میکروسیلیس, پودر سیلیس, خرید سیلیس, سیلیس بتن سازی, سیلیس صادراتی

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا – دوده سیلیس که با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود، یک پلی مورف آمورف از دی اکسید سیلیکون، سیلیس است. این محصول فرعی کاهش کربوترمیک کوارتز با خلوص بالا در کوره های قوس الکتریکی در تولید سیلیکون و آلیاژهای فروسیلیکون است.رایج ترین واحد مورد استفاده مش است. کاربرد اصلی بتن است و مقداری چگالش نشده برای ریخته گری نسوز استفاده می شود.

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکامیکروسیلیس برای چه مواردی استفاده می شود؟

میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد. بتن دوده سیلیسی دارای تعدادی کاربرد ساختمانی است.

 

 

جایگزین میکرو سیلیس چیست؟

خاکستر پوسته برنج را می توان به عنوان ماده سیمانی تکمیلی استفاده کرد. این ماده زائد حاصل از سوزاندن پوسته برنج برای انرژی است. خاکستر پوسته برنج دارای مورفولوژی مزوپور سیلیس است و این مورفولوژی دارای خواص آبدوستی بالایی است.

 

 

دوده سیلیس چیست؟

دوده سیلیس محصول فرآیند شیمیایی درگیر در تولید سیلیکون یا فلز فروسیلیس است. این یک دی اکسید سیلیکون آمورف (SiO2) است که به صورت گاز در کوره های قوس الکتریکی غوطه ور در طی احیای کوارتز بسیار خالص تولید می شود.

 

 

سیلیس موجود در سیمان از کجا می آید؟

سیمان پرتلند از خرد کردن، آسیاب کردن و تناسب مواد زیر تولید می شود: آهک یا اکسید کلسیم، CaO: از سنگ آهک، گچ، پوسته، شیل یا سنگ آهکی. سیلیس، SiO2: از ماسه، بطری های قدیمی، خاک رس یا سنگ آرژیل.

 

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکاچرا سیلیس استفاده می شود؟

سیلیس کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد از جمله استفاده به عنوان یک افزودنی غذایی، به عنوان مثال، عامل ضد تشکیل، به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها، کنترل ویسکوزیته، به عنوان یک عامل ضد کف، اصلاح کننده خمیر، و به عنوان یک ماده کمکی در داروها و ویتامین ها.

 

 

چگونگی کاربرد سیلیس در بتن؟

میکروسیلیس بتن را از طریق دو مکانیسم اولیه – واکنش پوزولانی پایه و اثر میکروپرکننده – بهبود می بخشد. هنگامی که آب به هیدراتاسیون سیمان پرتلند اضافه می شود. هیدرات سیلیکات کلسیم تشکیل شده، چسب یا بایندر است که سیستم را کنار هم نگه می دارد.

 

تفاوت بین سیلیکون و سیلیس چیست؟

خلاصه – سیلیکون در مقابل سیلیس اصطلاح سیلیس نام رایج دی اکسید سیلیکون است و اکسیدی از سیلیکون است. تفاوت اصلی بین سیلیکون و سیلیس در این است که سیلیکون یک ماده پلیمری است، در حالی که سیلیس دی اکسید سیلیکون است.

 

 

آیا سیلیس هنوز در بتن استفاده می شود؟

محصولات بتنی و بنایی حاوی ماسه سیلیس هستند. از آنجایی که بتن و بنایی مصالح اولیه ساختمانی هستند، راه های متعددی برای مواجهه کارگران ساختمانی وجود دارد. برخی از فعالیت هایی که ممکن است در آنها گرد و غبار سیلیس در هوا وجود داشته باشد عبارتند از: انفجار ساینده با استفاده از ماسه سیلیس به عنوان ساینده.

 

 

چند درصد سیمان سیلیس است؟

سیمان حاوی ۳۵ تا ۴۰ درصد آهک، ۴۰ تا ۵۰ درصد آلومینا، تا ۱۵ درصد اکسید آهن و ترجیحاً بیش از ۶ درصد سیلیس نیست. ترکیب سیمانی اصلی آلومینات کلسیم (CaO · Al2O3) است.

 

 

دوده سیلیس در بتن استفاده می شود و دارای مزایای زیر است:
  • (۱) ساخت بتن با مقاومت بالا (بالاتر از C70) که به طور قابل توجهی مقاومت و عملکرد پمپاژ بتن را بهبود می بخشد.
  • (۲) ساخت سازه های نفوذ ناپذیری بالا (≥ P30)، سازه بتنی خود ضد آب، مورد استفاده در زیرزمین متروها، تونل ها و ساختمان های بلند.
  • (۳) ساخت بتن دریایی و شیمیایی، به دلیل چگالی بالا، به طور موثر از نفوذ و فرسایش یون های سولفات و کلرید روی بتن جلوگیری می کند و از خوردگی آرماتور بتن جلوگیری می کند و در نتیجه عمر بتن را طولانی می کند.
  • (۴) در پروژه های مهندسی حفاظت از آب، بزرگراه ها و پل ها، بتن نه تنها به شاخص های اساسی فوق نیاز دارد، بلکه دارای الزامات بسیار سختگیرانه ای برای مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر فرسایش است. لازم است پودر میکرو سیلیکون ترکیب شود.
  • (۵) پودر میکرو سیلیس دارای فعالیت قوی و عملکرد کاهش آب است و برای مواد افزودنی بتن با استحکام اولیه و بتن با استحکام بالا که برای ساخت و ساز سریع مورد نیاز است مناسب است. شاتکریت با مقاومت بالا برای پشتیبانی در حین ساخت تونل، مترو و ساخت گودال فونداسیون در مقیاس بزرگ. مواد افزودنی برای بتن مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز زیر آب (مانند اسکله ها، سدها، دکل ها و غیره).

 

 

 

چرا Sio2 در سیمان استفاده می شود؟

راه حل تفصیلی مفهوم: سیلیس (Sio2): این یک عنصر مهم سیمان است زیرا به دلیل تشکیل سیلیکات دی کلسیم و سیلیکات تری کلسیم به سیمان استحکام می بخشد. سیلیس بیش از حد در سیمان باعث کندی گیرش می شود.

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

آیا دوده سیلیس همان متاکائولین است؟

متاکائولین یک ماده افزودنی معدنی نسبتاً جدید برای بتن است. در واکنش پوزولانی با دوده سیلیس قابل مقایسه است، اما از نظر قیمت پایین تر است. در این مطالعه اثرات متاکائولین و دوده سیلیس بر خواص مختلف بتن مورد بررسی و مقایسه قرار گرفت.

 

 

کدی که برای استفاده از دوده سیلیسی ارجاع داده می شود؟

مشخصات استاندارد برای دوده سیلیس مورد استفاده در مخلوط های سیمانی ASTM C1240، EN 13263 است. دود سیلیس به بتن سیمان پرتلند اضافه می شود تا خواص آن، به ویژه مقاومت فشاری، استحکام پیوند و مقاومت در برابر سایش را بهبود بخشد.

 

 

اگر سیلیس بیش از حد در سیمان باشد چه اتفاقی می افتد؟

در صورت وجود سیلیس به مقدار زیاد، استحکام سیمان افزایش می یابد اما در عین حال زمان گیرش آن طولانی می شود. آلومینا بیش از حد استحکام سیمان را کاهش می دهد. اگر آهک بیش از حد باشد، سیمان را نامناسب می کند و باعث انبساط و متلاشی شدن آن می شود.

 

 

آیا سیلیس بهتر از کلاژن است؟

در حالی که کلاژن چارچوبی را برای استخوان های ما فراهم می کند، سیلیس این پیوندها را تقویت می کند و آنها را تحرک تر می کند. سیلیس هم برای ساختن و سپس جذب کلاژن مورد نیاز است و به چسباندن کلاژن به یکدیگر کمک می کند. در اصطلاح هزاره، سیلیس دختر تبلیغاتی کلاژن است.

 

 

آیا می توانید بوی سیلیس را حس کنید؟

سیلیس، کوارتز یک جامد کریستالی بی بو، بی رنگ، سفید یا قرمز متمایل به بلوری (ماسه مانند) است. در ساخت شیشه، سرامیک و سایر محصولات حاوی سیلیس و به عنوان یک عامل ساینده و فیلتر کننده استفاده می شود. فهرست مواد زیرا توسط OSHA، ACGIH، NIOSH، NTP و IARC ذکر شده است.

 

 

چه چیزی به سیمان قدرت زودهنگام می دهد؟

بهره استحکام زودهنگام در بتن معمولی عمدتاً با نسبت آب به سیمان همراه است. مخلوط با نسبت سیمان کم آب با سرعت بیشتری نسبت به کسانی که نسبت سیمان آب بالاتری دارند، قدرت به دست می آورد. این به این دلیل است که دانه های سیمان به یکدیگر نزدیک تر هستند و یک سیستم پیوسته ژل با سرعت بیشتری برقرار می شود.

 

 

جزئیات خاص میکروسیلیس

میکروسیلیس از کره های شیشه ای جامد بسیار ریز از دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است. در بتن، استحکام و دوام بتن را بهبود می بخشد زیرا توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از هیدراتاسیون را فراهم می کند. دود سیلیس همچنین اندازه متوسط ​​منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

آیا سیلیس از سیلیکون ساخته شده است؟

سیلیکون یک پلیمر همه کاره است که در الاستومرها، روغن ها، گریس ها و درزگیری ها و سایر مواد مورد استفاده قرار می گیرد. ماده اولیه آن سیلیس است – یکی از رایج ترین شکل های ماسه. در اینجا چیزی است که باید در مورد تولید سیلیکون بدانید.

 

 

چرا سیلیس را به سیمان اضافه می کنیم؟

دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی ناشی از گرمای هیدراتاسیون سیمان را کاهش می دهد، دوام را در برابر حمله سولفات و آب های اسیدی بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد.

 

 

اگر سیلیس بیش از حد در سیمان باشد چه اتفاقی می افتد؟

در صورت وجود سیلیس به مقدار زیاد، استحکام سیمان افزایش می یابد اما در عین حال زمان گیرش آن طولانی می شود. آلومینا بیش از حد استحکام سیمان را کاهش می دهد. اگر آهک بیش از حد باشد، سیمان را نامناسب می کند و باعث انبساط و متلاشی شدن آن می شود.

 

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

Concrete pouring at construction site

عملکرد میکروسیلیس در بتن چیست؟

میکروسیلیس موجود در بتن استحکام و دوام آن را بهبود می بخشد زیرا توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند و اندازه متوسط منافذ در خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

 

سیلیس چگونه بر بتن تأثیر می گذارد؟

بتن تازه حاوی دوده سیلیس نسبت به بتن بدون دود سیلیس چسبندگی بیشتری دارد و کمتر مستعد جداسازی است. بتن حاوی دوده سیلیس کاهش قابل توجهی از خونریزی را نشان می دهد. علاوه بر این، دود سیلیس با مسدود کردن فیزیکی منافذ در بتن تازه، خونریزی را کاهش می دهد.

 

 

تفاوت بین افزودنی و فوق روان کننده چیست؟ 

افزودنی مخلوطی از دو یا چند جزء است. هدف اصلی استفاده از فوق روان کننده جلوگیری از جدا شدن ذرات است. جداسازی عمل یا حالتی است که فرد یا چیزی را از دیگران متمایز می کند. برای بهبود کیفیت مخلوط بتن از فوق روان کننده ها استفاده می شود.

 

 

آیا می توان از ماسه سیلیس در بتن استفاده کرد؟

ماسه سیلیس (۱.۱۸ میلی متر تا ۶۰۰ میکرون) را می توان در ساخت مخلوط بتن به عنوان جایگزین جزئی سنگدانه های ریز استفاده کرد. پس از پردازش، ماسه ممکن است خشک شود و برخی از کاربردها نیاز به آسیاب شدن آن در آسیاب گلوله ای برای تولید مواد بسیار ریز دارد. به دلیل وجود اکسید آهن به رنگ سفید، قهوه ای یا صورتی است.

 

 

آیا میکروسیلیس یک ماده افزودنی است؟

میکروسیلیکا یک ماده افزودنی پودر غلیظ شده با عملکرد پوزولانی است که در ترکیب با نرم کننده ها و فوق روان کننده ها برای ملات ها، دوغاب ها و بتن با کیفیت بالا استفاده می شود.

 

 

کاربردهای دوده سیلیس

هر گاه از دوده سیلیس در کاربردهای سیمانی مانند بتن، شاتکریت، محصولات تعمیری و دوغاب چاه نفت استفاده شود، سیلیس هم به عنوان پرکننده و هم به عنوان پوزولان عمل می کند. پوزولان به عنوان یک ماده سیلیسی در نظر گرفته می شود که به طور کلی ارزش سیمانی بسیار کمی دارد یا اصلاً ارزش سیمانی ندارد.

 

 

میتونم فقط با شن و سیمان بتن درست کنم؟

بتن مخلوطی از سیمان پورتلند، آب، شن و ماسه، و سنگ است. عنصر سنگی که با نام سنگدانه نیز شناخته می شود، به همین دلیل است که بتن را نمی توان به سادگی با مخلوط کردن شن و سیمان ساخت. شن و ماسه بسیار خوب از یک عنصر برای ارائه قدرت فشاری و دوام است که بتن نیاز دارد.

 

 

اگر سیمان را بدون شن مخلوط کنید چه اتفاقی می افتد؟

به منظور تولید یک مخلوط بتن قوی و مقاوم، شما نیاز به گرفتن نسبت سنگدانه به شن و ماسه به سیمان حق. بنابراین اگر شن و ماسه را به سیمان مخلوط نکنید، سیمان البته تنظیم خواهد شد اما ترک کوچک شدن زیادی خواهد داد و ممکن است پیوند مورد نظر را ندهد.

 

 

اطلاعات تماس شرکت معدن سیلیس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب| معرفی پاسارگاد سیلیس

 

۵/۵ - (۴۷ امتیاز)