خرید سیلیس

معدن سیلیس و آنتراسیت همدان

معدن سیلیس و آنتراسیت همدان

معدن سیلیس و آنتراسیت همدان

معدن سیلیس و آنتراسیت همدان –  معرفی شرکت معدن سیلیس همدان که با استخراج و خرید بهترین و ارزشمند ترین معادن کشور بخصوص همدان،ملایر و ازندریان و تهران نام آورترین و خوشنام ترین کارخانه و شرکت تخصصی در این زمینه می باشد. معدن سیلیس همدان برای تولید کنندگان فراورده ها در ایران شناخته شده است . و نیازی به تمجید دباره نیست.ما معادن را شناسایی می کنیم ارزگذازی می نماییم و بعد از مراحل کارشناسی به روشهای مکانیزه استخراج و مش بندی می نماییم . تولیدات ما بسیار ارزشمند و پرطرفدار است . در ادامه به جزئیات این مهم می پردازیم.

معدن سیلیس و آنتراسیت همدان

آنتراسیت از کجا استخراج می شود؟

معدن سیلیس و آنتراسیت در میان تولیدکنندگان فعلی، روسیه، چین و اوکراین بیشترین ذخایر تخمینی قابل بازیافت آنتراسیت را دارند. سایر کشورهای دارای ذخایر قابل توجه شامل ویتنام و کره شمالی هستند.

 

آنتراسیت چگونه استخراج می شود؟

آنتراسیت عمدتاً در سطح با بازیابی زغال سنگ باقیمانده از سایت‌های متروکه و قبلاً عمیق زیرزمینی استخراج می‌شود. ماشین‌های بیل‌مانند عظیمی که درگ لاین نامیده می‌شوند، زغال سنگی را که در دیوارها و سقف‌های تونل‌های متروکه مدفون است، حفر می‌کنند.

 

سیلیس برای چه مواردی در معدن استفاده می شود؟

شن و ماسه صنعتی که اغلب “سیلیکا”، “شن سیلیس” و “شن کوارتز” نامیده می شود، شامل ماسه ها و شن هایی با محتوای دی اکسید سیلیکون بالا (SiO2) است. از این ماسه ها در شیشه سازی استفاده می شود. برای کاربردهای ریخته گری، ساینده و شکست هیدرولیکی (frac)؛ و برای بسیاری از مصارف صنعتی دیگر.

 

آنتراسیت عمدتاً برای چه مواردی استفاده می شود؟

آنتراسیت را می توان در مصارف خانگی، عمدتاً به عنوان جزئی از بریکت های زغال چوب استفاده کرد. علاوه بر این، آنتراسیت برای گرمایش فضا استفاده می شود، زیرا یکی از تمیزترین انواع زغال سنگ برای سوزاندن است و دود کمتری نسبت به انواع دیگر تولید می کند.

 

معدن سیلیس و آنتراسیت همدانآنتراسیت از چه سنگی می آید؟

زغال سنگ آنتراسیت زمانی تشکیل می شود که زغال سنگ قیری دچار دگرگونی درجه بسیار پایین و همراه با تغییر شکل ساختاری شود. محتوای کربن ثابت در این شرایط به ۸۵-۹۵٪ می رسد. اگر آنتراسیت بیشتر دگرگون شود به گرافیت تبدیل می شود.

 

بهترین آنتراسیت در کجا یافت می شود؟

به جز از منابع آمریکایی، چین، روسیه و آفریقای جنوبی و ایران  تولیدکنندگان مهم آنتراسیت هستند. روسیه و آفریقای جنوبی به طور خاص برای تولید انواع درجه بالا و فوق درجه بالا شناخته شده اند.و البته به دلیل مصارف مختلف در ایران مصارف بیشتری تقاضا می شود.

 

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

 

آیا استخراج سیلیس برای محیط زیست مضر است؟

آلودگی: SPM (ذرات معلق) تولید شده توسط استخراج سیلیس و از آوارهای انباشته شده در کنار معادن، تهدیدی برای محیط زیست محلی است. این ذرات روی برگ‌ها جمع می‌شوند و در نتیجه فرآیند فتوسنتز و تنفس را مختل می‌کنند.

 

شن و ماسه سیلیس کمیاب است؟

سیلیس مانند ذخایر کبالت یا تنگستن یا سولفید نیکل کمیاب نیست، اما بازار هم مستقیم نیست. کیفیت بالا “درجه” قابل توجه است، و سپس کسری اندازه وجود دارد. یافتن رسوبی که قوام درجه سیلیس داشته باشد و فاقد ناخالصی باشد کار آسانی نیست.

مرکز فروش سیلیس ایران

 

کدام سنگ بیشترین سیلیس را دارد؟

تلفیقی از بسیاری از تجزیه و تحلیل سنگ نشان می دهد که ریولیت و گرانیت فلسیک هستند، با محتوای سیلیس متوسط حدود ۷۲ درصد. سینیت، دیوریت و مونزونیت حدواسط هستند و میانگین سیلیس آن ۵۹ درصد است. گابرو و بازالت مافیک هستند و میانگین سیلیس آن ۴۸ درصد است.

 

خرید و فروش میکروسیلیس همدان

 

آیا شن سیلیسی ما تمام شده است؟

به گفته محققانی که می گویند مصرف کنترل نشده خطر آسیب زیست محیطی و کمبود یک ماده کلیدی برای گسترش شهرها را به دنبال دارد، اشتهای بشر برای شن و ماسه می تواند ظرف چهار دهه ۴۵ درصد افزایش یابد.

 

سنگ بنای سیلیس

 

آیا می توان شیشه را دوباره به شن تبدیل کرد؟

شیشه ریز خرد شده اساساً شکل خالص ماسه است. وقتی شیشه خرد شده را خرد می کنید تا به پودر تبدیل شود، تفاوت بین شیشه و ماسه در بهترین حالت ناچیز است. ماسه طبیعی از کریستال های کوارتز دی اکسید سیلیکون ساخته شده است و شیشه شکل غیر کریستالی و آمورف دی اکسید سیلیکون است.

 

میکروسیلیس،میکروکره،میکروسفرهای سیلیس

آیا سیلیس شبیه شیشه است؟

سیلیس که از نظر شیمیایی به عنوان SiO2 شناخته می شود، شیشه ای «خالص» است. تمام شیشه های تجاری دیگر SiO2 هستند و سایر مواد ناخالص اضافه شده برای کاهش دمای ذوب و اصلاح ویژگی های نوری، حرارتی و مکانیکی هستند.

 

چرا نمی توانیم از شن و ماسه بیابان استفاده کنیم؟

ماسه بیابان تا حد زیادی برای ما بی فایده است. بخش قابل توجهی از شن و ماسه ای که ما برداشت می کنیم برای ساختن بتن می رود و برای این منظور، دانه های ماسه بیابانی شکل اشتباهی دارند. آنها به جای آب توسط باد فرسایش می‌یابند، آن‌قدر صاف و گرد هستند که نمی‌توانند به هم قفل شوند تا بتن پایدار را تشکیل دهند.

 

اطلاعات تماس: خرید آنتراسیت  و انواع سیلیس
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)