قیمت سیلیس, خرید سیلیس, فروش سیلیس, مقالات, مقالات سیلیسی

قیمت سیلیس همدان

قیمت سیلیس همدان
سیلیس میکرونیزه
Price of micronized silica
کلوخه سیلیس
silica lumps
سیلیس ممتاز
Premium silica
سیلیس صادراتی
Export silica
پودر سیلیس
Silica powder
سیلیس شیشه
Glass silica

قیمت سیلیس همدان

(معدن سیلیس همدان) تولید کننده برتر فراورده های معدنی در غرب کشور

معدن سیلیس همدان یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان سیلیس که به صورت سیلیس دانه بندی ،سیلیس پودری،سیلیس میکرونیزه،سیلیس مش بالا ،مواد معدنی و….را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را به بازار عرضه می کند.قیمت سیلیس در ایران متاسفانه نسبت به قیمت های جهانی بسیار پایین می باشد.و قیمت سیلیس در این مجمع تولیدی بسیار مناسب و عادلانه می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیلیس 

  • نوع سیلیس تولیدی که پودری یا دانه بندی باشد.
  • عیار سیلیس که عیار بالا یا پایین باشد.
  • میزان خلوص سیلیس که ۹۹ درصد یا ۹۸ درصد باشد.
  • درصد آهن و پارامترهای اضافی نوع بسته بندی که به صورت فله یا کیسه های جامبو یا کیسه های ۳۰ و ۴۰ کیلیویی باشد.
  • مش بندی سیلیس که چه مشی تولید شود.
  • صادراتی یا مصرف داخل بودن محصولات

قیمت سیلیس همدان

قیمت کلوخه سیلیس 

قیمت کلوخه سیلیس در این شرکت متفاوت می باشد که بستگی دارد چه عیار و خلوصی داشته باشد و یا از چه معدنی به سمت کارخانه حمل شود.قیمت کلوخه سیلیس نسبت به عیار و ظاهر سنگ متفاوت است و معدن سیلیس همدان با دارا بودن چندین معدن فعال در کشور با تنوع سنگ سیلیس در معدن توانسته قیمت های سیلیس را مناسب و منطقی به بازار عرضه کند. جهت مشاوره و استعلام قیمت با شرکت تماس بفرمایید:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

قیمت سیلیس همدان

قیمت سیلیس میکرونیزه

سیلیس پودری و میکرونیزه در قالب ۱۰ نوع کد محصول در شرکت معدن سیلیس همدان تولید می شود که از مش های ۸۰ -۱۲۰-۱۸۰-۲۲۰-۴۰۰-۱۰۰۰-۱۵۰۰-۲۵۰۰ با بالاترین کیفیت تولید و عرضه میشود.قیمت سیلیس پودری بسته به مش تولید و بسته بندی و عیار سیلیس متفاوت می باشد و این شرکت با ارایه قیمت های اقتصادی توانسته سهم بالایی در عرضه سیلیس در کشور را داشته باشد.

قیمت سیلیس همدان

قیمت سیلیس صادراتی

معدن سیلیس همدان امکان فروش ریالی،دلاری،دیناری و یورویی را برای همه ی تجار و بازرگانان را فراهم کرده و نسبت به کشور مقصد با واحد پول آن کشور مبادله کرده و این شرکت با ارایه قیمت های دلاری مناسب توانسته در ارز آوری به کشور کمک فراوانی انجام دهد. معدن سیلیس همدان به مشتریانی که خرید خود را به صورت دلار یا یورو انجام دهد با تخفیف ویژه ای برخوردار خواهد شد و در ارسال بار و تشریفات گمرکی کمک فراوانی به مشتریان محترم خواهیم کرد.

 

قیمت سیلیس همدان

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

در این لینک لیستی از قیمتهای جهانی سیلیس آورده شده ولی پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز اعم از قیمتهای روز و نحوه ارسال حتما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید!

۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

آنتراسیت تصفیه آب یکی از پرفروش ترین محصولات ما است قبل از مطالعه مقاله حتما با ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را دریافت نمائید.

پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز اعم از قیمتهای روز و نحوه ارسال حتما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید!

۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 فروش سیلیس ممتاز یکی از پرفروش ترین محصولات ما است قبل از مطالعه مقاله حتما با ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را دریافت نمائید.

پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز اعم از قیمتهای روز و نحوه ارسال حتما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید!

۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

قیمت روز سیلیس جهانی چقدر است؟
قیمت جهانی فله شن و ماسه سیلیس – کیسه ۵۰ پوندی است که با جستجو در اینترنت میشه معادل هر پند رو بدست آورد
مقدار قیمت
۱ – ۹ ۰.۴۸ دلار (قیمت فروش)
۱۰ – ۱۹ ۰.۴۲ دلار (قیمت فروش)
۲۰ – ۳۹ ۰.۴۰ دلار (قیمت فروش)
۴۰ یا بیشتر ۰.۳۷ دلار (قیمت فروش)

قیمت ماسه سیلیس ایالات متحده در هر تن آوریل ۲۰۲۲ متوسط قیمت شن و ماسه سیلیس صادراتی به ازای هر تن در آوریل ۲۰۲۲ به ۸۷ دلار رسید که نسبت به ماه قبل ۱۶ درصد افزایش داشت. در بازه زمانی ژانویه ۲۰۲۲ تا آوریل ۲۰۲۲، با نرخ متوسط ماهانه +۱.۷٪ افزایش یافت.

۴.۹/۵ - (۵۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *