سیلیس تصفیه آب, خرید سیلیس, فروش سیلیس, محصولات ویژه

سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی

سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی
سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی
سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی
سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی
سلیس تصفیه آب
سیلیس تصفیه آب و فیلتر شنی
سلیس تصفیه آب
سلیس تصفیه آب

سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی

سیلیس دانه بندی  تصفیه آب و فیلتر شنی :

تولید سیلیس دانه بندی در انواع سایزهای ریز ، متوسط ، درشت مخصوص فیلترهای شنی جهت تصفیه آب استخرهای شنا،تصفیه خانه های صنعتی،تصفیه خانه های دولتی،پارک های آبی و استخر و سونا………….سیلیس تصفیه آب استخر در سایزهای متنوع و کیفیت عالی و تولید سیلیس فیلترشنی در بسته بندی های کیسه های کوچک و بزرگ

 

کاربرد سیلیس دانه بندی در صنایع تصفیه آب:

  • -استخرهای شنا
  • -مجتمع های تصفیه آب
  • -تصفیه آب استخرهای پرورش ماهی
  • -آکواریوم ها
  • -زلال سازی آب استخرها
  • -تصفیه آب واحدهای صنعتی
  • -تصفیه آب واحدهای روستایی و شهری مربوط به امور آب و فاضلاب
  • -تصفیه آب استخرهای دولتی و اداره ی ورزش و جوانان

 

مزایای استفاده از سیلیس دانه بندی جهت تصفیه آب :
  • -بهبود کیفیت و شرایط بهداشتی آب
  • -آسان تر کردن فرآیند فیلتراسیون
  • -کاهش اثرات زیست محیطی
  • -گرفتن مواد زائد و مواد خارجی
  • -کاهش مصرف انرژی
  • -کاهش مصرف آب به خاطر زلال بودن

کلیه ی  محصولات تولیدی در بسته بندی ۳۰-۴۰-۵۰ کیلیویی عرض می شود و کلیه ی محصولات تولیدی در بسته بندی جامبو ۱و ۵/۱ تنی عرض می شود .

کار کرد سیلیس در فیلترهای شنی جهت تصفیه آب:

فرآیند فیلتراسیون به عنوان یکی از مهمترین و شناخته شده ترین روش در تصفیه و زلال سازی مایعات کاربرد دارد. اساس کار صافی ها ،تصفیه فیزیکی با به دام انداختن ذرات معلق در لایه های بستر فیلتر می باشد. آب و یا مایعاتی که می بایست تصفیه شود ، از قسمت زیرین فیلتر خارج می شود. فیلترهای شنی کاربرد موثری در تصفیه مایعات دارند و کاربرد موثری در استخرهای شنا ،صنایع شیر ، صنایع کاغذ سازی ، صنایع فولاد و فلزات ، صنایع لاستیک سازی ، تصفیه خانه های  آب و فاضلاب ، کلیه ی سیستم های حرارتی و برودتی ، نیروگاه ها ، پتروشیمی و پالایشگاه دارند.

 

مکانیزم لوله های فیلترشنی

درون این فیلتر ها لایه های مختلفی از ماسه های سیلیس با دانه بندی و خلوص متفاوت قرار می گیرند. بسته به نوع و ابعاد فیلتر شنی و همچنین نازل های مخزن  طبیعتا اندازه مقدار و سایز ذرات ماسه های شنی تغییر می یابد.در طراحی فیلتر شنی پارامترهای مختلفی نظیر سایز دانه بندی بستر ، دمای آب ، سایز ذرات معلق موجود در آب ، تخلخل بستر ، دبی آب عبوری و سرعت خطی جریان عبوری بایستی در نظر گرفته شوند. علاوه بر این عوامل هیدرولیکی و فشار و شرایط بهره برداری فیلترها نیز بایستی مد نظر باشد.

 

تاکید بر کیفیت محصولات

سیلیس دانه بندی تصفیه آب شرکت معدن سیلیس همدان با کیفیت بالا و خلوص ۹۹ درصد به بالا می باشد و در انواع سایزهای مختلف آماده عرض به بازار می باشد . کلیه ی محصولات سیلیس تصفیه آب در انواع بسته بندهی های ۳۰-۴۰-۵۰ کیلویی قابل عرض می باشد.

 

سلیس تصفیه آب
سیلیس فیلترشنی استخر

ساده ترین نوع فیلتراسیون،عبور آب از لایه های خاک می باشد که در طبیعت به طور دایم در حال انجام است.این عمل در تصفیه خانه های آب شهری و تصفیه خانه های آب صنعتی از طریق فیلترشنی صورت می پذیرد،با این تفاوت که در فیلترهای شنی به جای خاک ،سیلیس وجود دارد و معولا با بهره گیری از پمپ ،آب از فیلترهای شنی با فشار عبور داده می شود.

فروش سیلیس تصفیه آب

سیلیس ممتاز و سیلیس درجه۱ در تصفیه آب و فاضلاب معمولا از سنگ سیلیس با خلوص بیش از ۹۹ درصد استفاده میگردد.سنگ سیلیس مورد استفاده در فیلترشنی جهت تصفیه آب به صورت دانه بندیهای ریز.متوسط.درشت استفاده می شود که این چیدمان مربوط به نوع فیلتر و پروژه تصفیه آب متفاوت می باشد.

 

 

 

فیلترشنی تصفیه آب استخر:

عبور آب از فیلتر تصفیه استخر و جکوزی که اصطلاحا فیلتر استخر نامیده می شود.اولین مرحله در بهبود و اصلاح کیفیت آب مورد استفاده در استخر و جکزی است.فیلتراسیون یا تصفیه کردن آب توسط فیلتر استخر یک فرآیند صرفا فیزیکی است که در آن ذرات آلاینده،معلق و ناخالصی های موجود در آب از آن جدا می شود.با استفاده از فیلترهای تصفیه آب حتی می توان بخشی از باکترها ی موجود در آب را نیز جدا نموده و به طور کلی برای تصفیه آب استخرها عمدتا از سه نوع فیلتر استخر استفاده می نمایند.

سلیس تصفیه آب همدان
فروش سیلیس استخر

امروزه در فیلتر های تصفیه شنی استخر،از سیلیس به عنوان مواد تصفیه کننده استفاده می کنند که به عنوان سیلیس استخر،سیلیس فیلترشنی،سیلیس زلال سازی،سیلیس تصفیه آب،سیلیس ممتاز و سنگ شیشه نیز شناخته می شود.سیلیس مرغوب،دانه سفید رنگ و براقی است که با خرد کردن سنگ سیلیس تهیه می شود.پس از خرد کردن سنگ ها ،دانه ها را غربال کرده و دانه بندی ها مختلف به بازار عرضه می شود.بهترین و مرغوب ترین سیلیس فیلترشنی در استان همدان می باشد که بسیار شفاف می باشد.

 

روش بکارگیری

سیلیس در فیلترشنی استخر درون مخزن بسته ای بوده و آب استخر یا جکوزی تحت فشار پمپ از روی بستر سیلیس عبور داده می شود.گفتنی است که سرعت گذر آب از روی بستر شنی این فیلترها نسبت به فیلترشنی باز بیشتر است.در فیلتر شنی استخر از ۳-۴ سایز مختلف سیلیس استفاده می شود.در کف فیلترشنی استخر،سیلیس دانه بندی درشت با سایزهای ۳-۵ میلیمتر یا ۵-۸ میلیمتر قرار می گیرد که این سایزها بستگی به نوع و سایز نازل کف فیلتر دارد.

 

سطح بعدی فیلتر شنی

در ردیف بعدی،سایز سیلیس یک درجه کاهش پیدا کرده و به قطر ۱-۳ میلیمتر می رسد.این لایه جهت جلوگیری از عبور دانه های سیلیس فوقانی که دارای سایز کمتری بوده یعنی قطری بین ۰.۲-۰.۸ میلیمتر دارد.فیلتراسیون اب و جذب ذرات عمدتا به عهده ی این ردیف از سیلیس بوده و ردیف های دیگر تنها به منظور جلوگیری از خروج این ردیف از سیلیس از فیلترشنی استفاده می شود.در بعضی از فیلترهای شنی از یک ردیف سیلیس با قطر بیشتر بر روی این سیلیس ردیف بالایی هم استفاده می شود تا در زمتن بک واش (back wash)  سیلیس های ۰.۲-۰.۸ میلیمتر که وزن بسیار کمی دارند،از فیلتر شنی استخراج نشوند.

 

  

کاربرد سیلیس فیلترشنی :

از موارد کاربرد سیلیس فیلترشنی می توان به استخرهای شنا و جکوزی،پارک های آبی،استخرهای پرورش ماهی و آبزیان،آکواریوم ها،دریاچه های مصنوئی ،تصفیه خانه های آب شرب،تصفیه خانه های فاضلاب،تصفیه آب های پتروشیمی و پالایشگاه ها و … اشاره کرد.معدن سیلیس همدان در فعالیت خود توانسته با ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت رضایت مشتریان خود را جلب کند.

سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی

 

جهت مشاوره و خرید با شرکت:۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

  • مزیت های سیلیس فیلترشنی :
  • صرفه جویی در انرژی،آب و مواد شیمیایی ضد عفونی کننده
  • بهبود کیفیت و شرایط بهداشتی آب
  • کاهش مصرف آب به مقدار ۳۵ درصد
  • آسانتر کردن فرآیند فیلتراسیون
  • کاهش مصرف انرژی به مقدار ۶۰ درصد
  • کاهش اثرات زیست محیطی
  • داشتن آب ایمن و سالم

 

قیمت سیلیس تصفیه آب

این شرکت قادر به تولید سیلیس دانه بندی تصفیه آب و فیلترشنی در بسته بندی های کیسه های  ۳۰-۴۰-۵۰کیلیویی  با بهترین کیفیت و شفافیت بالا در خدمت تولید کننده های عزیز می باشد.جهت مشاوره و نحوه ی استفاده سیلیس در فیلترشنی تماس بفرمایی :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸

 

سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی

 

تگ ها :فیلتر فیلترشنی- سیلیس استخر-سیلیس تصفیه آب-سیلیس فیلترشنی-سیلیس زلال سازی-سیلیس استخرسازی-سیلیس شکری-سیلیس مخزن-سیلیس بهداشتی-سیلیس فیلترشنی استخر-فروش سیلیس استخر-تصفیه آب-تولید سیلیس استخر – سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی – سیلیس تصفیه آب و فیلترشنی

۴.۷/۵ - (۷۷۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *