سیلیس میکرونیزه, پودر سیلیس, سیلیس کوارتز, قیمت سیلیس

کارخانه تولید سیلیس میکرونیزه

کارخانه تولید سیلیس میکرونیزه

کارخانه تولید سیلیس میکرونیزه

کارخانه تولید سیلیس میکرونیزه – یکی از محصولات سیلیس که کاربرد و خواهان بالایی در صنایع دارد سیلیس میکرونیزه می باشد که فرایند تولید آن کاملا جدا از فرایند تولید سیلیس دانه بندی و تولید پودر های مش های زیر می باشد.در تولید سیلیس میکرونیزه از دستگاه های بالمیر و سپراتور استفاده میشود که تحت یک فرایند کاملا مهندسی شده و اصولی سیلیس میکرونیزه تولید میشود که بستگی داره به سایز و مش تولیدی که خروجی بار چه سایزی باشد.

نحوه استخراج سیلیس میکرونیزه

نحوی تولید به این صورت هست که سیلیس پس از استخراج از معادن و حمل به کارخانه طی یک فرایندی تبدیل به دانه بندی میشود که انواع دانه بندی ها توسط سرند جدا میشود و یکی از سایزهای که بهترین کیفیت را دارد توسط اپراتور جدا شده و توسط لودر یا نوار نقاله به سمت بالمیر میرود و داخل محفظه انبار سیلیس میکرونیزه می‌ریزند و سیلیس دانه بندی شده توسط الواتور و نوار های کوچک به سمت بالمیر هدایت می‌شوند و داخل بالمیر توسط گلوله ها خرد شده و بسیار نرم میشود و توسط سپراتور مش های دلخواه جدا سازی میشود و توسط نوار های مخصوص به سمت سیلوی ذخیره بار انتقال پیدا میکنند و توسط اپراتور و کارگر داخل کیسه جامبو بگ ریخته میشود و بعد از آن توسط جرثقیل های سقفی به داخل انبار بار سیلیس انتقال پیدا میکنند.

 

کارخانه تولید سیلیس میکرونیزهپودر سیلیس چگونه تهیه می شود؟

روش متداول تهیه سیلیس؛ شامل مخلوط کردن محلول های سیلیکات فلز قلیایی و اسید یا نمک، اجازه دادن به مخلوط واکنش ژل شدن، شکستن ژل، شستن آن از نمک، آبگیری با حرارت و آسیاب کردن مواد خشک شده است.سیلیس میکرونیزه که به عنوان سیلیس تب زا یا کلوئیدی نیز شناخته می شود، یک سیلیس آمورف است که در لوازم آرایشی به عنوان ویسکوزیفایر روغن ها و مخلوط های لیپیدی برای تولید لیپوژل استفاده می شود.

 

 

ویژگی سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه یک سیلیس بی آب و بی شکل است که از هیدرولیز SiCl4 در شعله هیدروژن و اکسیژن به دست می آید. ذرات SiO2 در آگلومراهای شاخه‌دار کوچک با یکدیگر برخورد می‌کنند، که زنجیره‌های آنها در طول فاز خنک‌کننده فرو می‌ریزند و سپس ذرات سه‌بعدی نهایی را تشکیل می‌دهند که سطح آن از ۱۰۰ تا ۴۰۰ متر مربع در گرم است.

سیلیس رسوبی چگونه تولید می شود؟

سیلیس رسوب‌شده با خنثی‌سازی کنترل‌شده سیلیکات سدیم رقیق (آب‌شیشه) توسط اسیدهای سولفوریک، هیدروکلریک یا کربنیک غلیظ تولید می‌شود. مواد اولیه مورد نیاز برای سیلیکات است: ماسه، خاکستر سودا، سود سوزآور و آب.

 

کدام نوع سیلیکاژل بهتر است؟

سیلیکاژل نشان دهنده آبی حاوی کلرید کبالت است و توسط اتحادیه اروپا ممنوع شده است. از طرف دیگر، سیلیکاژل نارنجی غیر سمی است و به طور گسترده در اتحادیه اروپا استفاده می شود. در دمای اتاق بهترین عملکرد را دارد و در مواردی که کنترل بصری رطوبت ضروری است، کاربردهای مختلفی دارد.

 

 

 

کدام کشور بزرگترین تولید کننده سیلیس است؟

چین بزرگترین تولید کننده سیلیکون در جهان است که حجم تولید آن در سال ۲۰۲۱ حدود شش میلیون تن برآورد شده است. دومین تولید کننده بزرگ این متالوئید در جهان روسیه است که در همان سال ۵۸۰۰۰۰ متریک تن تولید کرد.

 

 

 

تفاوت بین سیلیس هیدراته و سیلیس رسوب داده شده چیست؟

سیلیس رسوبی، شکل آمورف دی اکسید سیلیکون، ماده پودری سفید رنگی است که از رسوب محلول حاوی نمک های سیلیکات تولید می شود. سیلیس هیدراته شکلی از دی اکسید سیلیکون است که مقداری آب دارد.

 

دو نوع سیلیس مرغوب چیست؟

دو شکل سیلیس وجود دارد – کریستالی و غیر کریستالی. سیلیس کریستالی نگرانی بزرگتری برای سلامت ریه های ما است. رایج ترین شکل سیلیس کریستالی کوارتز است که در ماسه، شن، خاک رس، گرانیت، خاک دیاتومه و بسیاری از اشکال دیگر سنگ یافت می شود.

 

سیلیکاژل چه مضراتی دارد؟

سیلیکاژل غیر سمی است اما خطر خفگی برای کودکان خردسال است. با این حال، در برخی موارد نادر، تولید کنندگان ژل سیلیکا را در کلرید کبالت، یک ترکیب سمی، می پوشانند. خوردن ژل سیلیکا با پوشش کلرید کبالت احتمالاً باعث تهوع و استفراغ می شود.

 

 

آیا سیلیس در HPLC استفاده می شود؟

سیلیس یک ماده همه کاره با کاربردهای علمی فراوان است و به عنوان پایه اکثر ستون‌هایی است که برای کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا فاز معکوس و فاز معمولی (HPLC) استفاده می‌شود.

 

مزایای عمده برای سهامداران و شرکت کنندگان

در صنعت تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش گزارش تحقیقات بازار میکرونیزه سیلیس جهانی، تجزیه فروش و وضعیت رقابتی با پیش بینی های سطح منطقه ای ترکیب شده است. بازیگران بازار، ذینفعان و سایر ذینفعان در تحقیقات صنعت بازار سیلیس میکرونیزه می توانند با استفاده از گزارش تحقیقات بازار سیلیس میکرونیزه به عنوان یک منبع، مزیتی کسب کنند.

چالش‌های صنعت سیلیس میکرونیزه و اندازه بازار:

گزارش بازار میکرونیزه سیلیس شامل مشخصات شرکت، مشخصات محصول، ظرفیت تولید/فروش، درآمد، قیمت، و حاشیه ناخالص فروش، و همچنین تجزیه و تحلیل جامع از چشم انداز رقابتی بازار سیلیس میکرونیزه و اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان، و همچنین جزئیات جامع در مورد عواملی که رشد فروشندگان عمده بازار را به چالش می کشد. گزارش تحقیقاتی صنعت بازار سیلیس میکرونیزه مونتاژ، درآمد، قیمت، سهم بازار و نرخ رشد هر نوع را نشان می‌دهد که در درجه اول به دوده سیلیس متراکم، دود سیلیس نیمه متراکم، دود سیلیس غیر متراکم شده تقسیم می‌شود. این گزارش در ۱۷۷ صفحه می باشد.

گزارش تحقیق صنعت بازار سیلیس میکرونیزه

شامل تغییرات عمده در ساختار مجدد بازار سیلیس میکرونیزه این گزارش بازار سیلیس میکرونیزه شامل تجزیه و تحلیل رقابتی در سطح منطقه و کشور است. رویکردهای رشد اصلی که توسط فروشندگان تجاری استفاده می شود سهم بازار سیلیس میکرونیزه، اندازه، تجزیه و تحلیل درک رشد.

عامل مات سیلیکا در پوششهای رنگ و چوب

عامل ماتینگ رنگ معمولاً برای پوشش های چوبی عمومی، پوشش های صنعتی، پوشش های پلاستیکی استفاده می شود. عامل مات سیلیکا یک سیلیکا ژل آمورف مصنوعی، میکرونیزه با تخلخل و خلوص بالا است. ساختار شیمیایی این محصول بر پایه دی اکسید سیلیکون (SiO2) است. مواد مات برای کاهش براقیت در انواع پوشش ها استفاده می شود. بخش های کاربرد مواد مات ژل سیلیکا شامل روکش مبلمان چوبی، روکش صنعتی، روکش های کویل، روکش های خودرو و روکش های تزئینی و همچنین جوهرهای چاپ، پوشش های چرمی و پوشش های نساجی است.

افزودنی های چند منظوره برای فرمولاسیون های مراقبت شخصی

صنعت لوازم آرایشی به نوآوری محصول زیرک نیاز دارد تا بتواند تقاضاهای مشتری و روندهای خرده فروشی به سرعت در حال تحول را برآورده کند. سیلیکا SYLOID® و پودر زئولیت SYLOSIV® Grace با ارائه طیف گسترده ای از کیفیت ها برای بهبود فرمولاسیون و کمک به شما در ارائه محصولات برتر در صنعت آرایشی، مزایای چند منظوره را ارائه می دهد.

تاثیرات سیلیس میکرونیزه روی گریس

گریس ذرات میکرونیزه سیلیس را با ساختارهای منفذی بسیار تعریف شده ایجاد می کند که منجر به تخلخل می شود که می تواند برای نیازهای خاص تنظیم شود. این به معنای ترکیبات فرمولاسیون کمتر، تولید ساده و عملکرد برتر محصول است.

دی اکسید سیلیکون پیروژنیک دی اکسید سیلیکون کلوئیدی

دی اکسید سیلیکون پیروژنیک دی اکسید سیلیکون کلوئیدی (SiO2) است، یک پودر میکرونیزه بسیار سبک با خاصیت جذب برجسته. Aerosil نام تجاری سازنده اصلی، شرکت شیمیایی آلمانی Evonik Degussa AG[1] است. نام فنی آن دی اکسید سیلیکون پیروژنیک است.از برهمکنش تتراکلرید سیلیکون گازی با بخار آب به دست می آید.

 

 

 

دی اکسید سیلیکون پیروژنیک

دی اکسید سیلیکون پیروژنیک پرکننده با ارزشی برای لاستیک ها (به ویژه سیلیکون ها) است. علاوه بر این، از آن برای تهیه روان کننده ها، رنگ ها و لاک های مختلف، برای تثبیت سوسپانسیون ها استفاده می شود. از قابلیت غلیظ کنندگی آن در تولید ژل های پایه پماد استفاده می شود. از خواص جذب برای تثبیت عصاره های خشک استفاده می شود (هیگروسکوپی آنها کاهش می یابد). در پودرها، در ساخت مخلوط های رطوبت سنجی و به عنوان پخش کننده استفاده می شود. در صنعت داروسازی از آن به عنوان ماده ضد گیر (غبارگیر) استفاده می شود. همچنین در ترکیب الکترولیت ها مانند دوده سفید استفاده می شود.

 

 

سوسپانسیون ها و لینیمان ها در صنعت داروسازی

این ماده به طور سنتی در داروسازی نیز برای تثبیت سوسپانسیون ها و لینیمان ها به عنوان قوام دهنده برای پایه های پماد استفاده می شود. این بخشی از ترکیب مواد پرکننده است، رطوبت عصاره های خشک را کاهش می دهد، انتشار مواد فعال بیولوژیکی را از اشکال مختلف دوز کاهش می دهد. به عنوان افزودنی ها و جاذب های غذایی و همچنین ماتریس هایی برای ایجاد فرم های دارویی با خواص مطلوب – از آنجایی که ساختار کریستالی (بی شکل) وجود ندارد – بی خطر است.

 

 

جهت دریافت مشاوره و سفارش با شرکت در ارتباط باشید.۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
میکروسیلیس و دوده سیلیس    محصولات   پاسارگاد

 

 

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه

استخراج کلوخه سیلیس از معادن سیلیس

فروش میکروسیلیس میکروسیلیکا

سیلیس ریخته گری

ویژگی های آکواسیلیکا AquaSilica

امتیاز به این صفحه post