند.

 

سریعترین راه برای فیلتر کردن استخر چیست؟

با جاروبرقی و مسواک زدن استخر، متعادل کردن ترکیب شیمیایی آب استخر، و سپس شوک زدن و فیلتر کردن آب استخر، می توانید به سرعت از شر جلبک خلاص شوید. فقط هنگام تمیز کردن سطوح استخر به دقت عمل کنید. اگر حتی تعداد کمی از هاگ جلبک ها را پشت سر بگذارید، طولی نمی کشد که دوباره رشد کرده و دوباره شکوفا شوند.

برای گردش آب استخر از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

برای اطمینان از گردش مناسب، باید پمپ را حداقل ۸ ساعت در روز روشن کنید. این تضمین می کند که گردش استخر موثر است. اطمینان حاصل کنید که پمپ را اندازه‌گیری کرده‌اید، به عنوان مثال: یک پمپ با توجه به حجم استخر خود تهیه کنید. اگر ظرفیت استخر شما ۱۰۰۰۰ گالن است، پس باید ۱۰۰۰۰ را بر ۴۸۰ (۸ ساعت در ۶۰ دقیقه) تقسیم کنید.

 

آیا می توانم در استخر خود سرکه بریزم؟

همانطور که برای خلاص شدن از شر تجمع کلسیم، سرکه را در قهوه جوش می ریزید، سرکه سفید نیز می تواند این زخم چشم را در استخر شما از بین ببرد. محلول ۵۰/۵۰ سرکه و آب را مخلوط کنید، یک اسفنج یا پارچه نرم را در آن فرو کنید و باقیمانده را پاک کنید.

 

 

چگونه آب استخر خود را تصفیه کنم؟

روش های مختلف برای تصفیه و ضد عفونی آب استخر کلر مایع. کلر مایع که به نام حرفه ای خود نیز شناخته می شود: هیپوکلریت سدیم محلول  مایعی است که در ظروف فروخته می شود و باید در جای خنک تاریک نگهداری شود…یا… قرص کلر بهداشت آب با استفاده از کلریناتور نمک طبیعی ..

بهترین سیستم فیلتراسیون برای استخر چیست؟

به طور کلی بهترین برای استخرهای روی زمین، فیلتری بهتر از فیلتر Hayward Perflex DE پیدا نخواهید کرد. پمپ استخر ۱ اسب بخاری آن سرعت جریان ۴۰ گالن در دقیقه را ارائه می دهد و از خاک دیاتومه (D.E.) برای حذف گرد و غبار میکروسکوپی و ذرات گرده از استخر شما استفاده می کند.

آیا راه طبیعی برای تمیز نگه داشتن آب استخر وجود دارد؟

جوش شیرین همراه با کلر، بخش مهمی از روال نگهداری استخر شما است. دلایل زیادی برای استفاده از جوش شیرین در استخر وجود دارد تا آب تمیز، شفاف و ایمن برای شناگران حفظ شود.

 

چگونه آب استخر خود را سالم نگه دارم؟

نکاتی برای سالم نگه داشتن آبگرم یا استخر

  • آب را تمیز و شفاف نگه دارید. …
  • سبدهای کفگیر و پمپ را به طور مرتب تمیز کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که آب به درستی تصفیه شده و حاوی سطوح صحیح مواد شیمیایی است.
  • همیشه دستورالعمل های روی ظروف کلر استخر را در رابطه با حمل و نقل ایمن و دفع محصول دنبال کنید.

 

سالم ترین راه برای فیلتر کردن آب چیست؟

اکثراً موافقند که بهترین راه برای فیلتر کردن آب از طریق اسمز معکوس است که آب را از طریق یک غشای نیمه تراوا برای جدا کردن یون ها و ذرات ناخواسته از آب آشامیدنی می فرستد.

 

 

چند ساعت در روز باید فیلتر استخر را اجرا کرد؟

قانون سرانگشتی معمولاً ۸ ساعت است، اگرچه بسته به اندازه استخر شما می تواند بین ۶ تا ۱۲ ساعت باشد. هر استخر منحصر به فرد است، بنابراین برای اینکه پمپ استخر خود را کارآمد و موثر نگه دارید، باید دقیقاً میزان گردش استخر خود را مشخص کنید.

 

چه چیزی به طور طبیعی جلبک ها را در استخر می کشد؟

همانطور که جوش شیرین می تواند یک درمان نقطه ای برای جلبک های سیاه باشد، بوراکس خانگی نیز همین کار را برای جلبک های آبی و سبز انجام می دهد. به سادگی از بوراکس برای پاک کردن جلبک هایی که به دیواره های استخرتان چسبیده اند استفاده کنید، سپس از برس برای جدا کردن آن استفاده کنید.

 

استخر سالم چه رنگی است؟

حتی اگر فکر کنیم یک استخر سالم یک استخر آبی است. یک استخر سالم در واقع یک استخر شفاف است. همچنین ذکر این نکته مهم است که استخرهای آب نمک که از ژنراتورهای کلر نمک استفاده می کنند به همان اندازه سالم و شفاف هستند که از کلر سنتی استفاده می کنند.

 

 

آیا استخر نمک بهتر از کلر است؟

از آنجایی که حوضچه های آب شور سطح کلر کمتری دارند، برای چشم و پوست ملایم تر هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که سیستم‌های آب شور ممکن است ایمن‌تر از استخرهای کلر باشند که صاحبان استخرها را ملزم به ذخیره و نگهداری مواد شیمیایی خشن می‌کنند. استخرهای آب شور آب با احساس نرم تری تولید می کنند که بسیاری آن را مطلوب می دانند.

 

 

چگونه بفهمم استخر من دارای باکتری است؟

اگر از یک استخر عمومی استفاده می کنید، امتیازات بازرسی استخر را بپرسید، یا آنها را به صورت آنلاین جستجو کنید. علاوه بر این، فروشگاه‌های لوازم استخر و حتی بسیاری از سوپرمارکت‌های بزرگ، نوارهای تست را می‌فروشند که می‌توانید برای آزمایش سطح کلر و pH خودتان استفاده کنید.

 

 

آیا باید هر روز کلر در استخر بریزم؟

آنها همچنین به شما در مدیریت pH، قلیاییت و سختی کلسیم کمک می کنند. هر سطح شیمیایی را می توان با افزودن ترکیبات مختلف به استخر مدیریت کرد. در شرایط عادی، بسته به نتایج آزمایشات آب، باید هر ۳ تا ۷ روز یک قرص کلر اضافه کنید.

 

اطلاعات تماس:

  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

 

 

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

 

۵/۵ - (۱۷ امتیاز)