پودر سیلیس, خرید سیلیس, فروش سیلیس, مقالات, مقالات سیلیسی

خرید پودر سیلیس

خرید پودر سیلیس

خرید پودر سیلیس

خرید پودر سیلیس-خرید پودر میکرونیزه در این شرکت به صورت عمده و خرد انجام می شود که در انواع سایزهای و دانه بندی های مختلف در کارخانه تولید و نسبت به درخواست مشتری ها مش بندی و سایزبندی شده و با بالاترین دقت لازم روانه بازار می شود.و همچنین ما توانسته ایم سیلیس میکرونیزه با مش های بالا از جمله مش ۱۰۰۰ و مش ۱۵۰۰ تولید و عرضه کنیم.

 

انواع پودر سیلیس

سیلیس پودری در انواع سایزهای مختلف تولید می شود و در مش های مختلف ۵۰-۸۰-۱۲۰-۲۲۰-۳۲۰ با بهترین سنگ های استان همدان و بالاترین خلوص تولید می شود و مش های ۲۲۰ و ۳۲۰ یک خط تولید جداگانه دارند که توسط بالمیر و سپراتور تولید می شوند که بیشتر در صنایع کاشی و سرامیک سازی و صنعت لعاب سازی مصرف می شود.و مش های دیگر توسط توری هایی که مخصوص دانه بندی می باشد تولید می شود.

 

خرید پودر سیلیس

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه

پودر های تولید شده در انواع سایزه ها کاربردهای مختلفی دارند که مش ۵۰ و مش ۸۰ بیشتر در صنایع چسب های کاشی و سنگ های مصنوعی و بتن سازی استفاده می شود که در بتن سازی به عنوان پرکننده در محصولات بتنی مورد مصرف قرار می گیرد و این سایزها در ساخت جرم نسوز سیلیسی و درست کردن خاک نسوز به عنوان پارامتر مهمی نقش دارند.

 

 

سیلیس میکرونیزه ۲۲۰ و ۳۲۰

تولید سیلیس با مش بالا نیاز به دستگاه های بالمیر و سپراتور می باشد که این مش ها رو با دقت و بدون خطا تولید کند و این دستگاه ها مجهز به بهترین امکانات تولید پودر میکرونیزه سیلیس می باشد که پودر کردن آن توسط گلوله های سرامیکی شارژ می شوند و با تنظیم فرکانس دستگاه مش مورد نظر تولید می شود و بیشترین مشتری های سیلیس میکرونیزه مش ۲۲۰ در صنعت لعاب سازی و کاشی سازی می باشد و ما توانسته ایم یکی از تامین کننده های اصلی برای این صنایع باشیم.

 

 

 

آیا پودر سیلیس بی خطر است؟

قرار گرفتن در معرض گرد و غبار سیلیس می تواند منجر به ایجاد سرطان ریه، سیلیکوزیس (اسکار و سفت شدن غیرقابل برگشت ریه)، بیماری کلیوی و بیماری مزمن انسدادی ریه شود.

 

 

 

پودر سیلیس چگونه تهیه می شود؟

روش متداول تهیه سیلیس؛ شامل مخلوط کردن محلول های سیلیکات فلز قلیایی و اسید یا نمک، اجازه دادن به مخلوط واکنش ژل شدن، شکستن ژل، شستن آن از نمک، آبگیری با حرارت و آسیاب کردن مواد خشک شده است.

 

 

 

آیا پودر سیلیس در آب محلول است؟

پودر سیلیس محلول در آب FX WSP، درجه استاندارد … پودر سیلیس تازه ساخته شده بر پایه پتاسیم کاملاً در آب گرم محلول است. می توان آن را مستقیماً برای سمپاشی استفاده کرد و می توان آن را با فرمولاسیون کود، ریز مغذی ها و غیره از قبل مخلوط کرد.

 

 

 

آیا پودر سیلیس طبیعی است؟

سیلیس یک ترکیب طبیعی است که در اطراف ما در طبیعت یافت می شود. سیلیس بیش از یک چهارم پوسته سیاره را تشکیل می دهد و در بیشتر سنگ ها، رس ها و ماسه ها یافت می شود. اشکال آن شامل زمرد، کوارتز، خاک رس و شیشه است.

 

 

 

سیلیس کجا یافت می شود؟

سیلیس کریستالی – مواد سرطان زا – NCI یک ماده طبیعی فراوان، سیلیس کریستالی در سنگ، خاک و ماسه یافت می شود. همچنین در بتن، آجر، ملات و سایر مصالح ساختمانی یافت می شود. سیلیس کریستالی به اشکال مختلفی وجود دارد که کوارتز رایج ترین آن است.

 

 

 

آیا سیلیس یک ویتامین یا ماده معدنی است؟

دی اکسید سیلیکون (SiO2) که به عنوان سیلیس نیز شناخته می شود، یک ماده معدنی طبیعی است که از ترکیب سیلیکون و اکسیژن ساخته شده است. به طور طبیعی در بسیاری از گیاهان مانند سبزی های برگ دار و غلات کامل یافت می شود. همچنین می توانید آن را به صورت مکمل یا عصاره پیدا کنید.

 

 

 

رایج ترین موارد استفاده از سیلیس چیست؟

سیلیس همچنین در سنگ زنی و پرداخت شیشه و سنگ استفاده می شود. در قالب های ریخته گری؛ در ساخت شیشه، سرامیک، کاربید سیلیکون، فروسیلیکون و سیلیکون؛ به عنوان یک ماده نسوز؛ و به عنوان سنگ های قیمتی ژل سیلیکا اغلب به عنوان یک ماده خشک کننده برای از بین بردن رطوبت استفاده می شود.

 

 

سیلیس چه ویژگی خاصی دارد؟

خواص جذب طبیعی سیلیکاژل، مولکول های آب را روی سطح خود نگه می دارد. سیلیس در میلیون ها منافذ ریز پوشیده شده است که حدود ۴۰ درصد وزن خود را در رطوبت نگه می دارد و رطوبت را در یک ظرف دربسته کاهش می دهد.

 

 

تفاوت بین ماسه سیلیس و سیلیس چیست؟

شن و ماسه سیلیس چیست و چه تفاوتی با ماسه معمولی دارد؟ شن و ماسه سیلیس که با نام های شن کوارتز، ماسه سفید یا ماسه صنعتی نیز شناخته می شود، از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: سیلیس و اکسیژن. به طور خاص، ماسه سیلیس از دی اکسید سیلیکون (SiO2) ساخته شده است. رایج ترین شکل SiO2 کوارتز است – یک کانی شیمیایی بی اثر و نسبتاً سخت.

 

 

آیا سیلیس با آب واکنش نشان می دهد؟

در شرایط محیطی، سطوح سیلیس اغلب پوشیده از گروه های هیدروکسیل و حتی چندین لایه آب [**۲] یافت می شود. به خصوص، روی یک سطح سیلیس تازه شکسته، تعدادی از مکان‌های واکنش‌پذیر به سرعت با رطوبت اتمسفر واکنش می‌دهند و باعث تشکیل گونه‌های سیلانول (Si-OH) می‌شوند.

 

 

 

سیلیس در چه دمایی حل می شود؟

سیلیس محلول – بررسی اجمالی | موضوعات ScienceDirect شکل غالب سیلیس محلول، مونوسیلیک اسید، Si(OH)4 است. حلالیت سیلیس در دمای مخزن تقریباً بالای ۱۸۵ درجه سانتیگراد معمولاً توسط کوارتز چند شکلی کنترل می شود. حلالیت در دماهای کمتر از حدود ۱۸۵ درجه سانتیگراد ممکن است توسط کالسدونی چند شکلی کنترل شود که از کوارتز محلول تر است.

 

 

 

سیلیس با کیفیت بالا چیست؟

سیلیس با خلوص بالا، همچنین به عنوان دی اکسید سیلیکون شناخته می شود، یکی از ظریف ترین و در عین حال برجسته ترین مواد در جهان است. پرکننده اصلی در بسیاری از محصولات از جمله ترکیبات قالب گیری نیمه هادی، فیبرهای نوری، پودر پوشش و همچنین در مصالح ساختمانی، پانل های خورشیدی و سرامیک های با کارایی بالا است.

 

 

 

دو گروه اصلی سیلیس چیست؟

سیلیس به دو گروه اصلی سیلیس کریستالی و سیلیس آمورف (سیلیس غیر کریستالی) تقسیم می شود. رایج ترین نوع سیلیس کریستالی کوارتز است. انواع دیگری نیز وجود دارد، اما کمتر رایج هستند. ترکیبات سیلیس در سراسر محیط در سنگ ها، ماسه، خاک رس، خاک، هوا و آب یافت می شوند.

 

 

 

سیلیس در چه محصولاتی استفاده می شود؟

سیلیس در بسیاری از محصولات تجاری مانند آجر، شیشه و سرامیک، گچ، گرانیت، بتن، پاک کننده ها، محصولات مراقبت از پوست و پودر تالک استفاده می شود. برخی از اشکال سیلیس آمورف به عنوان افزودنی های غذایی، بسته بندی مواد غذایی، خمیر دندان و لوازم آرایشی استفاده می شود.

 

 

کاربرد پودر سیلیس چیست؟

به عنوان پرکننده رنگ، صنعت لاستیک، در ساخت شیشه معمولی، سرامیک، ساختمان و در تهیه مواد دیگر مانند کاربید سیلیکون استفاده می شود. سیلیس با اندازه ذرات بسیار ریز به صورت مصنوعی تهیه می شود و در رنگ ها به عنوان عامل مسطح و کنترل ویسکوزیته استفاده می شود.

خرید پودر سیلیس

 


 

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

 

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۳۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *