سیلیس تصفیه آب, آنتراسیت, خرید سیلیس, سیلیس سندبلاست, فروش سیلیس

سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

امروزه تصفیه آب چه به عنوان آب آشامیدنی و چه برای استفاده صنعتی از اهمیت خاصی برخوردار است در کاربردهای صنعتی عدم تصفیه مناسب و صحیح آب ،دستگاه ها و تجهیزات رامتحمل خسارات زیادی کرده و روند عملیات واحد را به مشکل مواجه خواهد ساخت.در دهه پیش روش های تصفیه آب شامل تقطیر،الکترودیاایز و رزین بودند و روش تصفیه آب موسوم به اسمز معکوس قبل از اینکه در دهه اخیر در مقیاس صنعت به کار گرفته شود تنها برای تصفیه آب آشامیدنی و یا استفاده در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گرفت.

سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

تغییرات سیستم اسمز معکوس سیستم تقطیر

سیستم اسمز معکوس نه مانند سیستم تقطیر احتیاج به تغییر شدید انرژی دارد و نه مانند بسترهای تعویض یونی احتیاج به حجم زیاد اسید و سود دارد و نسبت به روش های پیشین حاوی مزایایی چون سادگی بهره برداری ،اقتصادی بودن سیستم نسبت به دیگر موارد و ….می باشد.

سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

کاربرد سیستم های تصفیه آب در صنعت و کشاورزی

  • تهیه و تولید آب شرب از آب های شور ،سخت،بی کیفیت و الوده
  • تهیه و تولید آب مورد نیاز جهت رشد سریع دام و طیور
  • تهیه آب مقطر جهت مصارف دارویی و بیولوژیکی
  • تهیه آب مورد استفاده در صنایع گاز،پتروشیمی و نیروگاه ها
  • تامین آب مناسب جهت تهیه محصولات متنوع در صنایع غذایی،نوشیدنی و ارایشی
  • تصفیه نهایی پساب های صنعتی
  • تهیه آب مورد نیاز در رنگسازی،باطری سازی و صنایع لاستیک
  • تهیه آب جهت گلخانه و مراکز کشاورزی

 

تصفیه آب فاضلاب شهری

تصفیه فاضلاب به فرایند حذف آلودگی های فاضلاب اشاره دارد. بسته به وسعت شهرداری که تصفیه خانه فاضلاب در آن قرار دارد ، ممکن است عمدتا از فاضلاب خانگی تشکیل شده باشد ، یا ممکن است شامل فاضلاب صنعتی نیز باشد. سیستم های تصفیه فاضلاب فاضلاب مجموعه ای از فرایندها هستند که در ابتدا مواد جامد از پسماند خارج می شوند. در مرحله بعد ، فرآیندهای تجزیه مواد مغذی محلول و مواد عالی دنبال می شود.

 

 

نقش سیلیس در ضدعفونی کننده ها

در صورت لزوم ممکن است برای از بین بردن باکتری های بیماری زا که ممکن است وجود داشته باشد ، یک درمان ضدعفونی کننده انجام شود.لجن فاضلاب وجود دارد که به عنوان محصول جانبی کل فرایند تولید می شود و لجن باید قبل از رهاسازی مجدد در محیط برای دفع تصفیه شود. اکثر شرکت های تصفیه فاضلاب تصفیه خانه های فاضلاب خود را اداره می کنند.

 

 

کاربردهای سیلیس کشاورزی

سیلیس های کشاورزی در مزارع کشاورزی بزرگ یافت می شوند و برای تصفیه آبهای روان سطحی که ممکن است توسط مواد شیمیایی موجود در آفت کش ها ، کود ، دوغاب حیوانات یا آب آبیاری از مزرعه آلوده شوند استفاده می شوند. این کارخانه ها دارای ماشین آلات و واحدهای تصفیه ای هستند که مشابه دستگاههای تصفیه فاضلاب صنعتی است.

 

 

مزیت عملیاتی ارزان محور

مزیت این است که زمینی برای اسکان حوضه ها ، تالاب های فرعی و حوضچه ها در اختیار دارند که هزینه های عملیاتی آنها را به میزان قابل توجهی ارزان تر می کند. آنها همچنین در عملیات مداوم حیوانات مانند تولید تخم مرغ و شیر که در فضاهای محدود انجام می شود استفاده می شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید ، می توانید از منابع موجود در وب سایت JNE Environmental قدردانی کنید.

 

 

یک اندیشه نهایی مواد پاک

همانطور که در نکات بالا مشهود است ، تصفیه آب برای محیط زیست حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که آب مورد استفاده شما به خوبی تصفیه شده است تا از هرگونه آسیبی جلوگیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با یک شرکت تصفیه فاضلاب معتبر تماس بگیرید.

 


برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

 

اطلاعات تماس:
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

 

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

۵/۵ - (۲۳ امتیاز)