سیلیس میکرونیزه, خرید سیلیس, سیلیس صادراتی, سیلیس ممتاز, فروش سیلیس, لعاب کاشی سرامیک

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه – سیلیس میکرونیزه از نظر تخلخل و توزیع اندازه ذرات دارای خواص ویژه مختلفی است. و با استفاده از ویژگی ها به طور گسترده در زمینه های مختلف کاربرد دارد.در نتیجه شبکه (Si-O-Si) تشکیل شده و ساختار سه بعدی تولید می شود. به این ژل سیلیکا می گویند. خواص فیزیکی از طریق فرآیندهای شستشو و خشک کردن کنترل می شود و در نهایت با آسیاب کردن سیلیس میکرونیزه تولید می شود.

 

خرید و فروش سیلیس میکرونیزهپودر سیلیس را چگونه بدست می آورید؟

برای تهیه پودر سیلیس در Spiritfarer، باید کوارتز را در سنگ شکن خرد کنید. اولین سنگ شکنی که می سازید به هفت شمش پالسار، ۱۵ تخته خاکستر و پنج شمش روی نیاز دارد. کوارتز از کوارتز اژدها یا خواهران لاک پشت قابل تهیه است. کوارتز اژدها یک نقطه عطف ثابت در منطقه فوروگاوا است.

 

 

سیلیس چه پودری است؟

خواص و فواید پودر سیلیس میکرو سیلیس معروف به پودر سیلیس یا آرد سیلیس محصول جانبی فلز سیلیکون یا آهن سیلیکون در کوره های قوس الکتریکی است که از دود خارج شده از دودکش های کوره از طریق چگالش به دست می آید. گازهای دودکش از کوره های قوسی شکل بیرون می آیند و همین فرایند دوده های گاز سوختنی را تبدیل به دوده می کند.

 

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

هدف از میکرونیزه کردن در داروسازی چیست؟

میکرونیزه کردن یک فناوری مهم در دنیای داروسازی است و به طور گسترده در فرمولاسیون های خوراکی استفاده می شود. با استفاده از همگن سازی با فشار بالا پویا، فرآیند میکرونیزه کردن اندازه ذرات یک ماده دارویی فعال (API) را تا سطح میکرومتر یا در برخی موارد نانومتر کاهش می دهد.

 

 

پودر میکرونیزه چیست؟

پودر لاستیک میکرونیزه (MRP) به عنوان خرده لاستیک الاستومری ریز، خشک و پودری طبقه بندی می شود که در آن بخش قابل توجهی از ذرات کمتر از ۱۰۰ میکرومتر و عاری از ذرات خارجی (فلز، الیاف و غیره) هستند. توزیع اندازه ذرات MRP معمولاً از ۱۸۰ میکرومتر تا ۱۰ میکرومتر متغیر است.

 

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

قیمت پودر سیلیس گازدار نانو/میکرو کلوئیدی هیدروفوبیک برای فروش

میکروسیلیکا یک کوره حرارتی ذوب آهن فروسیلیس و سیلیکون صنعتی (فلز سیلیکون) سنگ معدن برای تولید تعداد زیادی گاز قوی فرار SiO2 و Si، انتشار گاز و اکسیداسیون هوا به سرعت پس از بارش تراکم است. این یک محصول جانبی صنعتی بزرگ از ذوب است، کل فرآیند نیاز به بازیافت با تجهیزات حفاظت از محیط زیست گرد و غبار دارد، زیرا چگالی کوچک است، هنوز نیاز به استفاده از دستگاه رمزگذاری رمزگذاری شده است.

سیلیس میکرونیزه ضایعات کشاورزی

سیلیس زیست توده میکرونیزه شده (MBS) یک محصول ضایعات کشاورزی است که حاوی محتوای بالایی از سیلیس است. این مطالعه بر روی خاکستر سیلیس بیوماس بی توده سفید رنگ مشتق شده از پوسته برنج با شاخص پوزولانی ۶۹ درصد انجام شد. درصدهای مختلفی از MBS از ۰% تا ۲۰% جرمی به عنوان ماده جایگزین سیمان استفاده شده است. مقاومت فشاری و نفوذپذیری آب بتن با ترکیب MBS مورد بررسی قرار گرفت.
خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه چیست؟

سیلیس میکرونیزه پودر سیلیس مصنوعی، آمورف، متخلخل و اسیدی است که اندازه آن از ۲ میکرون تا ۲۰ میکرون متغیر است. این ماده به عنوان یک ماده مات و ضد انسداد برای پلاستیک ها استفاده می شود. محصولات میکرونیزه سیلیس با استانداردهای قوام، خلوص و کیفیت دقیق تولید می شوند.

سیلیکاژل میکرونیزه چیست؟

سیلیکاژل میکرونیزه شکلی از دی اکسید سیلیکون ساخته شده از سیلیکات سدیم است. این یک جامد دانه ای و متخلخل است که اغلب به عنوان یک خشک کننده برای کنترل رطوبت و جلوگیری از فساد استفاده می شود.

قیمت میکرو سیلیس خالص کریستالی میکرونیزه

ماسه کوارتز نوعی ماده معدنی سیلیکات شیمیایی پایدار است که سخت و ضد سایش است. مواد اولیه: SiO2≥۹۹-۹۹.۵%, Fe2O3≤۰.۰۲-۰.۰۱۵%.بیش از ۷ سفتی، چگالی نسبی ۲.۶۵، مقاوم به اسیدها پایه ها و قیمت نقطه ذوب میکرو سیلیس خالص کریستالی میکرونیزه ۱۷۵۰ درجه سانتیگراد است. این ماده اصلی برای ساخت شیشه و سرامیک است و همچنین می توان از آن در صنایع شیمیایی، آسیاب و مواد آسیاب و مواد ضد حریق استفاده کرد.

آیا سیلیس همان سیلیکون است؟

سیلیکون پلیمری متشکل از سیلوکسان است. اصطلاح سیلیس نام رایج دی اکسید سیلیکون است و اکسیدی از سیلیکون است. تفاوت اصلی بین سیلیکون و سیلیس در این است که سیلیکون یک ماده پلیمری است، در حالی که سیلیس دی اکسید سیلیکون است.

سیلیس میکرونیزه  یک ماده ترکیبی ضروری

SS-SIL به عنوان یک ماده مات بر روی لاک، پلی اورتان، اپوکسی، آلکید، رنگ فلزی و جوهر استفاده می شود. ویژگی‌های معمول سیلیس میکرونیزه برای ایجاد اثر مات، پایداری عالی درخشندگی، داشتن لایه سطحی صاف، تشکیل کیک سخت در اثر رسوب در رنگ و غیره است. انتخاب درجه بهینه SS-SIL نیز مهم است زیرا هر نوع رزین ها خاصیت خاص خود را دارد. از پراکندگی شدید در طولانی مدت اجتناب می شود زیرا اثر مات شدن نیز با شرایط پراکنده تغییر می کند.

کاربرد سیلیس رسوب شده

سیلیس رسوب‌شده به دلیل مقاومت در برابر سایش و پارگی، عدم ساییدگی و به‌دست آوردن ترکیباتی با رنگ روشن یا حتی مواد شفاف، در زیره‌های کفش استفاده می‌شود. دوام و انعطاف پذیری عالی و مدول بهبود یافته را فراهم می کند.به عنوان تقویت کننده سفید عمل می کند که تولید محصولات نهایی رنگی را تسهیل می کند.ما اخیراً درجه EVA را برای بازار کفش EVA معرفی کرده ایم. درجه EVA را می توان گنجاند زیرا خواص سایشی و مدول خوبی را ایجاد می کند.از آنجایی که سیلیس رسوبی سفید است، به فرمول‌ساز اجازه می‌دهد تا کفی‌های رنگی یا شفاف بدون علامت تولید کند. سیلیس رسوب‌شده دوام و انعطاف‌پذیری بالاتری را فراهم می‌کند و در عین حال سفتی ترکیب را برای همه انواع کفش‌های کف لاستیکی بهبود می‌بخشد.

مورد استفاده  میکروسیلیس خالص کریستالی میکرونیزه چیست؟

  • ۱. در ملات و بتن استفاده می‌شود.
  • ۲. مورد استفاده در صنعت مواد.
  • ۳. مصالح دیوار و مصالح تکمیلی.
  • ۴. مواد آجر سیلیکات.
  • ۵. تولید سیلیکات سدیم.
  • ۶.مواد را برای ترکیبات آلی تقویت کنید.
  • ۷.عوامل ضدعفونی کننده در صنعت کود

 

انواع بسته بندی سیلیس میکرونیزه

  •  در کیسه پلاستیکی بافته شده ۲۵ کیلوگرمی
  • در کیسه ۱۰۰۰ کیلوگرمی
  • کیسه های پلاستیکی ۴۰×۲۵ کیلوگرمی در یک کیسه بزرگتر
  • کیسه های پلاستیکی بافته شده ۴۰×۲۵ کیلوگرم روی پالت
  • کیسه های کاغذی ۴۰×۲۵ کیلوگرمی روی پالت

 

 درباره محصول زیرکونیوم سیلیکات

  • سیلیکات زیرکونیوم یک پودر غیر سمی، بی بو و سفید یا مایل به سفید است. ماده اولیه کنسانتره شن و ماسه زیرکون طبیعی با خلوص بالا است که سپس از طریق آسیاب بسیار ریز، حذف آهن، پردازش تیتانیوم و اصلاح سطح پردازش می شود.
  • سیلیکات زیرکونیوم دارای ضریب شکست بالای ۱.۹۳-۲.۰۱ و عملکرد شیمیایی پایدار است. این یک مات کننده با کیفیت بالا و قیمت پایین برای کدورت است. در تولید انواع سرامیک های ساختمانی، سرامیک های بهداشتی، سرامیک های روزانه و سرامیک های درجه یک صنایع دستی کاربرد فراوانی دارد.
  • سیلیکات زیرکونیوم به دلیل پایداری شیمیایی خوب آن به طور گسترده در تولید سرامیک استفاده شده است، بنابراین تحت تأثیر جو سوختن سرامیک قرار نمی گیرد و می تواند عملکرد اتصال لعاب سرامیکی را به طور قابل توجهی بهبود بخشد و سختی لعاب سرامیکی را بهبود بخشد. سیلیکات زیرکونیوم بیشتر در تولید لوله تصویر رنگی، شیشه امولسیون شده و لعاب لعاب در صنعت شیشه استفاده شده است.

خاصیت افزودنی لعاب سرامیکی

به عنوان یک افزودنی برای لعاب سرامیکی، سیلیکات زیرکونیوم می تواند سفیدی، استحکام، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر هیدرولیز و مقاومت در برابر خوردگی را با کاهش اندازه ذرات در محدوده اندازه ذرات معین بهبود بخشد، توانایی خود تمیز شوندگی را افزایش داده و دوز را کاهش می دهد.

کاربرد محصول زیرکونیوم سیلیکات

  • سرامیک های ساختمانی، سیلیکات سرامیک های بهداشتی، سرامیک های روزانه، سرامیک های ویژه و غیره. (ضریب شکست بالا ۱.۹۳-۲.۰۱) پایداری شیمیایی، این یک عامل مات کننده عالی و ارزان است، این یک عامل مات کننده عالی و ارزان است. و تولید لعاب سرامیکی، دامنه استفاده گسترده و میزان استفاده زیاد است.
  •  مواد و محصولات نسوز، مواد کوبنده زیرکونیوم کوره شیشه ای، ریخته گری، پوشش اسپری و غیره (نقطه ذوب سیلیکات زیرکونیوم بسیار بالا است: ۲۵۰۰ ℃
  • تلویزیون کینسکوپ رنگی صنعت، شیشه امولسیون شیشه، تولید لعاب مینا
  •  صنعت پلاستیک: به عنوان پرکننده نیاز به پایداری، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر فرسایش شیمیایی استفاده می شود
پلهای ارتباطی و اطلاعات تماس:

شرکت معدن سیلیس همدانیک شرکت با فناوری بالا در همدان،ملایر،ازندریان است. در ده سال گذشته، این شرکت بر تحقیق و توسعه در زمینه مواد نسوز و ساینده، تولید و فروش نزدیک به ۲۰ سال تمرکز کرده است، محصولات اصلی کوراندوم، کوراندوم سفید، کوراندوم سفید، اسپینل، کوراندوم متراکم، آلومینا جدولی، بوکسیت، کاربید سیلیکون آلومینیوم، ماسه ریخته گری سرامیکی، کوراندوم زیرکونیوم، توپ های بسته بندی شیمیایی آلومینا با خلوص بالا، توپ آلومینیومی مقاوم در برابر سایش و سایر محصولات.

 

  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

ارتباط ما با مشتریان

اکنون ما با بسیاری از واحدهای علمی و تحقیقاتی در ایران و خارج رابطه همکاری برقرار کرده ایم و محصولات ما به عراق،ترکیه،عربستان، اندونزی، روسیه، قزاقستان و ویتنام و کشورهای حوزه خلیج فارس و غیره فروخته شده است. ما خدماتی را ارائه می دهیم که ۱۰۰٪ مشتریان خود را باز می گرداند. مشتریان زیادی با شرکتهای دوگانه معدن سیلیس و پاسارگاد سیلیس تجارت می کنند. ما هیچ شکافی در ارتباط نداریم. همه مشتریان با ما روابط طولانی مدت دارند.

 

۵/۵ - (۶ امتیاز)