فروش سیلیس, آنتراسیت, پودر سیلیس, خرید سیلیس, سیلیس استخر, سیلیس تصفیه آب, سیلیس سندبلاست, سیلیس ممتاز, قیمت سیلیس

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان – در بازه ها و مطالب قبلی مفصل به این موارد اشاره شده که فروش انواع مواد معدنی از جمله سیلیس ،دولومیت،آنتراسیت و .. به چه روشهایی تهیه و استخراج می گردند و یا کاربردها و مصارف صنعتی آنها به اختصار آورده شده است. اما الزاماتی که با توجه به دریافت بازخورد از مشتریان خود داشتیم بر این معیار و سنجش صورت گرفت که در رابطه با کلیه شاخه ها و دسته های محصولاتی که تولید می کنیم و بیشترین فروش را از آن داریم را به طور کامل توضیح دهیم که ابهاماتی چون قیمت روز سیلیس و یا نوع فروش و بسته بندی و حتی حمل و نقل در این مطلب به شکل ویژه ای پرداخته شود.

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدانسیاست قیمت گذاری بر سیلیس و مواد معدنی

همیشه وقتی بحث در رابطه با قیمت گذاری یک محصول می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد تاثیر قیمت ارز و سیاست کلی دولت مطرح می شود . که البته بی تاثیر هم نیست ولی این همه ماجرا نیست.سیاست کلی مواد معدنی در کل دنیا با هم متفاوت اند برخی کشورها الزام به واردات دارند و برخی الزام به صادارت و تولید که در هر دو قیمتها ممکن است تغییرات فاحشی داشته باشند. اما در ایران که بیشتر روند فروش مواد معدنی از جمله سیلیس به صورت صادرات و تولیدی است . صنایع مختلفی اعم از صنایع داخلیو خارجی نیازمند این فرایند بسیار مهم هستند  و از طرفی میزان نرخ تورم در کشورها نکته حائز اهمیتی است که به صورت همه جانبه بر قیمت نهایی تاثیر می گذارند.مسلما هزینه های نیروی انسانی و بکارگیری تجهیزات هم بر این امر صحه می گذارد و به مقدار قابل توجهی تاثیر گذار بوده است.

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدانفروش خاک سیلیس،سنگ سیلیس و کلوخه سیلیس

مواد خام شاید قیمت تمام شده کمتری در مقابل با سیلیس و مواد درجه بندی شده یا مش بندی شده داشته باشد ولی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که برخی از صنایع نیاز مستقیم به مواد خام از جمله خاک سیلیس،سنگ سیلیس،و یا کلوخه های سیلیس دارند و شاید خرید و فروش این نوع فراورده ها به جهت کسر هزینه های تولید و فراوری مقرون به صرفه تر باشد . اما نکته قابل عرض این است که ممکن است واردات این مواد برای ما ایرانیان بصرفه نباشد و با توجه به فراوانی این محصولات در ایران بخصوص شهر همدان و ملایر این نگرانی برای برخی صنایع تبدیل به فرصت خواهد شد. از این رو شرکت معدن سیلیس همدان بهترین قیمت و بهترین کیفیت مواد خام معدنی را ارائه می دهد کلازم است قبل از هر کاری با کارشناسان ما در تماس باشید. تلفن تماس و مشاوره» ۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدانفروش سیلیس با قیمت ارزان

همانطور که در بخش سیاست قیمت گذاری مواد معدنی در همین مقاله گفته شد . شاخصهای زیادی در قیمتگذاری سیلیس و مواد معدنی تاثیر می گذارد ولی کاش معیار اصلی صاحبین مشاغل و صنایع مربوطه چیزی فراتر از ارزانی بود. ولی با این حال شرکت معدن سیلیس همدان به جهت ارج نهادن به خواسته ها ی مشتریان کلیه محصولات خود را به درجه بندی های مختلف با حفظ کیفیت و مرغوبیت با قیمت بسیار ارزان و تمام شده ارائه می دهد که لازم به ذکر است قبل از هر کاری با ما تماس بگیرید و استعلام بگیرید . تلفن تماس و مشاوره» ۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدانبا اطلاعات کافی در رابطه با سیلیس خرید کنید

تعریف فرمول SIO2 سیلیس

سیلیس نامی است که به گروهی از مواد معدنی متشکل از سیلیکون و اکسیژن، دو عنصر فراوان در پوسته زمین، داده شده است. سیلیس معمولاً در حالت کریستالی و بندرت در حالت آمورف یافت می شود. از یک اتم سیلیکون و دو اتم اکسیژن تشکیل شده است که فرمول شیمیایی SiO2 را ایجاد می کند.

 

اولین استفاده های صنعتی از سیلیس کریستالی

اولین استفاده های صنعتی از سیلیس کریستالی احتمالاً مربوط به فعالیت های متالورژی و شیشه سازی در سه تا پنج هزار سال قبل از میلاد بوده است. این ماده در طول تاریخ به حمایت از پیشرفت بشر ادامه داده است و به عنوان یک ماده خام کلیدی در توسعه صنعتی جهان به ویژه در صنایع شیشه، ریخته گری و سرامیک به شمار می رود. سیلیس به انقلاب فناوری اطلاعات امروزی کمک می کند که در پلاستیک ماوس های کامپیوتر استفاده می شود و مواد اولیه تراشه های سیلیکونی را فراهم می کند.

 

زمین شناسی و وقوع سیلیس صنعتی

سیلیس در ۹ شکل کریستالی یا چند شکلی مختلف در طبیعیت وجود دارد که سه شکل اصلی آن کوارتز است که از رایج‌ترین آنها بشمار می رود،و یا تری‌دیمیت و کریستوبالیت است. همچنین در تعدادی از اشکال کریپتوکریستالی با فرم های مختلفشکل گرفته است. فرم های الیافی نام کلی کلسدونی دارند و شامل انواع سنگ های نیمه قیمتی مانند عقیق، اونیکس و کارنلین می شوند.انواع دانه ای شامل جاسپر و سنگ چخماق است. اشکال بی آب نیز وجود دارد – دیاتومیت و اوپال هم جزعی از این مجموعه می باشند.

 

کوارتز دومین کانی رایج در پوسته زمین است.

این سنگ در هر سه نوع سنگ زمین – آذرین، دگرگونی و رسوبی یافت می شود. این به ویژه در سنگ های رسوبی رایج است زیرا در برابر تجزیه فیزیکی و شیمیایی توسط فرآیند هوازدگی بسیار مقاوم است. از آنجایی که کوارتز بسیار فراوان است، تقریباً در تمام عملیات معدنکاری وجود دارد. در سنگ میزبان، در سنگ معدنی که استخراج می شود و همچنین در خاک و مواد سطحی بالای سنگ بستر وجود دارد که به آنها روباره می گویند.

 

مصارف سیلیس به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند

سیلیس به جهت خواص حیاتی که دارد مصارف متنوعی دارد و بسته به نوع صنعت نوع استخراج و درجه بندی و حتی دانه بندی آن با هم تفاوت کلی دارند . حتی ممکن است معادن انواع سیلیس هم با هم تفاوت داشته باشند به گونه ای که ممکن است در یک نقطه امکان استخراج یک یا چند مورد و در یک نقطه دیگه فقط امکان استخراج یک نوع سیلیس و مواد معدنی وجود دشته باشد. اما به طور کلی مصارف سیلیس به چند دسته اصلی و فرعی تقسیم می شوند که در زیر به آنها اشاره خواهد شد که خوشبختانه شرکت معدن سیلیس همدان کلیه محصولات مرتبط را تولید و ارائه می کند.

انواع مصارف مهم سیلیس

سیلیس تصفیه آب در مصارف صنایع تصفیه آب های صنعتی و خانگی و همچنین استخرهای شنا و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

سیلیس فیلتر شنی با توجه به نام آن برای فیلترهای شنی تصفیه آب مصرفی صنعتی و تاسیسات هتلها و بیمارستانها مورد استفاده قرار می گیرد.

آنتراسیت تصفیه آب هم همانند دو مورد بالا خاصیت فیلتراسیون دارد و مصارف همسان با دو مضمون قبلی دارد

سیلیس میکرونیزه به واسطه دارا بودن خاصیت رنگ دانه ای در مصارف مختلف رنگ سازی و پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد

 سیلیس ممتاز جزع بی بدیل ترین،سفید ترین و خالص ترین انواع سیلیس می باشد و با خلوص بالا۹۸% برای مصارف نظیر شیشه و بلور مورد استفاده قرار می گیرد

سیلیس درجه یک به دلیل خلوص ۹۶ تا ۹۸ درصد و در صنایعی با درصد کیفیت پائینری نصبت به سیلیس ممتاز مورد استفاده قرار می گیردتصفیه آب و فاضلاب ، صنایع شیشه و جام ، صنایع نفت و گاز ، صنایع کاشی و سرامیک ، صنایع الکترود ، صنعت رنگ و براق کننده

 فروش سیلیس مرغوب تهران همدان و اصفهان

فروش سیلیس و مواد معدنی آنتراسیت و دانه بندی های مختلف در شرکت معدن سیلیس همدان مستقیما توسط مدیر فروش و بازاریابی به فروش می رسد که این شرکت با دارا بودن بهترین معادن در سطح کشور از جمله بهترین معادن سیلیس در همدان و استان های همجوار توانسته بهترین محصولات را با دانه بندی های متنوع به بازار عرضه کند و این مجموعه سیلیس و انتراسیت را در بیست نوع محصول مختلف تولید و در بسته بندی های کیسه های جامبو بگ و کیسه های ۴۰ کیلیویی به بازار عرضه می کنند.

فرایند فروش بی واسطه سیلیس

 فروش سیلیس دانه بندی مستقیما توسط خود شرکت انجام میگیرد که این شرکت قادر هست قبل از فروش نمونه محصولات را برای تست کردن به صورت رایگان برای مشتری های محترم ارسال کند و در صورت تایید نهایی محصولات را به فروش برساند و این شرکت یکی از مزیت های که نسبت به سایر شرکت ها دارد فروش محصولات با بالاترین کیفیت را در دستور کار خود قرار داده به طوری که عیار سیلیس ها از ۹۷ درصد تا ۹۹ درصد تولید و به بازار عرضه می کند و ما کلیه توان خود را بر این گذاشته ایم که فروش سیلیس و مواد معدنی شرکت به راحت ترین شکل و سریع ترین حالت انجام بپذیرد.

فروش ویژه آنتراسیت

فروش ویژه آنتراسیت و کربن فعال و محصولات مرتبط یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پرفروش ما بشمار می رود .آنتراسیت که نوعی ذغال سنگ و سنگ معدنی سخت و فشرده است در معادن ما با خلوص تبیعی و سفارشی استخراج می گردد.آنتراسیت بیشترین تعداد کربن فعال و کمترین ناخالصی و بالاترین محتوای گرمایی را داراست و کاربردهای فراوانی در صنایع مختلص همچون تصفیه آب و .. دارد.

همدان سیلیس و سیلیس همدان

همدان سیلیس و سیلیس همدان که کاملا مسلم است که چرا با این تعداد بالا در موتورهای جستجو مورد توجه قرار گرفته است . شاید دردهه های اخیر کمتر این موضوع توسط مشتریان در سراسر کشور دنبال میشد ولی در حال حاضر مرغوبیت معادن سیلیس همدان صحه است بر این ماجرا . و ما به خود می بالیم که بیش از ۱۰ سال در همدان،ملایر،ازندریان و در خطه تاریخ و تمدن ایران زمین این محصول باارزش را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

خرید سیلیس همدان

بیشتر محصولاتی که به صنف مواد معدنی مربوط می شوند به خطه شمال غرب و یا غرب کشور بیشتر تمایل دارند به جهت وجود صنایع و معادن بارازش. انتخاب شرکت ما برای خرید سیلیس یکی از سیاستهایی است که شرکتهای سفارش دهنده همیشه به عنوان یک شرکت باکیفیت و نماینده اصلی در شهر همدان به آن اشاره دارند . برای استعلام قیمتها جهت خرید بهتر اطلاعات لازم را با توجه به شماره تماس های ما بررسی و پس از آن اقدام به خرید نمائید. ما بدون واسطه محصولات را در اختیار شما قرار می دهیم

بسته بندی و حمل و نقل سیلیس

همین ابتدا در رابطه با بسته بندی لازم است این نکته را به عرض برسانیم که هر آنچه مشتریان سفارش دهند ارائه خواهیم کرد هر بسته بندی با هر مقیاس مورد نظر با کمترین زمان دسترسی و بهترین روش حمل و نقل که نظرات مثبت مشتریان ما تاکنون گواه بر رضایت این مطلب می باشند.

برای دریافت آخرین قیمت انواع سیلیس و داطلاعات بیشتر در مورد جزئیات محصولات، لطفا با ما تماس بگیرید

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۹ امتیاز)