قیمت سیلیس, پودر سیلیس, خرید سیلیس, دسته‌بندی نشده, فروش سیلیس, مقالات

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه_برای تولید پودر سیلیس میکرونیزه نیاز به تجهیزات و ماشین آلات خردایش و فراوری مواد و مش بندی کردن مواد معدنی می باشد.این تجعیزات برتر شرکت امکان دانه بندی.تولید و فرآوری را فراهم می کند و بهترین خروجی بار سیلیس را امکان پذیر می کند.این شرکت با استفاده از تجربه و دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا یکی از بهترین تولید کننده های سیلیس به صورت پودر شده در ایران و استان همدان می باشد.

 

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

سیلیس مش بندی میکرونیزه

تولید این نوع محصول به این شکل است که کلوخه سیلیس از بهترین معادن کشور بعد از استخراج وحمل به کارخانه سیلیس انتقال پیدا می کندو در محوطه حیاط کارخانه دپو می شود و توسط کارگرها و دستگاه بیل مکانیکی مواد اضافی و ضایعات آن جداسازی می شود و آماده خردایش می شود و این مواد انتقال داده می شود به سمت فک و کوبید و این مواد توسط فک و کوبید و سرند و طی مراحلی خروجی بار دانه بندی آماده می شود.

 

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

نوع دانه بندی ها

بهترین نوع دانه بندی تقریبا سایز ۱تا ۵ میلیمتر می باشد و بعد از آن این دانه بندی ها انتقال داده می شود به سمت بالمیرها و این بالمیرها سیلیس را به صورت پودر میکرونیزه شده در می آورند که بسته به مش تولید چرخش بالمیرها و زمان چرخش آن متفاوت می باشد و نسبت به نیاز مشتری هر نوع مش و سایزی که مد نظر باشد می توان تولید کرد و ما توانسته ایم بهترین نوع سیلیس مش بندی شده را به بازار عرضه کنیم.

 

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

قیمت سیلیس میکرونیزه

یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت محصولات کیفیت کلوخه سیلیس و دانه بندی می باشد که با چه سایز و کیفیتی داخل بالمیر ریخته می شود که هر چه سیلیس ممتاز و فوق ممتاز باشد قیمت خروجی بار هم بالاست و این شرکت قادر به تولید پودر سیلیس میکرونیزه در مش های مختلف و کیفیت سیلیس های درجه یک درجه دو و ممتاز می باشد و قیمت سیلیس  ها از کیلویی ۵۵۰ تا ۱۲۰۰ در بسته بندی های نو کاملا سالم می باشد و این شرکت به مشتری هایی که خرید آنها بالای ۵۰۰ تن باشد تخفیف و شرایط خوبی در پرداخت مبلغ قایل می باشد.

 

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *