سیلیس صادراتی, آنتراسیت, پودر سیلیس, خرید سیلیس, فروش سیلیس, قیمت سیلیس, کارخانه سیلیس همدان, مقالات سیلیسی

تولید تخصصی سیلیس صادراتی همدان

تولید تخصصی سیلیس صادراتی همدان

تولید تخصصی سیلیس صادراتی همدان

از مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ شرکت معدن سیلیس همدان فعالیت تخصصی خود را در زمینه استخراج،تولید و عرضه و فروش انواع سیلیس مرغوب صادراتی آغاز نموده است . این شرکت با توان تولید ۹۰۰۰ تن در روز بالاترین سهم تولید انبوه با تنوع و مرغوبیت بالا را در موقعیت غربی کشور را به خود اختصاص داده است . ارتباطات موثر و کیفیت بالای محصولات مشتریان خارجی را روز به روز برای خرید از این شرکت مشتاق تر ساخته و همین امر باعث شد امروز واحد اختصاصی صادرات این کارخانه با کمک و همیاری فعالان حوزه معادن شهر و کشور کار خود را به صورت ویژه آغاز نماید.

 

سیلیس ممتاز صادراتی

کلمه ممتاز بهترین و مرغوبترین را در ذهن ما القاء میکند. همانطور که تمامی صنایع حال حاضر که مرتبط با سیلیس و مواد معدنی هستند سیلیس ممتاز را به دیگر انواع ان ترجیح می دهند به همین اندازه سیلیس ممتاز صادراتی شرکت معدن سیلیس همدان را از میان سیل عظیمی از واسطه ها انتخاب می کنند . فرقی ندارد صادراتی و چه فروش داخلی همه و همه به دنبال مرغوبیت و کیفیت و کارایی هستند.

 

 

سیلیس درجه یک صادراتی

درجه یک بودن سیلیس در انواع سیلیس صرفا به معنای درجه یک بودن نیست مقدار و نوع مش بندی و خلوص سیلیس درجه یک بیشتر مد نظر مشتریان این حوزه است. سیلیس درجه یک همانند دیگر انواع سیلیس کاربردهای فراوانی دارد ولی بیشترین مقدار موجود این نوع سیلیس در همین لوکیشن وجود دارد.و همین دلیل بسیار مهم مشتریان خارجی را به سمت ما فراخوانی کرده است.

 

 

سیلیس میکرونیزه صادراتی

سیلیس میکرونیزه صادراتی در این شرکت سالانه بیش از ۱۵۰۰ تن تولید میشود و بیشتررین سهم صادرات را برای تولیداتی مرغوب نظیر شیشه و کریستال به دنبال دارد. بازهم باید تکرار کنم کیفیت و نوع دانه بندی این نوع محصول مشتریان را به سمت ما سوق داده است و باید بگوییم هیچ نگرانی برای تولید دوبرابری نداریم.

 

 

سیلیس تصفیه آب صادراتی

همانطور که از نامش پیداست صنایع تصفیه آب صنعتی و حتی خانگی به این محصول نیازمند است . بخش عظیمی از تولیدات این محصول در داخل کشور مصرف می شود و مابقی به دلیل استفاده تولیدی دیگر کشورها بخصوص کشورهای همسایه صادر می شود .سیلیس تصفیه آب صادراتی هیچ فرقی با نوع سیلیس تصفیه آب داخلی ندارد و همچنان مرغوبیت در هر دوحاکم است.

 

 

 

سیلیس مرغوب با درجه خلوص بالا

شاید برای افراد معمولی فرقی نداشته باشد ولی صاحبین مشاغل مرتبط به دنبال جزئیات هستند و درجه خلوص و دانه بندی برایشان بسیار مهم است . شرکت معدن سیلیس همدان با دارا بودن بروزترین تجهزیات استخراج و دانه بندی سوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است .

 

 

خرید بهترین سیلیس ایران

واقعا این یک ادعای پوچ و تو خالی نیست . کهنگی همیشه بد نیست . ما در نقطه ای قرار گرفتیم که شهر تاریخ و تمدن ایران زمین و جهان نامیده شده است و همین امر باعث پدید آمدن معادن گسترده و با کیفیت است بخصور شهر همدان،ملایر و ازندریان . به همین علت ما این ادعا را داریم که بهترین سیلیس ایران را عرضه می کنیم.

 

 

فروش بهترین سیلیس همدان

فروش سیلیس اگر به صورت مستقیم از شرکت معدن سیلیس همدان صورت بگیرد مطمعنا قیمتی باورنکردنی به همراه دارد . در واقع شما با خرید مستقیم از ما . واسطه ها را به طور کامل حذف نمودید.و همین باعث قیمت تمام شده عالی می شود.

 

 

کشورهای خریدار سیلیس صادراتی

در سالهای اخیر با وجود تحریم کمتر کشورهایی حاضر میشد از ما خرید کند و تنها کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال محصولات ما بودند. ولی در حال حاضر بیش از ۴۷ کشور فعال از ما محصول صادراتی با کیفیت تقاضا می کنند.

 

 

 

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

همه چیز درباره سیلیس تصفیه آب

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

پودردولومیت

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)