دولومیت, اطلاعیه ها, خرید سیلیس, مقالات, مقالات سیلیسی

چگونگی آنالیز دولومیت

چگونگی آنالیز دولومیت
چگونگی آنالیز دولومیت
چگونگی آنالیز دولومیت
چگونگی آنالیز دولومیت
چگونگی آنالیز دولومیت

چگونگی آنالیز دولومیت

چگونگی آنالیز دولومیت – دولومیت یک ماده معدنی کربناته بی آب است که از کربنات منیزیم کلسیم تشکیل می شود ، به طور ایده آل CaMg (CO2). این اصطلاح همچنین برای سنگ کربنات رسوبی تشکیل شده است که بیشتر از ماده معدنی دولومیت تشکیل شده است. یک نام جایگزین که بعضی اوقات برای نوع سنگ دولومیتی استفاده می شود ، دولوستون است. چگالی نسبی ۲٫۸۶-۲٫۸۴ گرم بر متر مکعب مقیاس موس ۳٫۵-۴ وزن مخصوص ۶٫۲ گرم بر سانتی متر مکعب

 مشخصات ظاهری

نوعی سنگ کربناته خشک معدنی می باشد که در ترکیب با منیزیم ،کلسیم و کربنیک است جامد دارای جلای شیشه ای یا مروارید که اکثرا به رنگ های خاکستری مایل به کرم و سفید مایل به خاکستری یافت می شوند ولی برخی با رنگ های دیگری مانند سفید،زرد،سبز و سیاه دیده میشود.دولومیت ها معمولا ۱۵ درصد پوسته زمین را تشکیل می دهند.عناصر اصلی تشکیل دهنده این ماده معمولا اکسید منیزیم mgo و آهک cao می باشند ولی امکان وجود کانی های دیگری چون اکسید آهن ،سدیم و پتاسیم نیز در ترکیب آن وجود دارد.

 

انواع دولومیت

  • سنگ آهک:سنگی که حاوی حداکثر ۱۰ درصد از این ماده باشد.
  • سنگ آهک دولومیتی:سنگی که بین ۱۰تا ۵۰ درصد دولومیت دارد.
  • دولومیت کلسیتی:بین ۵۰تا ۹۰ درصد دولومیت در ترکیب خود دارد.
  • دولومیت:کانی معدنی که بیشتر از ۹۰ درصد از این ترکیب را در خود داشته باشد.

 

چگونگی آنالیز دولومیت

دولومیت در طبیعیت

ماده معدنی دولومیت شبیه سنگ آهک ، ترکیب شیمیایی کربنات کلسیم – منیزیم (CaCO3 x MgCO3) است. در سیستم کریستال مثلثی متبلور می شود. به رنگ سفید ، خاکستری تا صورتی است. کریستالهای اغلب گرد ، اگرچه معمولاً در سنگدانه های عظیم یافت می شوند. خصوصیات فیزیکی آن بسیار شبیه به خصوصیات فیزیکی کلسیت است ، اما ما می توانیم آنها را از این واقعیت متمایز کنیم که دولومیت با ۳ درصد اسید کلریدریک واکنش نمی دهد. سختی نسبی دولومیت ۳.۵ تا ۴ و تراکم آن ۸۵/۲ گرم در سانتی متر مکعب است.

 

چگونگی آنالیز دولومیت

مقادیر ضریب شکست nω = ۱،۶۷۹ – ۱،۶۸۱ و nε = ۱۵۰۰ است. اتصالات متداول هستند. مجموعه ای از محلول های جامد بین دولومیت و آنکریت غنی از آهن وجود دارد. مقادیر کمی آهن در ساختار رنگ معدنی زرد تا قهوه ای است. ناخالصی های ساختاری منگنز می توانند مقادیر حداکثر ۳ reach داشته باشند ، که به این ماده معدنی رنگ صورتی می بخشد. همچنین ممکن است یک سری از محلول های جامد بین دولیمیت و کوتناهوریت غنی از منگنز وجود داشته باشد. سرب و روی همچنین با منیزیم در ساختار جایگزین می شوند.

 

جهت استعلام قیمت دولومیت تماس بگیرید: ۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

تماس با ما      دیگر محصولات   پاسارگاد سیلیس


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *