میکروسیلیس, خرید سیلیس, سیلیس ممتاز, فروش سیلیس, مقالات

کاربرد میکروسیلیس در بتن سازی

کاربرد میکروسیلیس در بتن سازی

کاربرد میکروسیلیس در بتن سازی

کاربرد میکروسیلیس در بتن سازی مصرف میکروسیلیس باعث تغییرات مثبت در میکروساختار بتن میشود. این تغییرات به دوگونه مختلف مشاهده می شوند، اما از اهمیت یکسان برخوردارند. تغییر اول مربوط به مشارکت فیزیکی میکروسیلیس و تغییر دوم مربوط به واکنش شیمیایی آن است.مشارکت فیزیکی. مصرف میکروسیلیس سبب اضافه شدن میلیون ها میلیون ذره بسیار ریز به مخلوط بتن می شود.

واکنش شیمیایی میکروسیلیس

همان طور که مصالح سنگی ریزدانه در فضاهای خالی بین ذرات  مصالح سنگی درشت دانه قرار میگیرند، میکروسیلیس نیز در فضاهای خالی بین دانه های سیمان قرار میگیرد. این پدیده را انباشتگی ذرات یا میکرو- پرشدگی می نامند. حتی اگر میکروسیلیس بطور شیمیایی واکنش ندهد، نیز اثر میکرو- پرشدگی سبب بهبودهای به سزایی در ماهیت بتن می شود.

مشارکت شیمیایی میکروسیلیس

مشارکت شیمیایی. میکروسیلیس به دلیل مقدار بسیار بالای دی اکسید سیلیسیم آمورف، یک ماده پوزولانی بسیار واکنش پذیر در بتن است. هنگامی که سیمان پرتلند در بتن واکنش میدهد، هیدروکسید کلسیم آزاد می کند. میکروسیلیس با این هیدروکسید کلسیم واکنش داده و یک ماده چسبنده دیگر به نام هیدرات سیلیکات کلسیم را تشکیل می دهد که بسیار شبیه هیدرات سیلیکات کلسیم  حاصل از سیمان پرتلند است. این ماده چسبنده خواص بتن میکروسیلیسی سخت شده را بهبود میدهد.

میکرو سیلیس در بتن

میکرو سیلیس در بتن از دو طریق به استحکام و دوام کمک می کند: میکرو سیلیس به عنوان یک ماده پوزولانی توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند. میکرو سیلیس به عنوان پرکننده، اندازه متوسط منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

 

کاربرد میکروسیلیس در بتن چیست؟

اخیراً از مواد متعددی برای بهبود خواص بتن استفاده شده است. میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد.

 

 

میکروسیلیس چگونه بتن را بهبود می بخشد؟

چگونه میکروسیلیکا بتن را بهبود می بخشد| مجله ساخت و ساز بتنی میکروسیلیس در بتن از دو طریق به استحکام و دوام کمک می کند: میکروسیلیس به عنوان یک پوزولان توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند. میکروسیلیس به عنوان پرکننده، اندازه متوسط منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

 

فروش میکروسیلیس بتن

این شرکت با تولید میکروسیلیس مرغوب با تناژهای بالا توانسته یکی از مهمترین و باکیفیت ترین تامین کننده میکرو در کشور ایران باشد و ما توانسته ایم تمام محصولات تولیدی بتن سازی ها را تامین کنیم و کلیه محصولات میکروسیلیکا در بسته بندی های کیسه های جامبو و کیسه های ۴۰ کلیویی عرضه کند.

 

 

چگالی توده ای (Bulk density)

  • چگالی بستگی به فلزات موجود در کوره و نحوه ‏ی عمل‏کرد کوره دارد. به دلیل چگالی توده ‏ای بسیار پایین برای حمل به مقاصد دور صرفه اقتصادی ندارد.
  • چگالی توده ای میکروسیلیس در هنگام تولید ۱۳۰ تا ۴۳۰ کیلوگرم بر متر مکعب بوده و چگالی تحکیم شده آن بین ۴۸۰ تا ۷۲۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

 

 

تاثیر میکروسیلیس در مقاومت بتن چیست؟

میکرو سیلیس (MS) به طور گسترده در بتن مورد استفاده قرار گرفته است زیرا محتوای سیمان مورد نیاز برای مقاومت هدف خاص را کاهش می دهد، دوام بتن سخت شده را بهبود می بخشد و مقاومت بتن را افزایش می دهد در حالی که متغیرهای طراحی مخلوط مشابه را در صورت اضافه شدن در مقادیر بهینه حفظ می کند. ۱،۲،۳].

 

 

سیلیس چگونه در سیمان استفاده می شود؟

دوده سیلیس تغلیظ شده یک ترکیب معدنی بسیار ریز، آمورف و واکنش پذیر است. به راحتی با هیدروکسید کلسیم که در طی هیدراتاسیون سیمان پرتلند تولید می شود، واکنش نشان می دهد. افزودن سیلیس ساختار منافذ را اصلاح می کند و بتن با مقاومت مکانیکی بهبود یافته تولید می کند.

 

 

معایب میکروسیلیس در بتن چیست؟

دود سیلیس (میکرو سیلیس): مزایا، معایب و تاثیر بر بتن … معایب دوده سیلیس/ میکرو سیلیس در صورتی که دمای بیرونی بالا باشد، منجر به انقباض زودرس خشک می شود. از این رو، بیشتر مستعد ترک است که ممکن است در نهایت بر استحکام کلی تأثیر بگذارد. ساخت و ساز با بتن دوده سیلیسی دشوار است. زیرا کارایی بتن دوده سیلیسی ضعیف است.

 

 

عملکرد میکروسیلیس چیست؟

استفاده از افزودنی های سیلیس-فوم (میکروسیلیکا) برای بهبود مقاومت فشاری و دوام بتن در حال گسترش است. در سال ۱۹۸۵ یک مطالعه در مقیاس بزرگ در مورد اثرات افزودن دوده سیلیس بر خواص بتن آغاز شد.

 

 

مشخصات میکروسیلیس چیست؟

Microsilica Grade 92D دوده سیلیس خشک متراکم شده با چگالی ظاهری معمولی ۵۰۰-۷۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. این یک محصول جانبی بسیار ریز، آمورف و چندشکل از تولید سیلیکون عنصری است. گونی های بافته شده با روکش داخلی ۲۵ کیلوگرمی HDPE، کیسه های جامبو ۹۰۰ کیلوگرمی. Microsilica Grade 92D باید در انبار خشک نگهداری شود.

 

 

ماسه سیلیس چه تاثیری بر بتن دارد؟

ساختمان ها | متن کامل رایگان | استفاده از شن و ماسه سیلیس صنعتی به عنوان …
در بتن گرید M20 افزودن ماسه سیلیسی باعث کاهش مقاومت خمشی تا ۳۰ درصد جایگزینی، افزایش آن تا ۵۰ درصد جایگزینی و در نهایت تا ۷۰ درصد جایگزینی کاهش می‌شود. مقاومت کششی خمشی و شکافی با افزایش شن سیلیس در بتن کاهش می یابد [۱،۲].

 

 

خطرات میکروسیلیس چیست؟

خطرات سلامتی: این محصول برای انسان غیر سمی است. استنشاق غلظت های بالا می تواند باعث تحریک خفیف دستگاه تنفسی شود و به عنوان یک جسم خارجی در چشم ها تحریک کننده است. تماس با پوست: لباس های آلوده را خارج کرده و با آب جاری بشویید.

 

 

آیا میکروسیلیس یک ماده افزودنی است؟

میکروسیلیکا یک ماده افزودنی پودر غلیظ شده با عملکرد پوزولانی است که در ترکیب با نرم کننده ها و فوق روان کننده ها برای ملات ها، دوغاب ها و بتن با کیفیت بالا استفاده می شود. میکروسیلیکا با مفاد و مشخصات ASTM C1240 و AASHTO M307 مطابقت دارد.

 

 

فرآیند میکروسیلیس چیست؟

Micro Silica (Silica Fume): Production & Applications Production Micro Silica با توجه به A.M. نویل (نویسنده خواص بتن)، میکرو سیلیس یک محصول جانبی است که در طی ساخت سیلیکون و آلیاژهای فروسیلیکون در یک کوره الکتریکی قوس غوطه‌ور به دست می‌آید. این آلیاژها از کوارتز با خلوص بالا و زغال سنگ تولید می شوند.

 

 

سه نقش میکرو سیلیس در بتن چیست و آنها را توضیح دهید؟

ترک های حرارتی ناشی از گرمای هیدراتاسیون سیمان را کاهش می دهد. دوام در برابر حمله سولفات و آبهای اسیدی را بهبود می بخشد. افزایش دمای اولیه در سنین پایین را کاهش می دهد. دود سیلیس ارزان است. بنابراین، مقرون به صرفه است.

 

 

مکانیسم دود سیلیس در بتن چیست؟

دوده سیلیس به دلیل ظرافت بسیار زیاد و محتوای دی اکسید سیلیکون آمورف بسیار بالا، یک ماده پوزولانی بسیار واکنش پذیر است. مکانیسم دوده سیلیس در بتن را می توان اساساً در سه نقش بررسی کرد: پالایش اندازه منافذ و تراکم ماتریس. واکنش با آهک آزاد (از هیدراتاسیون سیمان).

 

 

کاربرد میکروسیلیس در بتن سازی

کاربرد میکروسیلیس در بتن سازی

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۳۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *