مقالات, مقالات سیلیسی

درباره سیلیس بیشتر بدانید

سیلیس ممتاز همدان

درباره سیلیس بیشتر بدانید

درباره سیلیس بیشتر بدانید

 

درباره سیلیس بیشتر بدانیدسیلیس دی اکسید سیلیسیم (SiO2) است که به آن شن سیلیکا یا شن کوارتز می گویند. ترکیبات سیلیکون مهمترین جز component پوسته زمین است. از آنجا که شن و ماسه فراوان است ، استخراج آن آسان است و پردازش آن نسبتاً آسان است ، منبع اصلی سنگ سیلیسیم است. سنگ دگرگونی ، کوارتزیت ، منبع دیگری است. سیلیکون (Si) یک نیمه فلزی یا فلزی است ، زیرا دارای چندین ویژگی فلزی است. سیلیکون هرگز در حالت طبیعی خود یافت نمی شود ، بلکه در ترکیب با اکسیژن به عنوان یون سیلیکات SiO44- در سنگهای غنی از سیلیس مانند آبسیدین ، ​​گرانیت ، دیوریت و ماسه سنگ است. فلدسپات و کوارتز مهمترین مواد معدنی سیلیکات هستند.

 

 

 

آلیاژهای سیلیس

آلیاژهای سیلیکون شامل انواع فلزات از جمله آهن ، آلومینیوم ، مس ، نیکل ، منگنز و فروکرومیوم هستند.  سیلیس از ماسه سیلیس یا ماسه کوارتز نیز نامیده می شود ، از دی اکسید سیلیسیم (SiO2) ساخته می شود. ترکیبات سیلیکون مهمترین جز component پوسته زمین است. از آنجا که شن و ماسه فراوان است ، استخراج آن آسان است و پردازش آن نسبتاً آسان است ، منبع اصلی سنگ سیلیسیم است. سنگ دگرگونی ، کوارتزیت ، منبع دیگری است.

 

درباره سیلیس بیشتر بدانید

 

سیلیکون

سیلیکون (Si) یک نیمه فلزی یا فلزی است ، زیرا دارای چندین ویژگی فلزی است. سیلیکون هرگز در حالت طبیعی خود یافت نمی شود ، بلکه در ترکیب با اکسیژن به عنوان یون سیلیکات SiO44- در سنگهای غنی از سیلیس مانند آبسیدین ، ​​گرانیت ، دیوریت و ماسه سنگ است. فلدسپات و کوارتز مهمترین مواد معدنی سیلیکات هستند. آلیاژهای سیلیکون شامل انواع فلزات از جمله آهن ، آلومینیوم ، مس ، نیکل ، منگنز و فروکرومیوم هستند.

 

درباره سیلیس بیشتر بدانید

استخراج سیلیس

استخراج سیلیس چیست از روشهای استخراج روباز یا لایروبی با تجهیزات استاندارد استخراج استفاده می کند. استخراج شن و ماسه و شن و ماسه به استثنای مزاحمت موقتی منطقه بلافاصله در حالی که فعالیت های استخراج معدن فعال است ، تأثیرات محدود محیطی دارند. استفاده می کند.

 

میکروسیلیس و دوده سیلیس    محصولات   پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۷۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *