میکروسیلیس, خرید سیلیس, فروش سیلیس, قیمت سیلیس, مقالات

سیلیس و میکروسیلیس در بتن

سیلیس و میکروسیلیس در بتن

سیلیس و میکروسیلیس در بتن

سیلیس و میکروسیلیس در بتن – چه مقدار بخار سیلیس به بتن اضافه می شود؟ بخاطر مصالح ساختمانی ، بخار میکرو سیلیس (بخار سیلیس) می تواند منافذ بین ذرات سیمان و بتن را پر کند و با محصولات هیدراتاسیون ژل ایجاد کند و با مواد اولیه اکسید منیزیم واکنش داده و ژل ایجاد کند. این می تواند مقاومت و چگالی بتن را تا حد زیادی بهبود بخشد ، و به طور گسترده ای در نسوز ، بتن ، کف صنعتی ، ملات پودر خشک (یا ملات مخلوط خشک) ، مواد دوغاب سازی ، سیمانکاری چاه ، عایق دیوار خارجی و سایر صنایع استفاده می شود. استفاده از بخار سیلیس: بتن بخار سیلیکا ۱. محتوای بخار میکرو سیلیس به طور کلی ۵ تا ۱۰ درصد از مواد سیمانی است.

 

سیلیس و میکروسیلیس در بتنروش اختلاط میکروسیلیس

روش اختلاط میکروسیلیس به اختلاط داخلی و اختلاط خارجی تقسیم می شود. (۱) مواد افزودنی داخلی: با فرض مصرف مداوم آب ، ۱ دود سیلیس phr می تواند جایگزین سیمان ۳-۵ phr (وزن) شود و مقاومت فشاری بتن را بدون تغییر نگه دارد ، تا سایر خصوصیات بتن را بهبود بخشد. (۲) مخلوط کردن خارجی: مقاومت و سایر خصوصیات بتن را می توان با افزودن بخار سیلیس به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

 

فرایندبخار سیلیس

هنگامی که بتن با بخار سیلیس مخلوط می شود ، افت خاصی رخ می دهد. دود سیلیس باید با عامل کاهش دهنده آب ترکیب شود. پیشنهاد می شود خاکستر بادی و سرباره زمین را برای بهبود ساختاری آن مخلوط کنید. روش افزودن بخار میکروسیلیکا: ۲. بتن دودی و ریخته گری میکرو سیلیس باید توسط آزمایشگاه ساخته شود. مطابقت دقیق با نسبت ساخت و ساز. در طی مخلوط شدن بتن دود سیلیس ، باید بلافاصله پس از تغذیه کل ، بخار سیلیس به مخلوط کن اضافه شود.

 

 

 

سیلیس و میکروسیلیس در بتنروش افزایش بخار سیلیس

دو روش برای افزودن بخار سیلیس وجود دارد: (۱) دانه ورودی ، سپس بخار سیلیس و مخلوط خشک سیمان قرار داده ، سپس آب و سایر مواد افزودنی را اضافه کنید. (۲) سنگدانه درشت + ۷۵٪ آب + دود سیلیس + ۵۰٪ سنگ ریز ریز قرار داده ، به مدت ۱۵-۳۰ ثانیه هم بزنید ، سپس سیمان + مواد افزودنی + ۵۰٪ ماده خوب + ۲۵٪ آب اضافه کنید ، هم بزنید تا یکدست شود.

 

گسترش بتن

زمان هم زدن ۲۰-۲۵٪ یا ۵۰-۶۰ ثانیه نسبت به بتن معمولی گسترش می یابد. از افزودن بخار سیلیس به بتن مخلوط شده خودداری کنید. روش ساخت بخار سیلیس: در روش ساخت و ساز تفاوت معنی داری بین بتن دود سیلیس و بتن معمولی وجود ندارد ، اما سازماندهی و ارتعاش فشرده در ساخت لازم است.

 

سیلیس و میکروسیلیس در بتن

مقاومت اولیه بتن

مقاومت اولیه بتن دود سیلیس باعث می شود که زمان نهایی نهایی افزایش یابد ، بنابراین باید در طول سطح گچ کاری توجه شود. در عین حال ، افزودن بخار سیلیس باعث بهبود چسبندگی بتن و کاهش بسیار خونریزی می شود و سطح گچ کاری را کمی دشوار می کند.

 

سیلیس و میکروسیلیس در بتن

سیلیس و میکروسیلیس در بتن

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

سنگ بنای سیلیس

سیلیس سندبلاست و رسوب زدایی

پودردولومیت

فروش سیلیس شرکت معدن سیلیس همدان

همه چیز درباره سیلیس تصفیه آب

 

۴.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *