خرید سیلیس, فروش سیلیس, مقالات, مقالات سیلیسی

سیلیس در چمن مصنوعی

سیلیس در چمن مصنوعی

سیلیس در چمن مصنوعی

سیلیس در چمن مصنوعی  – سیلیس یکی از مهمترین کالای مورد استفاده می باشد مخصوصا در چمن های مصنوعی که ارتفاع بالای دو سانت باشد به عنوان پر کننده در آنها استفاده می شود.سیلیس مصرفی در چمن بیشتر به صورت دانه شکری می باشد که قطر ذرات آن زیر ۱ میلیمتر می باشد و در برخی موارد سایز یک مقدار درشت تر ۲ میلیمتر مورد مصرف قرار می گیرد و بیشتر شرکت های تولید بار موجود را به صورت دانه شکری سفارش می دهند و مصرف این شرکت ها به صورت فله بارگیری و به زمین های فوتبال ارسال می گردد.

 

سیلیس چمن مصنوعی

مزیت سیلیس چمن های مصنوعی

۱-استحکام با دانه بندی ماسه

در چمن های مصنوعی که نصب می شود معمولا تجربه نشان داده که از سیلیس استفاده می کنند دوام و مقاومت بیشتری دارند.چون در فشارهای زیاد یا بر اثر رفت و آمد های زیاد فشار بر روی نخ های چمن ها  نمی اید حال اگر پروژه ورزشی باشد یکی از مهمترین مواد حیاتی برای اجرای چمن ورزشی شن سیلیس می باشد و اگر شن سیلیس مقدار آن کم باشد حتما چمن ها ورزشی عمر کمی پیدا می کند.

 

 

سیلیس در چمن مصنوعی
۲-پر کننده و تکمیل کننده تراکم چمن مصنوعی

در چمن های ورزشی بین نخ های چمن فاصله بسیار زیادی حدودا ۱تا ۲ سانتی یا چند میل می باشد که برای پر کردن بین این نخ ها از سیلیس شکری استفاده می کنند.

 

سیلیس در چمن مصنوعی

 

سیلیس در چمن مصنوعی

مقدار سیلیس مورد مصرف در چمن

مقدار مصرف سیلیس شکری برای چمن  ورزشی و تزیینات کاملا متفاوت است به عنوان مثال چمن مصنوعی ها که ارتفاع ۲ سانت دارد مقدار ۲ کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد.اما برای چمن مصنوعی ورزشی که ارتفاع نخ ها ۵ سانت دارد حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم در هر متر مربع استفاده می گردد که این تفاوت برای تراکم جمن مصنوعی ورزشی می باشداما اگر کمتر از این مقدار استفاده شود عمر آن کمتر می شود.

 

سیلیس در چمن مصنوعی

فروش سیلیس چمن

سیلیس مخصوص چمن هایی با بهترین کیفیت و خلوص بالا در این شرکت تولید می شود و معمولا سیلیس بدون خاک و خالص به صورت فله-کیسه جامبو-کیسه ۴۰ کیلیویی عرضه می شود و این شرکت به صورت تخصصی سیلیس چمن را در شهر تهران و شهرستان های کل کشور با نازلترین قیمت

 

 

 

سیلیس در چمن مصنوعی
۵/۵ - (۳۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *