میکروسیلیس, خرید سیلیس, قیمت سیلیس, مقالات

خرید و فروش میکروسیلیس همدان

خرید و فروش میکروسیلیس همدان

خرید و فروش میکروسیلیس همدان

خرید و فروش میکروسیلیس همدان – SF یا میکروسیلیس یک محصول جانبی پودری حاصل از ساخت سیلیکون و فرو سیلیس از کوارتز، سنگ آهک و آهن است. گرد و غبار حاصل از کوره های الکتریکی در فیلترهای الکترواستاتیک جمع آوری می شود. از ذرات کروی بسیار ریز (با حداکثر اندازه ذرات کمتر از ۱ میکرومتر)، با درصد بالایی از SiO2 آمورف (۸۲٪ – ۹۶٪) تشکیل شده است. سطح ویژه SF بین ۱۵ تا ۳۰ متر مربع بر گرم و چگالی نسبی آن ۲۲۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

خرید و فروش میکروسیلیس همدان

میکروسیلیس یا دوده سیلیس

دوده سیلیس که با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود، یک پلی مورف آمورف از دی اکسید سیلیکون، سیلیس است. این محصول فرعی کاهش کربوترمی کوارتز با خلوص بالا در کوره های قوس الکتریکی در تولید سیلیکون و آلیاژهای فروسیلیس است. محصول به دست آمده یک پودر خاکستری با مساحت سطح حدود ۲۰ متر مربع بر گرم و اندازه ذرات در محدوده ۱۰۰ تا ۲۰۰ نانومتر، تقریباً یک صدم ذرات سیمان است.

 

 

مقاومت فشاری، مقاومت کششی و مقاومت سایشی

هنگامی که دوده سیلیس به بتن سیمان پرتلند اضافه می شود، مقاومت فشاری، مقاومت کششی و مقاومت سایشی آن را افزایش می دهد. این بهبودها ناشی از بسته بندی بسته به دست آمده در سیستم خمیر سیمان است که تخلخل کلی را کاهش می دهد و ناحیه انتقال سطحی را بهبود می بخشد.

 

 

تعریف سازگاری دوده سیلیس

دوده سیلیس، که به عنوان میکروسیلیس نیز شناخته می شود، یک پلی مورف غیر کریستالی بسیار ریز از سیلیس است و در کوره های قوس الکتریکی (EAFs) به عنوان محصول جانبی تولید سیلیکون و آلیاژ فروسیلیکون تولید می شود. در حالی که اولین آزمایش دود سیلیس به عنوان یک افزودنی در بتن در دهه ۱۹۵۰ بود، در آن زمان بیشتر دود سیلیس به سادگی در جو تخلیه می شد.

 

 

تغییر استراتژی استفاده از دوده سیلیس

تنها با افزایش قوانین زیست محیطی در اواخر دهه ۱۹۶۰ بود که دود سیلیس در فیلترهای کیسه ای جمع آوری شد و پس از آن سازندگان شروع به جستجو برای استفاده از این ماده کردند. با بررسی‌های اولیه در نروژ که نشان داد دود سیلیس پتانسیل افزایش دوام بتن را دارد، بازار بالقوه‌ای ایجاد شد.

 

 

میکروسیلیس برای چه مواردی استفاده می شود؟

میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد. بتن دوده سیلیسی دارای تعدادی کاربرد ساختمانی است.

 

 

میکروسیلیس از چه چیزی ساخته شده است؟

دوده سیلیس که با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود، یک پلی مورف آمورف از دی اکسید سیلیکون، سیلیس است. این محصول فرعی کاهش کربوترمی کوارتز با خلوص بالا در کوره های قوس الکتریکی در تولید سیلیکون و آلیاژهای فروسیلیس است.

 

 

جزئیات دوده سیلیس

دوده سیلیس شامل میکروکره های کوچکی است که در میکروگراف الکترونی عبوری روبشی در شکل ۱۷.۱۳ نشان داده شده است (میچل و همکاران، ۱۹۹۸). قطر آنها بین ۲۰ تا ۲۵۰ نانومتر است و قطر متوسط ​​آن حدود ۱۵۰ نانومتر است. شکل ۱۷.۱۴ توزیع اندازه ذرات معمولی را برای دوده سیلیس نشان می دهد (اینس و همکاران، ۲۰۱۵) که در آن ماهیت بسیار ظریف مواد به وضوح مشهود است. سطح ویژه دوده سیلیس ۱۳۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ متر مربع بر کیلوگرم است. برای دانلود تصویر در اندازه واقعی وارد شوید

 

 

آلاینده های کمیاب مرتبط با میکروسیلیس

دوده سیلیس عمدتاً شامل سیلیس آمورف است. مقدار دقیق سیلیس به منشاء بخار سیلیس بستگی دارد، اما همیشه بیش از ۸۵٪ است. مقادیر کمی سیلیس کریستالی وجود دارد که اغلب به صورت کریستوبالیت است. سایر آلاینده‌های کمیاب عبارتند از کربن (که از افزودن کک و تراشه‌های چوب در طول فرآیند تولید به وجود می‌آید)، آلومینیوم، آهن، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم، در محتویات تقریباً کاهشی.

 

 

سازگاری میکروسیلیس و سیمان

میکروسیلیس با سیمان های آلومینات کلسیم بسیار سازگار است و ادبیات منتشر شده  نشان می دهد که استفاده از میکروسیلیس از تبدیل سیمان با آلومینا بالا جلوگیری می کند. استفاده ترکیبی از سیمان آلومینات کلسیم و میکروسیلیس بخش مهمی از فناوری مدرن دیرگداز است.

 

خرید و فروش میکروسیلیس همدانتاثیر میکروسیلیس در قوام سیمان

هنگامی که از میکروسیلیس در تشکیل یک سیمان سه گانه استفاده می شود، هم در قوام بتن تازه و هم در دوام بتن سخت شده پیشرفت هایی حاصل می شود. ویژگی های مفید هر دو ماده پوزولانی در تولید یک بتن با دوام بهینه ترکیب می شود. این نوع بتن برای مناطق ساخت و ساز عمده در سراسر جهان که انتظار می رود سازه های بتنی بیش از ۱۰۰ سال دوام داشته باشند، مانند Storebælt در دانمارک، پل Northumberland در کانادا و Tsing Ma Bridge در هنگ کنگ و برج مشخص شده است. وبرج خلیفه در دبی

 

 

دو عملکرد افزودنی های بتن

هنگامی که به عنوان افزودنی به UHPC استفاده می شود، SF دو عملکرد دارد: به دلیل ظرافت و کروی بودن به عنوان یک نرم کننده عمل می کند و با هیدروکسید کلسیم سیمان برای تولید ژل سیلیکات کلسیم هیدراته (C-S-H) واکنش می دهد. اینها مقاومت بتن را افزایش می دهند (Wu et al., 2016a,b; Li et al., 2015). علاوه بر این، چگالی بسته بندی و چسبندگی خمیر به سنگدانه ها افزایش می یابد (Eide and Hisdal, 2012). استفاده از SF باعث می‌شود بتن در برابر نفوذ یون‌های کلرید به دلیل اثر میکروپر کردن و اثر پوزولانی که ساختار خمیر و منطقه انتقال سطحی (ITZ) بتن را متراکم می‌کند، بسیار مقاوم باشد (Li et al., 2015).

 

 

افزودنی های پرطرفدار شرکتهای تولید کننده بتن و ..

دوده سیلیس به عنوان یک محصول جانبی بدون بار محیطی و بنابراین در این مطالعه متعادل نیست. مواد معدنی باقیمانده برای سهولت با کمک مجموعه داده های Ecoinvent برای سنگ آهک آسیاب شده مدل سازی شده اند (برای جزئیات، به کونیگر و همکاران، ۲۰۰۱ مراجعه کنید). واحد عملکردی ۱ کیلوگرم پودر سنگ آهک آسیاب شده و بسته بندی شده است. تأثیر زیست محیطی ۲.۳۱۳ × ۱۰-۲ کیلوگرم CO2-eq است.

 

  • (GWP100)، ۲.۱۵۰ × ۱۰-۹ کیلوگرم
  • CFC-11-eq. (ODP)، ۴.۱۱۹ × ۱۰-۶ کیلوگرم
  • C2H4-eq. (POCP)، ۱.۰۱۱ × ۱۰-۴ کیلوگرم
  • SO2-eq. (AP) و ۲.۱۴۲ × ۱۰-۵ کیلوگرم
  • PO43-eq. (NP). به طور معمول،

 

 

مواد افزودنی معدنی مورد استفاده در UHPC عبارتند از:
  • بخار سیلیس (میکروسیلیکا، محصول جانبی تولید سیلیکون و آلیاژ فروسیلیس)
  • سرباره کوره بلند ریز آسیاب شده
  • پودر کوارتز و پودر سنگ آهک

 

 

دوده سیلیس محصولی با بار محیطی

دوده سیلیس به عنوان یک محصول جانبی بدون بار محیطی و بنابراین در این مطالعه متعادل نیست. مواد معدنی باقیمانده برای سهولت با کمک مجموعه داده های Ecoinvent برای سنگ آهک آسیاب شده مدل سازی شده اند (برای جزئیات، به کونیگر و همکاران، ۲۰۰۱ مراجعه کنید). واحد عملکردی ۱ کیلوگرم پودر سنگ آهک آسیاب شده و بسته بندی شده است. تأثیر زیست محیطی ۲.۳۱۳ × ۱۰-۲ کیلوگرم CO2-eq است.

 

  1. (GWP100)، ۲.۱۵۰ × ۱۰-۹ کیلوگرم
  2. CFC-11-eq. (ODP)، ۴.۱۱۹ × ۱۰-۶ کیلوگرم
  3. C2H4-eq. (POCP)، ۱.۰۱۱ × ۱۰-۴ کیلوگرم
  4. SO2-eq. (AP) و ۲.۱۴۲ × ۱۰-۵ کیلوگرم
  5. PO43-eq. (NP).

 

 

فراورده های میکروسیلیس و دوده سیلیس در سد سازی

محیط سخت دریایی چالش‌های آشکاری را برای تضمین دوام دیواره‌های دریایی بتنی تقویت‌شده با فولاد ایجاد کرد. علاوه بر این، دستیابی به نیازهای اولیه مشتری برای عمر طراحی بدون تعمیر و نگهداری ۱۰۰ سال تقریباً غیرممکن است. بنابراین پیمانکار مجموعه ای از اقدامات را برای کاهش خطر آسیب خوردگی آرماتورها به دیواره های دریا اجرا کرد. اینها جنبه های زیر را شامل می شد. و میکروسیلیس و فراورده های سیلیس کمکی برای سد سازی است

 

 

پوشش های سندبلاست برای بتن

پوشش های سندبلاست عمده ترین محصول ارزشمند صنایع سدسازی و دریایی است – پوشش بتنی یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده عمر مفید و دوام بتن است. افزایش پوشش به تقویت همچنین مانعی قابل توجه در برابر نفوذ یون های کلرید مضر موجود در غلظت های بالا در محیط های دریایی ایجاد می کند. بنابراین، یک تمرین پیش‌بینی عمر مفید برای تعیین طول عمر مورد انتظار تا اولین خوردگی برای اعماق مختلف پوشش بتنی انجام شد.

 

 

پودر میکروسیلیس چیست؟

توضیحات محصول. پودر میکرو سیلیس عمدتاً از دی اکسید سیلیکون آمورف (غیر کریستالی) (SiO2) تشکیل شده است. به دلیل ذرات ریز، سطح بزرگ و محتوای بالای SiO2 آن. هنگامی که در بتن استفاده می شود یک پوزولان بسیار واکنش پذیر است.

 

 

آیا میکروسیلیس همان دوده سیلیس است؟

دوده سیلیس با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود و یک چند شکل بی شکل از دی اکسید سیلیکون است. به غیر از میکروسیلیس، دوده سیلیس را میکرو سیلیس، دود سیلیس متراکم و گرد و غبار سیلیس نیز می نامند. بنابراین، “دود سیلیس” و “میکروسیلیکا” اصطلاحاتی برای محصول مشابه هستند و می توان آنها را به جای هم استفاده کرد.

 

جهت دریافت مشاوره و سفارش با شرکت در ارتباط باشید.

۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱ -۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

میکروسیلیس و دوده سیلیس    محصولات   پاسارگاد سیلیس | قیمت جهانی سیلیس

 

 

میکروسیلیس،میکروکره،میکروسفرهای سیلیس

همه چیز درباره سیلیس تصفیه آب

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

 

۵/۵ - (۳۰ امتیاز)