سیلیس استخر, خرید سیلیس, قیمت سیلیس, مقالات

قیمت سیلیس استخری در همدان

قیمت سیلیس استخری در همدان

قیمت سیلیس استخری در همدان

قیمت سیلیس استخری در همدان – کاربرد سیلیکا شن و ماسه درجه بندی شده برای فیلترهای استخر،و سیلیکا شن و ماسه درجه ۱۶/۳۰ برای فیلترهای شن استخر  ماده خاص شن و ماسه که به عنوان فیلتر نیز شناخته می شود ، مخصوص فیلترهای استخر شنا طراحی شده و در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی به فروش می رسد.

 

کارکرد فیلتر شنی

در حین عملیات فیلتر کردن ، آب کثیف استخر از طریق لوله ورودی فیلتر شیر چند پارت وارد می شود که منجر به هدایت توزیع آب در داخل مخزن می شود. در حالی که گرانش آب را از طریق ماسه به پایین می کشد ، ذرات ریز شن و ماسه هر گونه آلودگی و آوار را می گیرد. در پایین مخزن ، آب فیلتر شده از طریق واحد وانت عبور کرده و از لوله خروجی خارج می شود. با گذشت زمان ، گرد و خاک جمع شده و شن و ماسه باعث کند شدن جریان آب می شود. فشار سنجها روی شیر چند پورت ایده ای برای میزان انسدادمحدودیت داخل آن دارند. هنگامی که فشار افزایش می یابد (به طور معمول حدود ۳۰-۴۰KPA بالاتر از حد پایه) ، نوبت به شستشوی مجدد فیلتر می رسد.

 

قیمت سیلیس استخری در همدان

قیمت سیلیس استخری در همدان

بسته بندی سیلیس استخری

ما سیلیس درجه بندی شده را در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی درب کارخانه یا در محل کارخانه به مشتری تحویل می دهیم و همچنین این شرکت انواع بسته بندی های ۴۰ و ۵۰ کیلیویی را در فروش خود دارد که از لحاظ قیمت و هزینه بسیار مناسب می باشد.

 

قیمت سیلیس استخری در همدان

قیمت سیلیس استخر

قیمت سیلیس استخر در این شرکت متنوع و دارای درجه های مختلفی می باشد به این صورت که سیلیس درجه یک و درجه دو و  نوع ممتاز آن با هم فرق دارد که هر چه عیار سیلیس بالا باشد و سفید باشد قیمت آن هم بالا میرود و مبنای قیمت ها در این شرکت بسیار ارزان قیمت می باشد.

 

قیمت سیلیس استخری در همدان

 

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۴۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *