فروش سیلیس

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیس

کارخانه تولید سیلیس در سراسر دنیا منحصربفرد است و بنا به استانداردهایی که تولیدات محصولات بعدی یا فراورده ها تقاضا می کنند متفاوت است به همین منظور مسلماً تولیدکنندگان بزرگی در دنیا وجود دارند که قادر به تولید،مش بندی،دانه بندی و بسته بندی براخور نیاز مشتری باشند،اما کیفیت مستلزم ممارست و بروزرسانی تجهیزات و درنهایت رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی است که شرکت معدن سیلیس همدان بیش از دودهه به آن دست یافته است.

سیلیس چگونه ساخته می شود؟

سیلیس – ائتلاف آموزش مواد معدنی – شن سیلیس یا ماسه کوارتز نیز نامیده می شود، سیلیس از دی اکسید سیلیکون (SiO2) ساخته شده است. ترکیبات سیلیکونی مهم ترین جزء پوسته زمین هستند. از آنجایی که ماسه فراوان است، استخراج آن آسان و پردازش نسبتا آسان است، منبع اصلی سنگ معدن سیلیکون است. سنگ دگرگونی، کوارتزیت، منبع دیگری است.

 

سیلیس صنعتی برای چه مواردی استفاده می شود؟

شن و ماسه صنعتی که اغلب “سیلیکا”، “شن سیلیس” و “شن کوارتز” نامیده می شود، شامل ماسه ها و شن هایی با محتوای دی اکسید سیلیکون بالا (SiO2) است. از این ماسه ها در شیشه سازی استفاده می شود. برای کاربردهای ریخته گری، ساینده و شکست هیدرولیکی (frac)؛ و برای بسیاری از مصارف صنعتی دیگر.

 

سیلیس چگونه به صورت صنعتی ساخته می شود؟

دی اکسید سیلیکون مصنوعی (سیلیکا) را می توان از طریق رسوب و یا توسط یک فرآیند تب زایی (حرارتی) تولید کرد. با توجه به روش تولید، دی اکسید سیلیکون مصنوعی را می توان به دو گروه سیلیس رسوبی و تب زا (فومد) طبقه بندی کرد.

 

 

سیلیس چه نوع صنعتی است؟

ساخت و ساز: سیلیس یک جزء کلیدی در تولید بتن، سیمان و آجر است. تولید شیشه: سیلیس جزء اصلی شیشه است که آن را در صنعت شیشه ضروری می کند. الکترونیک: سیلیس در تولید نیمه هادی ها و سایر قطعات الکترونیکی استفاده می شود.

 

 

تقاضای جهانی برای سیلیس چقدر است؟

اندازه بازار جهانی سیلیکا در سال ۲۰۲۲ به ۴۹۲۸.۱۳ میلیون دلار رسید و انتظار می رود در طول دوره پیش بینی با CAGR 11.0 درصد افزایش یابد و تا سال ۲۰۲۸ به ۹۲۱۹.۸۱ میلیون دلار برسد. چشم انداز آینده بازار سیلیس چیست؟

 

 

سیلیس طبیعی است یا ساخته دست بشر؟

انواع سیلیس با ساختار کریستالی و آمورف در طبیعت یافت می شوند و به صورت مصنوعی نیز تولید می شوند. کوارتز در صخره ها یا دانه های ماسه به عنوان مثال. سیلیس کریستالی است، در حالی که سیلیس موجود در گیاهان بی شکل است.

 

 

آیا SiO2 در آب حل می شود؟

SiO2 دارای ساختار شبکه پلیمری است. در این ساختار پیوندهای کووالانسی جهت دار در سراسر شبکه وجود دارد. به دلیل این ساختار، مولکول غیر قطبی است. از این رو در آب نامحلول است.

 

 

کدام نوع سیلیکاژل بهتر است؟

سیلیکاژل نارنجی تا سبز یا سیلیکاژل آبی تا صورتی، هر دو به یک اندازه عملکرد عالی دارند و به طور گسترده در کاربردهای متعددی مانند تنفس ترانسفورماتور، خشک کن هوا، بسته بندی کالا، بسته بندی الکترونیکی، بسته بندی دارویی، بسته بندی کیت های تشخیصی و غیره استفاده می شود.

 

 

اطلاعات تماس:
  • https://www.hamedanmine.com/
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

 

 

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)