آنتراسیت, سیلیس استخر, سیلیس تصفیه آب, سیلیس سندبلاست, فروش سیلیس, قیمت سیلیس, کارخانه سیلیس همدان, میکروسیلیس

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

قیمت خرید و فروش آنتراسیت – آنتراسیت نوعی محصول معدنی است و به گونه ای موادی اولیه برای ساخت و تولید اکثر کارخانجات و مسلماً کاربردترین محصول معدنی با پایه سیلیس است ، این محصول علاوه بر استفاده در تصفیه خانه های آب صنعتی کاربردهای فراوانی دارد،برای آب آشامیدنی، تصفیه فاضلاب و آب برای مصارف صنعتی، آنتراسیت دارای خواص ایده‌آلی برای تصفیه و شفاف‌سازی این نوع آب است – به ویژه هنگامی که در ترکیب با فیلترهای شنی دیگر یا به عنوان جزئی از یک سیستم فیلتراسیون دوگانه یا چند رسانه‌ای استفاده شود. مابا بهترین قیمت این محصول را ارائه می دهیم.

 

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

 

افزایش کارایی درفیلتراسیون با آنتراسیت ایران

آب پاک و سالم یک ضرورت اساسی برای مصرف انسان و فرآیندهای صنعتی است. همانطور که ما در تلاش برای حفاظت از منابع آب با ارزش خود هستیم، راه حل های نوآورانه برای مقابله موثر با چالش های تصفیه آب حیاتی است. ارائه‌دهنده پیشرو در فناوری‌های پیشرفته فیلتراسیون، راه‌حلی پیشگامانه با استفاده از آنتراسیت ایجاد کرده است که فرآیندهای تصفیه آب را در سطح جهانی متحول می‌کند. 

 

 تماس جهت خرید :تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

کاربرد آنتراسیت در فیلتراسیون تصفیه آب ؟

ماده فیلتر آنتراسیت یک ماده جهت فیلتر در صنعت تصفیه آب است – آنتراسیت با کیفیت بالا را به عنوان ماده خام انتخاب می کنند که از طریق خرد کردن، پودر کردن، غربالگری و غیره پردازش می شود، که به طور گسترده در مواد فیلتر سریع دولایه و سه لایه استفاده می شود.

 

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

 

رسانه فیلتر آنتراسیت چیست؟ کاربرد آن در تصفیه فاضلاب چیست؟

محیط آنتراسیت یک محیط تصفیه است که عمدتاً برای تصفیه آب و تصفیه فاضلاب استفاده می شود. دارای مزایایی مانند نرخ جریان سرویس بالاتر، کارکرد طولانی تر فیلتر، کاهش نرخ شستشوی معکوس، کاهش افت هد در مقایسه با بسترهای فیلتر تک مدیا و به طور کلی افزایش طول عمر بستر فیلتر.

 

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

آنتراسیت چیست؟

آنتراسیت نوعی زغال سنگ است و زغال سنگی است که بیشترین میزان کربن را دارد و بیش از ۹۵ درصد وزنی دارد. مانند بسیاری از مواد معدنی، آنتراسیت طی میلیون‌ها سال از لایه‌های گیاهی رسوب‌شده، همراه با فشار و دما تشکیل می‌شود.

 

 

 تماس جهت خرید :تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

 

مواد کربنی سیاه رنگ به نام آنتراسیت

از بین تمام مواد کربنی، این ماده معدنی سیاه و نسبتا براق سخت‌ترین آنهاست. آنتراسیت مورد استفاده برای تصفیه آب که مدت‌ها در کاربردهای فیلتراسیون آب استفاده می‌شود، معمولاً به‌طور خاص از معادن عمیق‌تر انتخاب می‌شود، جایی که به دلیل فشارهای بالاتر، محتوای کربن معمولاً حتی بیشتر است.

 

 

چرا از آنتراسیت به عنوان فیلتر آب استفاده می شود؟

به عبارت ساده تر، رسانه های فیلتر موادی هستند که عبور آب خام تصفیه نشده را از خود تسهیل می کنند، در حالی که ذرات ناخالص را حفظ می کنند و به آب تمیزتر اجازه عبور می دهند. هر محیط فیلتر دارای ویژگی های خاصی مانند اندازه، وزن، فعال یا غیرفعال بودن، جاذبه و غیره است. همه این ویژگی‌ها منجر به عملکرد عملیاتی متفاوتی در برخی از وظایف فیلتراسیون می‌شوند .

 

 

فیلتر چند رسانه ای آنتراسیت و شن و ماسه

مزایای استفاده از فیلتر آب آنتراسیت در اینجا خلاصه ای سریع از مزایای استفاده از آنتراسیت به عنوان یک رسانه فیلتر آب آورده شده است:

  • ● شکل ذرات اجازه می دهد تا ذرات معلق در عمق بستر فیلتر حفظ شوند.
  • ● فیلترهای مخلوط را به خوبی تکمیل می کند، به ویژه رسانه های فیلتر شنی سبز و منگنز
  • ● سرعت جریان بالاتری را در مقایسه با ماسه فراهم می کند
  • ● افت فشار کمتر در مقایسه با ماسه
  • ● سرعت شستشوی معکوس سریعتر در مقایسه با شن و ماسه
  • ● مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی
  • ● قدرت فیزیکی بیشتر برای استفاده در تصفیه آب صنعتی.
  • ● از انسداد فیلتراسیون و موارد دیگر جلوگیری می کند.
  • ● جلوگیری از تشکیل توپ دیوانه در سطح لایه ماسه.
  • ● می تواند به راحتی از یک فیلتر رسانه ای به فیلتر دو رسانه ای (شنی) تبدیل شود.

 

 

فیلتر چند لایه دقیقا چیست؟

چند لایه به سادگی به این معنی است که لایه های مختلفی در بسترهای عمیق وجود دارد که فیلتر را در سطوح مختلف فراهم می کند. برخلاف روش‌هایی مانند فیلتراسیون کارتریج، فیلتراسیون چند لایه – که شامل سنگریزه در اندازه‌ها و اشکال مختلف و همچنین آنتراسیت است – یک فیلتراسیون عمیق را نشان می‌دهد. چند لایه، همچنین به عنوان فیلتر دو یا چند رسانه ای شناخته می شود، و تا حد زیادی قوی ترین و موثرترین فیلتر است.

 

 

فیلتراسیون و لخته سازی برای آب رودخانه ها

با فیلتراسیون چند لایه، آب با افزایش ظرافت در جهت فیلتراسیون از لایه های مختلف مواد فیلتر عبور می کند. فیلتراسیون شن یا چند لایه، در ترکیب با لخته سازی، به ویژه در تصفیه آب رودخانه موثر است. هنگامی که این فرآیند دنبال می شود، معمولاً شامل یک مرحله فرآیند ته نشینی نیز می شود. فیلترهای شن و چند لایه به طور منظم با شستشوی پشتی تمیز می شوند.

 

قیمت خرید و فروش آنتراسیت

چرا مدیا آنتراسیت در فیلتراسیون آب چندلایه خوب است؟

استحکام و دوام آنتراسیت قبلاً ذکر شده است، و اینکه چگونه اشکال ذرات آن برای فیلتراسیون بستر عمیق مناسب است. در فیلتراسیون چندلایه، هر آبی که نیاز به تصفیه داشته باشد، با افزایش ظرافت محیط در امتداد جهت فیلتراسیون، از تعدادی و انواع لایه‌های مواد فیلتر عبور می‌کند. داشتن لایه های متعدد امکان استخراج انواع اندازه ها و انواع ذرات را می دهد که از لایه ها عبور می کنند. بدین ترتیب نتیجه خالص‌تری در پایان فرآیند تضمین می‌شود. فیلترهای چند لایه می توانند تعداد زیادی از مواد جامد استخراج شده را پوشش دهند.

 

 

 

چرا شن در کنار آنتراسیت استفاده می شود؟

در فیلترهای شنی چند لایه، آنتراسیت معمولاً در قسمت بالایی، بالای تعدادی از لایه‌های شنی قرار می‌گیرد که برای فیلتر کردن ذرات ریزتر از آب طراحی شده‌اند. شن معمولاً بخشی از لایه پایه را تشکیل می دهد و عبور آب تصفیه شده را از طریق خروجی ها تسهیل می کند. اگر ماسه لایه پایه بود، این خروجی ها احتمالا مسدود می شدند. شن به جلوگیری از گرفتگی کمک می کند.

 

 

درصد آب در زغال سنگ آنتراسیت چقدر است؟

اکثر آنتراسیت ها دارای رطوبت کم (حدود ۳-۶٪) هستند و ارزش حرارتی آنها ۳۴.۸۹۰ KJ/Kg است. آنتراسیت با شعله داغ و تمیز می‌سوزد و حاوی مقدار کمی گوگرد و مواد فرار است.

 

 

فرآیند آنتراسیت چیست؟

تعریف، تشکیل و کاربرد آنتراسیت |آنتراسیت، به طور خاص، زمانی تشکیل می شود که زغال سنگ قیر دچار دگرگونی درجه پایین و تغییر شکل ساختاری شود. به گرمای حدود ۳۴۰ تا ۴۸۰ درجه فارنهایت و فشار نسبتاً بالا در مقایسه با سایر رتبه‌های زغال سنگ نیاز دارد.

 

 

چگونه آنتراسیت تمیزتر از زغال سنگ است؟

ترکیب شیمیایی: آنتراسیت کربن بیشتری نسبت به زغال سنگ نرم دارد، ۸۶ تا ۹۸ درصد در مقایسه با ۴۵ تا ۸۶ درصد. این محتوای کربن بالاتر منجر به سوخت کارآمدتر و تمیزتر می شود. بازده انرژی: زغال سنگ آنتراسیت انرژی بیشتری نسبت به زغال سنگ معمولی دارد زیرا حاوی کربن بیشتری است.

 

 

آیا آنتراسیت بهتر از چوب است؟

چوب تا زمانی که زغال سنگ نمی سوزد. یک پوند زغال سنگ آنتراسیت تقریباً ۲ برابر بیشتر از یک پوند چوب BTU دارد، به همین دلیل، می توانید تقریباً ۲ برابر سوخت بیشتری در اجاق گاز خود قرار دهید. مزایای این کار این است که می توانید فضاهای بزرگتر را گرم کنید و فقط دو بار در روز از اجاق گاز مراقبت می کنید.

 

 

آیا آنتراسیت سخت ترین نوع زغال سنگ است؟

آنتراسیت، که اغلب به عنوان زغال سنگ سخت شناخته می شود، نوعی زغال سنگ سخت و فشرده است. دارای بالاترین میزان کربن، کمترین ناخالصی و بالاترین چگالی انرژی در بین انواع زغال سنگ است و بالاترین رتبه زغال سنگ را دارد.

 

 

خالص ترین شکل آنتراسیت کربن کدام است؟

آنتراسیت دارای ۹۵-۹۹ درصد C است و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. زغال سنگ قیر حاوی ۶۰ تا ۸۰ درصد کربن است و به عنوان سوخت خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل محتوای کربن بالا، آنتراسیت خالص ترین نوع زغال سنگ است.

 

 

درصد کربن آزاد در آنتراسیت چقدر است؟

از این رو، می توان نتیجه گرفت که گزینه صحیح (D) است، یعنی درصد کربن آزاد در آنتراسیت ۹۵٪ است. نکته: می توان گفت که آنتراسیت از نظر عملکرد و گرمایش بهتر از سایر قیرهای زغال سنگ مانند و زغال سنگ است. همچنین مشخص شده است که دارای کمترین ناخالصی با محتوای کربن بالا است.

 

 

چرا آنتراسیت سخت ترین نوع زغال سنگ است؟

آنتراسیت سخت است زیرا حاوی حدود ۸۶ درصد کربن و کمی ناخالصی های فرار و رطوبت است. این بالاترین رتبه زغال سنگ، سخت ترین، مشکی براق است که عمدتاً برای گرمایش فضاهای مسکونی و تجاری استفاده می شود.

 

 

آیا آنتراسیت CO2 تولید می کند؟

فاکتور انتشار دی اکسید کربن بالا برای آنتراسیت نشان دهنده محتوای نسبتاً کمی هیدروژن زغال سنگ است که ارزش گرمایشی آن را کاهش می دهد. بر حسب پوند دی اکسید کربن در هر میلیون Btu، میانگین فاکتورهای ایالات متحده برای آنتراسیت ۲۲۷.۴، برای لیگنیت ۲۱۶.۳، برای زغال سنگ زیر قیری ۲۱۱.۹ و برای زغال سنگ ۲۰۵.۳ است.

 

 

لینک های مرتبط:

 

 

زغال سنگ آنتراسیت کجا تولید می شود؟

۲ ذخایر اصلی آنتراسیت در پنسیلوانیا هستند. ذخایر کوچک در آلاسکا، آرکانزاس، کلرادو، ماساچوست-رود آیلند، نیومکزیکو، یوتا، ویرجینیا، واشنگتن و ویرجینیای غربی رخ می دهد.

 

 

از آنتراسیت در تصفیه آب چه استفاده می شود؟

رسانه فیلتر آنتراسیت چیست؟ – برای آب آشامیدنی، تصفیه فاضلاب و آب برای مصارف صنعتی، آنتراسیت دارای خواص ایده‌آلی برای تصفیه و شفاف‌سازی این نوع آب است – به ویژه هنگامی که در ترکیب با فیلترهای شنی دیگر یا به عنوان جزئی از یک سیستم فیلتراسیون دوگانه یا چند رسانه‌ای استفاده شود. .

 

 

آنتراسیت از چه چیزی ساخته شده است؟

آنتراسیت: بالاترین رتبه زغال سنگ. این یک زغال سنگ سخت، شکننده و براق سیاه است که اغلب به عنوان زغال سنگ سخت شناخته می شود، حاوی درصد بالایی کربن ثابت و درصد کمی از مواد فرار است.

 

 

چرا آنتراسیت در دسترس نیست؟

آیا آنتراسیت ممنوع است؟ نه، آنتراسیت ممنوع نیست. با این حال، به دلیل مشکلات حمل و نقل اخیر و بسته شدن معدن زغال سنگ، دستیابی به آن دشوار شده است – از این رو جایگزین های تولیدی بیشتری معرفی شدند.

 

 

چرا آنتراسیت بهترین است؟

زغال سنگ آنتراسیت به دلیل محتوای کربن بالا، رطوبت کم و خواص پاک سوزی اغلب بهتر از سایر انواع زغال سنگ در نظر گرفته می شود. در مقایسه با سایر انواع زغال سنگ، گرمای بیشتر و دود کمتری تولید می کند که آن را برای مصارف گرمایشی و صنعتی مطلوب می کند

 

 

چه مقدار آنتراسیت نیاز دارم؟

این بستگی به مقدار گرمای خانه شما برای حفظ راحتی شما دارد، زغال سنگ آنتراسیت به طور متوسط ۱۲۵۰۰ btus در هر پوند تولید می کند، بنابراین اگر خانه شما به طور متوسط ​​۴۵۰۰۰ btus در ساعت در ماه های سردتر نیاز دارد، باید یک و ربع تن در ماه استفاده کنید. .

 

 

ماندگاری آنتراسیت چقدر است؟

دیگ بخار، کوره یا اجاق گاز آنتراسیت معمولاً حداقل برای یک روز بدون نیاز به توجه می سوزد. این زمان بسته به دمای بیرون می تواند چندین روز باشد، که اغلب منجر به زمان سوختگی بیش از ۳۲ ساعت در بهار و پاییز می شود.

 

 

 

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

 

 

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)