مقالات, مقالات سیلیسی

درباره سیلیس بیشتر بدانید

سیلیس ممتاز همدان

درباره سیلیس بیشتر بدانید

درباره سیلیس بیشتر بدانید

 

درباره سیلیس بیشتر بدانید – سیلیس دی اکسید سیلیسیم (SiO2) است که به آن شن سیلیکا یا شن کوارتز می گویند. ترکیبات سیلیکون مهمترین جز component پوسته زمین است. از آنجا که شن و ماسه فراوان است ، استخراج آن آسان است و پردازش آن نسبتاً آسان است ، منبع اصلی سنگ سیلیسیم است. سنگ دگرگونی ، کوارتزیت ، منبع دیگری است. سیلیکون (Si) یک نیمه فلزی یا فلزی است ، زیرا دارای چندین ویژگی فلزی است. سیلیکون هرگز در حالت طبیعی خود یافت نمی شود ، بلکه در ترکیب با اکسیژن به عنوان یون سیلیکات SiO44- در سنگهای غنی از سیلیس مانند آبسیدین ، ​​گرانیت ، دیوریت و ماسه سنگ است. فلدسپات و کوارتز مهمترین مواد معدنی سیلیکات هستند.

 

 

 

آلیاژهای سیلیس

آلیاژهای سیلیکون شامل انواع فلزات از جمله آهن ، آلومینیوم ، مس ، نیکل ، منگنز و فروکرومیوم هستند.  سیلیس از ماسه سیلیس یا ماسه کوارتز نیز نامیده می شود ، از دی اکسید سیلیسیم (SiO2) ساخته می شود. ترکیبات سیلیکون مهمترین جز component پوسته زمین است. از آنجا که شن و ماسه فراوان است ، استخراج آن آسان است و پردازش آن نسبتاً آسان است ، منبع اصلی سنگ سیلیسیم است. سنگ دگرگونی ، کوارتزیت ، منبع دیگری است.

 

درباره سیلیس بیشتر بدانید

 

سیلیکون

سیلیکون (Si) یک نیمه فلزی یا فلزی است ، زیرا دارای چندین ویژگی فلزی است. سیلیکون هرگز در حالت طبیعی خود یافت نمی شود ، بلکه در ترکیب با اکسیژن به عنوان یون سیلیکات SiO44- در سنگهای غنی از سیلیس مانند آبسیدین ، ​​گرانیت ، دیوریت و ماسه سنگ است. فلدسپات و کوارتز مهمترین مواد معدنی سیلیکات هستند. آلیاژهای سیلیکون شامل انواع فلزات از جمله آهن ، آلومینیوم ، مس ، نیکل ، منگنز و فروکرومیوم هستند.

 

درباره سیلیس بیشتر بدانید

استخراج سیلیس

استخراج سیلیس چیست از روشهای استخراج روباز یا لایروبی با تجهیزات استاندارد استخراج استفاده می کند. استخراج شن و ماسه و شن و ماسه به استثنای مزاحمت موقتی منطقه بلافاصله در حالی که فعالیت های استخراج معدن فعال است ، تأثیرات محدود محیطی دارند. استفاده می کند.

 

میکروسیلیس و دوده سیلیس    محصولات   پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۷۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *